• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2024 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    09.08.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.08.2024 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.08.2024 10:00

Detail zákazky Z20246403

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2024 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    09.08.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.08.2024 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.08.2024 10:00

Základné údaje

Z20246403

OF-290435

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9610107

Objednávateľ

35543141

Materská škola, Turgenevova 7, Košice

Turgenevova 7, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36172073

Goron, s.r.o.

Krivá 4, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a pečivo

Chlieb, rožky, sendvič, vianočka, strúhanka, makovka, pečivo

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15811510-4 - Sendviče
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pečivo
Funkcia
Dodávka chleba a pečiva na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Chlieb, balený, svetlý, krájaný, balenie 900g ks 100
2. Chlieb, balený, tmavý, krájaný, balenie 900g ks 900
3. Chlieb, čerstvý, tmavý, balenie 1000g ks 100
4. Chlieb, balený, celozrnný, krájaný, balenie 350g ks 700
5. Koláč s náplňou marmeláda, vanilka balenie 90g ks 1000
6. Koláč s náplňou makovou , orechovou  balenie 90g ks 1000
7. Tyčinka nugátová, jemné pečivo balené 80g ks 500
8. Lupačka, čerstvá, posypaná makom, 70g ks 500
9. Sendvič, biele pečivo, veka krájaná, balená 400g ks 400
10. Rožok biely, čerstvý, 42g ks 4500
11. Croissant plnený, rôzne druhy 60g ks 700
12. Croissant cereálny, čerstvý, nebalený, 55g ks 500
13. Rožok cereálny, čerstvé, s podielom cereálií, 65g ks 3000
14. Mazanec, pečivo balené, 350g ks 400
15. Žemľa biela, čerstvá, 50g ks 800
16. Žemľa cereálna, čerstvá 50g ks 1000
17. Vianočka, balená 250g ks 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chlieb a pečivo s obsahom soli nižším ako 1,8 g/ 100 g výrobku, bez posýpky soľou na povrchu
Chlieb a pečivo bez obsahu konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel
Chlieb a pečivo musí spĺňať podmienky stanovené Vyhláškou č. 24 MPaRV SR o pekárenských a cukrárenských výrobkoch
Chlieb a pečivo čerstvé, dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/2.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa a aj do elokovaného pracoviska vzdialeného do 8km od sídla MŠ, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod., ako do materskej školy, tak aj do elokovaného pracoviska, dodanie je možné od 7:00 hod.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží písomnú objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod., objednávanie formou e-mailu, telefonicky, ako aj možnosť elektronického objednávania. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod., dodanie možné od 7:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé  druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu polovicu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý v zmysle § 32 ods. 1 písm. b, c Zákona o verejnom obstarávaní nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie, zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti, nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla.
18. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
19. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
21. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy podpísaný štatutárom alebo oprávnenou osobou, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
24. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží Rozhodnutie o schválení prevádzkarne uchádzača vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR (prípadne uviesť link na stránku ŠVPS SR, ak sa konkrétna prevádzkareň nachádza na stránke ŠPVS ako schválená potravinárska prevádzkareň).
25. Ponuky, návrhy a všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
26. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Turgenevova 7, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

10 888,50

10 888,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.07.2024 09:16

09.08.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.08.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 152
 42
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2024 15:40 - Vstupná ponuka 9 965,40 € Cena s DPH
08.08.2024 13:15 - Najvýhodnejšia ponuka 9 965,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS