35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
05004209
Pasz s. r. o.
V Zimném dole 758, Orlová, 73511, CZE
Studená asfaltová zmes
Obalené cestné kamene, Materiály na opravu ciest, asfaltová zmes
Tovar, Služba
1. Studená asfaltová zmes
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup studenej asfaltovej zmesi potrebnej pre údržbu ciest v KSK. Odber tovaru bude realizovaný na základe čiastkových objednávok stredísk počas trvania rámcovej dohody. |
Studená asfaltová zmes je určená k jednoduchej údržbe vozoviek a iných dopravných plôch, umožňuje rýchle úpravy výtlkov a drobné opravy povrchov komunikácií za nepriaznivých poveternostných podmienok pri teplotách do -10°C. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Studená asfaltová zmes (v baleniach: PE vrecia po 25 kg): | tona | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
a) frakcia | 0 - 8 mm |
b) aplikačná teplota: | do -10°C |
c) priľnavosť: | minimálne 75% |
d) obsah asfaltu: | 4,0 - 6,0 % |
e) balenie: | v PE vreciach 25 kg |
f) skladovateľnosť: | 12 mesiacov |
7. Požiadavky na technické vlastnosti/parametre: | Studená asfaltová zmes musí byť použiteľná na vysprávky výtlkov v súlade s TP 047-Katalóg technológií na opravy základných typov porúch vozoviek schválených MDPT SR v znení platnom ku dňu vyhlásenia. |
7. parameter 1: | - zmes kvalitného drveného kameniva predpísanej krivky zrnitosti a spojiva |
7. parameter 2: | - spojivo musí tvoriť normálne tuhnúci asfalt a modifikované aditívne prísady |
7. parameter 3: | - musí spĺňať vlastnosti umožňujúce dlhodobé skladovanie |
7. parameter 4: | - musí spĺňať vlastnosti jednoduchej spracovateľnosti za nepriaznivých poveternostných podmienok ako dážď, sneh, námraza pri teplote do -10°C |
7. parameter 5: je určená na opravu poškodeného krytu vozovky (výtlky a pod.) | - najmä v zimnom období za nepriaznivých poveternostných podm. ako dažď, sneh, mráz až do -10°C, bez nutnosti následného posypu opraveného miesta kamennou drvou |
7. parameter 6: | - po vykonaní opravy musí byť možné ihneď spustiť premávku. |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 (dvanásť) mesiacov. |
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody. |
3. Miesto plnenia - jednotlivé strediská SC KSK: 1) Správa ciest KSK, Hviezdoslavova 48, 045 01 Moldava nad Bodvou, 2) Správa ciest KSK, Lastomírska 6, 071 80 Michalovce, 3) Správa ciest KSK, Betliarska 9, 048 01 Rožňava, 4) Správa ciest KSK, Tepličská cesta 9, 052 01 Spišská Nová Ves, 5) Správa ciest KSK, Ruskovská 3, 075 01 Trebišov |
4. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu plnenia vrátane dopravy na miesto plnenia. Predmet zákazky bude dodávaný na nevratných paletách, pričom cenu paliet je potrebné zahrnúť do jednotkovej ceny predmetu zákazky. Všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky (doprava, naloženie, vyloženie, palety) budú zahrnuté v jednotkovej cene za tovar. Predpokladané množstvo jednej dodávky je 5 ton. |
5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia: |
5. a) podrobný rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia, s uvedenými kontaktnými údajmi pre zadávanie objednávok, potvrdená dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia, musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. Jednotkové ceny za položky musia byť zaokrúhlené na max. dve desatinné čísla. |
5. b) platné SK-vyhlásenie o parametroch/SK-certifikát systému riadenia, ktorý sa vzťahuje na predmet zákazky: studená asfaltová zmes, v zmysle zákona č.133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MDVRR SR č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov. |
5. c) protokoly z kontrolných skúšok zmesí: (obsah asfaltu, čiara zrnitosti kameniva, priľnavosť, spracovateľnosť) nie staršie ako 3 mesiace odo dňa vyhlásenia zákazky. |
5. d) kartu bezpečnostných údajov v zmysle zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon) a prílohy II -nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1907/2006/ES (REACH) v zmene nariadenia Komisie č. 830/2015/EÚ a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1272/2008/ES (Chemická legislatíva REACH a CLP) na požadovaný tovar |
5. e) technický list výrobku, príp. porovnateľný doklad, v ktorom bude uvedené: -zloženie výrobku, -účel použitia, -teplotu spracovania, dobu vytvrdnutia resp. možného zaťaženia premávkou, -technologický postup pre použitie výrobku |
6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia dodávateľ predloží: |
6. a) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu, na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EP informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
6. b) s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Studená asfaltová zmes" |
6. c) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
6. d) najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EP. |
7. Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu/parametra predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania. |
9. Celkové množstvo predmetu plnenia je predpokladané, orientačné. Objednávateľ nie je povinný odobrať celé zazmluvnené množstvo predmetu pnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odber predmetu pnenia podľa svojich aktuálnych potrieb a finančných možností, pričom ponukové jednotkové ceny sú záväzné a maximálne. |
10. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, sadzba DPH a výška DPH v EUR, navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (príloha č. 1 Technická a cenová špecifikácia). |
11. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v lehote: |
11. a) Požadovaná lehota dodania: do 3 pracovných dní na miesto dodania odo dňa doručenia objednávky predávajúcemu. Nedodržanie tohto termínu považuje kupujúci za podstatné porušenie zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
11. b) dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Zmluvné strany sa dohodnú na predpokladanom termíne/čase dodania tovaru min. 1 (jeden) pracovný deň vopred. |
12. Reklamácia: |
12. a) Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa príslušných platných technických noriem a predpisov v zmysle predložených dokladov |
12. b) Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar |
12. c) pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný predmet plnenia prevziať v mieste dodania na vlastné náklady, |
12. d) Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní od uplatnenia nárokov z vád predmetu plnenia. V prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej lehote 5 (piatich) pracovných dní. |
13. Záručná doba: Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov (aj po jeho zapracovaní), ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
14. Záručné podmienky sa budú uplatňovať v súlade s platnými OPET. |
15. a) Dodávateľ je povinný dodávať iba taký tovar, ktorý spĺňa všetky aktuálne príslušné platné normy, predpisy, zákony a vyhlášky; počas celej platnosti zmluvy je povinný garantovať pôvod, parametre a vlastnosti tovaru. |
15. b) Ak počas platnosti zmluvy dôjde u výrobcu dodávaného tovaru k zmene suroviny alebo výrobného postupu s vplyvom na vlastnosti predmetu plnenia, je dodávateľ povinný neodkladne oznámiť túto skutočnosť objednávateľovi. Zároveň je povinný predložiť objednávateľovi nové aktuálne platné vyhlásenie o parametroch spolu s protokolmi z kontrolných skúšok, ktoré boli podkladom pre vyhlásenie o parametroch do 5 pracovných dní od momentu, kedy zmena nastala. |
16. a) Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek požiadať dodávateľa o preukázanie dodržiavania technických podmienok - predloženie platných certifikátov, vyhlásení o parametroch, vrátane protokolov z kontrolných skúšok, ktoré boli podkladom pre vyhlásenie o parametroch na dodaný tovar. Dodávateľ je povinný tieto dokumenty dodať objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej požiadavky objednávateľa. |
16. b) Objednávateľ môže kedykoľvek požiadať o kontrolnú skúšku zhody vlastností materiálu s predloženými dokladmi a príslušnými normami. Ak je materiál vyhovujúci, je povinný znášať náklady na overenie. V opačnom prípade náklady na overenie platí dodávateľ. Ak tento materiál nespĺňa požiadavky príslušných platných predpisov , nemôže byť použitý na účel, ktorý je uvedený v opise predmetu zákazky. |
16. c) Dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar od iného výrobcu, než od toho, ktorý je uvedený v prílohe: „Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky“, ku ktorému sa vzťahujú všetky predložené dokumenty preukazujúce vlastnosti a bezpečnosť tovaru v súlade s príslušnými zákonmi/predpismi/vyhláškami a normami Slovenskej republiky a Európskej únie. |
16. d) Na obale plastových vriec musí byť označenie výrobnej šarže v zmysle platných predpisov. Požadovaný dátum spotreby dodaného tovaru: minimálne 12 mesiacov od dátumu dodania. |
17. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky, alebo bol dodaný v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam podpísaný obomi zmluvnými stranami. |
18. Objednávateľ pri každom odbere predmetu plnenia požaduje vystaviť dodací list, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. |
19. Objednávateľ bude akceptovať fakturáciu len za skutočne odobratý predmet plnenia. |
20. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
20. a) nedodržanie lehoty dodania predmetu plnenia, |
20. b) nedodržanie kvality/parametrov dodaného predmetu plnenia, |
20. c) nedodržanie jednotkových cien, |
20. d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek predmetu plnenia. |
21. V prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
22. Fakturačné podmienky: |
22. a) Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru. Splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. |
22. b) Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvomi zmluvnými stranami. |
22. c) Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
22. d) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
22. e) V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený do dátumu splatnosti túto faktúru vrátiť za účelom doplnenia alebo opravy. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
160,00 tona
39 840,00
39 840,00
Dodávateľ predloží vyplnenú Prílohu: "Technická a cenová špecifikácia _ Studená asfaltová zmes.xlsx"
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2024 10:04
05.08.2024 12:00
05.08.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2024 15:26 - Vstupná ponuka | 39 680,00 | € | Cena bez DPH |
02.08.2024 15:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 680,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: