• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2024 10:50

Detail zákazky Z20246398

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2024 10:50

Základné údaje

Z20246398

OF-291271

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9620552

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

Tonery

  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odpadová nádoba Xerox 108R01416 alebo ekvivalent, pre Xerox B605 5 ks
Zobrazovací valec Xerox 101R00582 alebo ekvivalent, pre Xerox B605, výťažnosť min. 60 000 strán A4 pri 5% pokrytí 10 ks
Zobrazovací valec Xerox 101R00554 alebo ekvivalent, pre Xerox B405, výťažnosť min. 65 000 strán A4 pri 5% pokrytí 8 ks
Toner Xerox 106R03581 alebo ekvivalent, pre Xerox B405, výťažnosť min. 5 900 strán A4 pri 5% pokrytí 10 ks
Zošívacie skoby Xerox 008R13041 alebo ekvivalent, kapacita 20 000 ks, v balení 4 cartridge po 5000 ks 2 balenia
Odpadová nádoba Xerox 008R12990 alebo ekvivalent, kapacita min. 33 000 strán A4 6 ks
Čistiaca kazeta zapekacej jednotky Xerox 108R00828 alebo ekvivalent, kapacita min. 100 000 strán A4 3 ks
Toner FUJI Xerox 16763721 black alebo ekvivalent, pre FUJI Revoria E1136, kapacita min. 71 500 strán A4 pri 6% pokrytí 5 ks
Zobrazovací valec FUJI Xerox CT351321 alebo ekvivalent, pre FUJI Revoria E1136 2 ks
Toner Xerox 106R02233 cyan alebo ekvivalent, výťažnosť min. 6000 strán A4 pri 5% pokrytí 5 ks
Toner Xerox 106R02234 magenta alebo ekvivalent, výťažnosť min. 6000 strán A4 pri 5% pokrytí 5 ks
Toner Xerox 106R02235 yellow alebo ekvivalent, výťažnosť min. 6000 strán A4 pri 5% pokrytí 5 ks
Toner Xerox 106R02236 black alebo ekvivalent, výťažnosť min. 8000 strán A4 pri 5% pokrytí 3 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia
-Objednávateľ požaduje dodanie originálneho alebo kompatibilného spotrebného materiálu vhodného pre uvedené tlačové stroje, musia byť v neporušených baleniach spĺňajúcich všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, požadovaná záruka min. 24 mesiacov
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, renovovaných a požitých tonerov
V prípade že dodané tonery nebudú plne funkčné alebo budú vykazovať viditeľnú nekvalitu tlače je dodávateľ povinný na vyzvanie obstarávateľa tieto tonery vymeniť za plne funkčné do 2 prac. dní na vlastné náklady
Dodávateľ zašle do 2 dní od uzavretia zmluvy v elektronickej podobe podrobný cenový rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, ktorý musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, tovar doručený prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) ako ucelený balík bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách nebude prevzatý
Objednávateľ požaduje dodanie kompletnej zákazky naraz, nepripúšťa sa čiastkové plnenie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

20.08.2024 10:00

69,00 Množstvo podľa technickej špec.

6 427,20

5 356,00

Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky tak, aby verejný obstarávateľ vedel posúdiť splnenie technických parametrov. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.07.2024 08:05

13.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2024 14:03 - Vstupná ponuka 6 427,20 € Cena s DPH
12.08.2024 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka 6 427,19 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS