• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2024 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2024 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2024 14:00

Detail zákazky Z20246425

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2024 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2024 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2024 14:00

Základné údaje

Z20246425

OF-291711

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9587369

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

36706311

VSK MINERAL s.r.o.

Južná trieda 125, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

8. Kamenivo na posyp ciest - Trebišov

Drvený kameň, kamenivo, materiál na zimnú údržbu ciest, kamenivo na posyp

  • 14212300-3 - Drvený a mletý kameň
  • 44113910-7 - Materiály na zimnú údržbu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kamenivo na posyp ciest
Funkcia
Nákup kameniva na zimný posyp ciest vrátane dopravy a vyloženia do miesta dodania, s odberom podľa priebežných mailových objednávok obstarávateľa.
 Prírodné drvené kamenivo na zimný posyp ciest – požadované frakcie:  frakcia 4/8
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Druh/frakcia kameniva: prírodné drvené kamenivo na zimný posyp ciest, frakcia: 4/8 tona 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
a) pevnosť: - podľa skúšky otĺkovosti (max. 50 %) s požiadavkou na minimálnu „drviteľnosť“ (8 - 9 %), odolnosť proti mrazu - (min. 5 cyklov)
b) pevnosť: - podľa skúšky mrazuvzdornosti s určením počtu cyklov (podľa počtu cyklov záporných   a kladných teplôt v konkrétnej oblasti) prípadne skúšky na nasiakavosť (max. 3 %)
c) objemová hmotnosť: min. 2000 kg/m3 - odporúča sa používať len hutné kamenivo min. 2000 kg/m2
d) tvarovosť: - doporučený tvarový index 3 a väčší (kubický tvar zŕn)
e) zrnitosť: - požiadavka na minimalizáciu obsahu podsitných fraktúr: Podiel zŕn do 1 mm: max do 5% váhy
f) neprípustné: - dodávať drvený riečny štrk.
g) požiadavka na kvalitu: Kamenivo musí spĺňať požiadavky STN EN v zmysle katalógových listov pre kamenivo:KLK 1/2021, kapitola V , vydaných Ministerstvo dopravy SR, sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií zo 09/2021
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 (dvanásť) mesiacov.
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody.
3. Miesto plnenia - Trebišov
4. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu plnenia vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena za naloženie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie v mieste plnenia bude zahrnutá v jednotkovej cene predmetu plnenia.
5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia:
5. a) podrobný rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia, s uvedenými kontaktnými údajmi pre zadávanie objednávok, potvrdená dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia, musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. Jednotkové ceny za položky musia byť zaokrúhlené na max. dve desatinné čísla.
5. b) platné vyhlásenie/doklad o zhode vlastností predmetu zákazky s požiadavkami STN EN a katalógových listov pre kamenivo KLK 1/2021, kapitola V vydaných Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR, sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií zo septembra 2021 (sú uvedené na stránke Slovenskej správy ciest: www.ssc.sk)
6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia dodávateľ predloží:
6. a) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu, na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EP informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
6. b) s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - 8. Kamenivo na posyp ciest - Trebišov"
6. c) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
6. d) najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EP.
7. Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb.
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu/parametra predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania.
9. Celkové množstvo predmetu plnenia je predpokladané, orientačné. Objednávateľ nie je povinný odobrať celé zazmluvnené množstvo predmetu pnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odber predmetu pnenia podľa svojich aktuálnych potrieb a finančných možností, pričom ponukové jednotkové ceny sú záväzné a maximálne.
10. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, sadzba DPH a výška DPH v EUR, navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (príloha č. 1 Technická a cenová špecifikácia).
11. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v lehote:
11. a) do100 ton: do 2 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak,
11. b) od 101 do 200 ton: do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak,
11. c) od 201 - 500 ton - do 7 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak,
11. d) nad 500 ton - do 14 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
11. e) dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Zmluvné strany sa dohodnú na predpokladanom termíne/čase dodania tovaru min. 1 (jeden) pracovný deň vopred.
12. Reklamácia:
12. a) Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa príslušných platných technických noriem a predpisov v zmysle predložených dokladov
12. b) Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar
12. c) pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný predmet plnenia prevziať v mieste dodania na vlastné náklady,
12. d) dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie na vlastné náklady do 2 (dvoch) pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa, inak je dodávateľ v omeškaní.
13.  Dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar z iného lomu/od iného výrobcu, než od toho, ktorý je uvedený v prílohe: „Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky“ a zároveň predložil všetky požadované dokumenty preukazujúce vlastnosti a bezpečnosť tovaru v súlade so zákonmi/predpismi/vyhláškami a normami Slovenskej republiky a Európskej únie.
14. a) Dodávateľ je povinný dodávať iba taký tovar, ktorý spĺňa všetky aktuálne príslušné normy, predpisy, zákony a vyhlášky; počas celej platnosti zmluvy je povinný garantovať pôvod, parametre a vlastnosti tovaru a kedykoľvek ich vie preukázať platnými dokladmi preukazujúcimi zhodu s parametrami určenými v KLK 1/2021 Zhodu vlastností kameniva použitého ako posypový materiál s vlastnosťami požadovanými KLK1/2021 musí jeho výrobca dokladať protokolmi o skúškach vykonávaných najmenej v početnosti uvedenej v tab. B.1 STN EN 13043.
14. b) V prípade novelizácie noriem, predpisov a zákonov platí ich najnovšia/aktuálna platná verzia. Pre inertný posyp sa môže používať iba taký materiál, ktorého výluhy nezaťažujú pôdu a vodu, ktorý nezvyšuje prašnosť, pričom ho možno po zimnom období pozbierať a recyklovať.
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného predmetu plnenia. Dodávateľ je povinný pri ktorejkoľvek dodávke tovaru na požiadanie objednávateľa preukázať jeho vlastnosti príslušnými platnými dokladmi v zmysle KLK 1/2021 do 3 pracovných dní od doručenia žiadosti.
16. a) Objednávateľ môže kedykoľvek požiadať o kontrolnú skúšku zhody vlastností materiálu s predloženými dokladmi o zhode vlastností predmetu zákazky s požiadavkami v KLK 1/2021 a príslušnými normami. Ak je materiál zhodný s parametrami v KLK 1/2021, je povinný znášať náklady na overenie. V opačnom prípade náklady na overenie platí dodávateľ. Ak tento materiál nespĺňa požiadavky KLK 1/2021 , nemôže byť použitý na účel, ktorý je uvedený v opise predmetu zákazky.
16. b) Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu plnenia v prípade, ak preberaný predmet plnenia nespĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sa na tovar vzťahujú v zmysle platných noriem a ostatných právnych predpisov platných v SR, alebo v zmysle tejto zmluvy a príslušnej objednávky, alebo bol tovar dodaný v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia predmetu plnenia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný obomi zmluvnými stranami.
17. Po vizuálnom posúdení súladu doručenej vzorky predmetu plnenia s účelom jeho použitia si objednávateľ vyhradzuje právo zadať predmet plnenia na rozbor akreditovanému laboratóriu.
18. Objednávateľ pri každom odbere predmetu plnenia požaduje vystaviť vážny lístok, ktorý bude aj s dodacím listom prílohou faktúry.
19. Objednávateľ bude akceptovať fakturáciu len za skutočne odobratý predmet plnenia.
20. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
20. a) nedodržanie lehoty dodania predmetu plnenia,
20. b) nedodržanie kvality/parametrov dodaného predmetu plnenia,
20. c) nedodržanie jednotkových cien,
20. d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek predmetu plnenia.
21. V prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
22. Fakturačné a platobné podmienky:
22. a) Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru. Splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou.
22. b) Prílohou faktúry budú potvrdené oboma zmluvnými stranami vážne lístky a dodací list.
22. c) Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy.
22. d) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
22. e) V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený do dátumu splatnosti túto faktúru vrátiť za účelom doplnenia alebo opravy. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

12

300,00 tona

5 748,75

5 748,75

Dodávateľ vyplní a predloží Prílohu: 8. Technická a cenová špecifikácia _ Trebišov.xlsx

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.07.2024 10:42

05.08.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 365
 20
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.08.2024 08:37 - Vstupná ponuka 5 748,00 € Cena bez DPH
05.08.2024 12:10 - Najvýhodnejšia ponuka 5 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS