• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2024 12:58
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2024 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2024 11:05

Detail zákazky Z20246401

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2024 12:58
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2024 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2024 11:05

Základné údaje

Z20246401

OF-291641

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9587400

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup inteligentného farebného multifunkčného zariadenia formátu A3

farebné laserové multifunkčné zariadenie, kopírovanie, skenovanie, tlačiareň

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Farebné laserové multifunkčné zariadenie formátu A3
Funkcia
Multifunkčné zariadenie na tlač, kopírovanie, skenovanie, odosielanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zariadenia, základné funkcie: Farebné laserové multifunkčné zariadenie formátu A3. Tlač, kopírovanie, skenovanie a odosielanie
Pamäť / Diskové úložisko / Ovládací panel: 3,5 GB RAM, SSD 256GB, farebný dotykový panel s uhlopriečkou 10,1 palca
Podstavec: Podstavec na kolieskach s úložným priestorom
Rozhrania: Sieťová konektivita: 1000Base-T/100Base-TX/10Base-T, Porty: 2 x USB 2.0 , 1 x USB 3.0,
Kapacita podávania papiera: Kapacita 1 200 listov v troch zásobníkoch, kazetová jednotka 1 na 550 listov, kazetová jednotka 2 na 550 listov, bočný viacúčelový podávač na 100 listov
Výstupná kapacita papiera: Kapacita 250 listov  (A4, 80 g/m²)
Podporované formáty médií: Kazetová jednotka 1: A4, A5, A5R, A6R, B5, vlastná veľkosť: 105,0 x 148,0 mm až 297,0 x 215,9 mm, obálky: ISO-C5,
- Kazetová jednotka 2: A3, A4, A4R, A5, A5R, A6R, B4, B5, B5R, vlastná veľkosť: 105,0 x 148,0 mm až 304,8 x 457,2 mm, obálky: COM10 č.10, Monarch, DL,
- Bočný viacúčelový podávač: SRA3, A3, A4, A4R, A5, A5R, A6R, B4, B5, B5R vlastná veľkosť: 98,4 x 139,7 mm až 320,0 x 457,2 mm, obálky: COM10 č.10, Monarch, ISO-C5, DL
Podporované hmotnosti médií: Kazetová jednotka 1 a 2:  52 až 256 g/m², Bočný viacúčelový podávač: 52 až 300 g/m², Obojstranný podávač: 52 až 220 g/m²
Funkcie tlače: Rýchlosť tlače: 22 str./min (A4), 15 str./min (A3), 20 str./min (A4R), Rozlíšenie tlače (dpi):  1 200 x 600, Tlačový jazyk: UFR II alebo ekvivalent, PCL 6, Genuine Adobe PostScript Level 3,
- Automatická obojstranná tlač., Tlač z USB média
Funkcie kopírovania: Rýchlosť kopírovania: 22 str./min (A4), 15 str./min (A3), Rozlíšenie kopírovania (dpi): 600 x 600, Čas do výstupu prvej kópie (A4) BW/ Color: 6,1/8,4 sekundy alebo menej,
- Počet kópií: Až 999 kópií, Zväčšenie: 25 % – 400 % v prírastkoch po 1 %, Prednastavené zmenšenia/zväčšenia: 25 %, 50 %, 70 %, 100 % (1:1), 141 %, 200 %, 400 %
Funkcie skenovania: Podávač dokumentov: obojstranný automatický podávač dokumentov (DADF) na 100 listov (80 g/m²),
- Rýchlosť skenovania (obr./min: čiernobiele/farebné; A4) : Jednostranné skenovanie: 70/70 (300 dpi) a Obojstranné skenovanie: 35/35 (300 dpi),
- Rozlíšenie skenovania (dpi): 600 x 600, Podporované hmotnosti médií: jednostranné skenovanie: 38 až 128 g/m2, obojstranné skenovanie 50 až 128 g/m2,
- Podporované formáty médií: predlohové sklo max. skenovacia veľkosť: 297,0 x 431,8 mm,  DADF: minimálne A3, A4, A4R, A5, A5R, B4, B5, B5R, B6, vlastná veľkosť
Funkcie odosielania: Komunikačný protokol : Súbor - FTP (TCP/IP), SMB 3.1.1 (TCP/IP), WebDAV, E-mail - SMTP (odosielanie), POP3 (prijímanie),
- Adresár: LDAP(2 000 adries), lokálny adresár (1 600 adries ), rýchle voľby (200 adries),
- Rozlíšenie pri odosielaní (dpi) : do 600 x 600, Formát súborov: TIFF, JPEG, PDF (kompaktné, prehľadávateľné, optimalizované pre web, PDF A/1-b, šifrované, podpis zariadenia, podpis používateľa),
- XPS (kompaktné, prehľadávateľné, podpis zariade-nia, podpis používateľa), Office Open XML (PowerPoint, Word)
Zabezpečenie sieťovej konektivity: TLS 1.3, IPSec, overenie IEEE802.1X, SNMP V3.0, funkcia brány Firewall, podpora duálnej siete (káblová sieť LAN/bezdrôtová sieť LAN),
- zapnutie/vypnutie nepoužívaných funkcií, protokolov, aplikácií, diaľkového používateľského rozhrania
Zabezpečenie zariadenia: Ochrana údajov na jednotke SSD (šifrovanie údajov na jednotke SSD (s overením FIPS140-2), zamknutie jednotky SSD), Trusted Platform Module (TPM 2.0), funkcia skrytia denníka úloh,
- ochrana integrity softvéru multifunkčného zariadenia, kontrola integrity softvéru multifunkčného zariadenia (overenie systému pri spúšťaní, povolená detekcia narušenia Runtime)
Autentifikácia užívateľov: uniFLOW Online Express alebo ekvivalent, cloudové riešenie, hromadná konfigurácia riešenia prostredníctvom cloudového riešenia,
- autentifikácia používateľov prostredníctvom PIN v aplikácii inštalovanej na zariadení a ovládanej na vstavanom panely zariadenia,
- voliteľná autentifikácia prostredníctvom bezkontaktnej karty alebo mobilného telefónu, synchronizácia s AD,
- reporty na užívateľa, zariadenie a oddelenie s históriou minimálne 6 mesiacov, systém správy prístupu užívateľov k jednotlivým funkciám zariadení
Správa a konfigurácia zariadenia na diaľku: prostredníctvom Remote User Interface, možnosť kompletných systémových nastavení zariadenia prostredníctvom webového rozhrania zariadenia, pripojenie cez webový prehliadač,
- serverový softvér na centralizovanú správu skupiny zariadení (monitorovanie spotreb.materiálu, upozornenia,distribúciu adresárov, konfiguračné nastavenia,aplikácie firmvéru,hlásenie stavu počítadiel),
- zariadenie je kompatibilné so službami eMaintenance alebo ekvivalent
Podporovaný operačný systém: Windows® 10/11 , Windows Server 2016/Server 2019/Server 2022, MAC OS X
Tlač z mobilných zariadení: AirPrint, Mopria, Universal Print od spoločnosti Microsoft, aplikácia Canon PRINT Business a uniFLOW Online alebo ekvivalent
Spotreba energie: Maximálna: 1500 W, Režim spánku: maximálne 0,8 W, Typická spotreba energie (TEC): maximálne 0,26 kWh
Čas zahrievania (so zapnutým režimom rých-leho spustenia): 10 sekúnd alebo menej od zapnutia zariadenia, 10 sekúnd alebo menej z režimu spánku
Kazety s tonerom: Oddelený toner a zobrazovacia jednotka
Kapacita tonerov (odhadovaná výťažnosť pri pokrytí 6 %): Čierny originálny od výrobcu zariadení: minimálne na 38 000 výtlačkov (A4), Farebné originálne od výrobcu zariadení: oddelené Cyan, Magenta, Yellow, minimálne na 25 500 výtlačkov (A4)
Záruka: 24 mesiacov, záručný servis on-site v mieste inštalácie, záručná oprava do 3 dní od nahlásenia poruchy
Požadované parametre spĺňa napr.: Canon imageRUNNER ADVANCE DX C3922i, alebo ekvivalent
Požadované plnenie: Dodanie tovaru do 5 pracovných dní od schválenia návrhu na plnenie predmetu zmluvy Objednávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Dodávateľ doručí tovar na miesto dodania určené objednávateľom. Súčasťou dodávky je vynesenie a vyloženie tovaru na miesto určené Objednávateľom, kompletná inštalácia, sfunkčnenie, zaškolenie obsluhy, odvoz a likvidácia obalového materiálu tovaru.
Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
V prípade dodania ekvivalentu Objednávateľ požaduje predložiť: platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody.
Objednávateľ požaduje, aby termín uvedenia zariadenia na trh nebol starší ako 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy na email kontaktnej osoby.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet spĺňa požadované technické a funkčné parametre a osobitné požiadavky na plnenie.
Dodanie tovaru do 5 pracovných dní od schválenia návrhu na plnenie predmetu zmluvy Objednávateľom. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, z aktuálnej ponuky výrobcu, nepoužívaný a nerepasovaný, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, nepoškodené, neporušené.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Súčasťou dodávky tovaru sú všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru preukazujúce pôvod tovaru a jeho riadnu prevádzkyschopnosť, certifikáty, príručky a návody potrebné pre riadnu obsluhu tovaru v slovenskom jazyku.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu, poškodenie zapríčinené prepravou alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej Objednávateľom.
V prípade zistených vád, resp. nekompletnosti dodávky pri preberaní je Objednávateľ oprávnený neprevziať tovar.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH ostáva prázdne.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Ústav konkurencieschopnosti a inovácií, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

08.08.2024 08:00 — 15.08.2024 13:00

1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

2 900,00

2 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.07.2024 12:58

05.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 31
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.07.2024 20:08 - Vstupná ponuka 2 900,00 € Cena bez DPH
05.08.2024 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 2 410,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS