• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2024 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2024 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2024 14:05

Detail zákazky Z20246489

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2024 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2024 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2024 14:05

Základné údaje

Z20246489

OF-291789

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9599607

Objednávateľ

31750214

Spojená škola, Tilgnerova 14, Bratislava

Tilgnerova 14, Bratislava, 84105, SVK

Dodávateľ

36013978

mediatip.sk, s. r. o.

Bratislavská 432/7, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook Dell Vostro alebo ekvivalent s rovnakými, resp. lepšími parametrami

notebook, prenosné počítače

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
notebook na školské účely
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej: 16" FHD+ (1920x1200) (široký pozorovací úhel) Wide View, antireflexní, 250 nits, ComfortView
Materiál šasi: hliník a plast
Operačný systém: Windows 11 Pro 64bit MUI (English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak)
CPU (procesor): Intel Core 7 7-150U (10 jader (2P + 8E), 12 vláken, P-core 1.8/5.4 GHz, E-core 1.2/4.0 GHz, 12 MB cache)
Operačná pamäť 16GB (2x 8GB) DDR5, 5200 MT/s
Grafická karta Integrovaná Intel Iris Xe Graphics G7 96EU
SSD disk 512GB M.2 PCIe NVMe Solid State Drive
Optická mechanika nie
Výbava: Realtek Wi-Fi 6 RTL8852BE, 2x2, 802.11ax, MU-MIMO, Bluetooth® wireless card, webcam: FHD, čítačka odtlačkov prstov, TPM 2.0
Klávesnica a touchpad podsvietená s numerickou časťou a podsvietením a touchpadom
Batéria a napájanie 4článková lithium-iontová baterie (54 Wh), Adaptér 65 W
Vstupy: 1x port RJ-45, 2x USB 3.2 1. generácie (5 Gb/s), 1x USB 3.2 2. generácie (10 Gb/s) Type-C s DisplayPort AltMode 1.4 a portom PowerDelivery, 1x univerzálny zvukový konektor, 1x port HDMI 1.4, 1x SD
Napájanie 65W
Záruka 3 roky Prosupport Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovného dňa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, v cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Požaduje sa predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia (predmetu zákazky), resp. technickým popisom ponúkaného tovaru do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne, kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požaduje sa dodať doposiaľ nepoužívaný tovar, originálne neporušené balenie tovaru.
Náhradné diely musia byť k dispozícii počas 5 rokov.
Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu
Dodávateľ znáša všetky náklady (napr. doprava) spojené s odstránením vady/poruchy techniky počas celej záručnej doby.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
Splatnosť faktúry 14 dní od dňa doručenia originálu faktúry.
Prílohou faktúry bude preberací protokol / dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Požadujeme na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Obstarávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tilgnerova 14, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

08.08.2024 11:15 — 16.08.2024 15:00

1,00 ks

1 100,00

1 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.08.2024 10:09

07.08.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 379
 125
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.08.2024 10:47 - Vstupná ponuka 1 099,99 € Cena s DPH
06.08.2024 11:45 - Najvýhodnejšia ponuka 1 096,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS