00632406
Centrum sociálnych služieb - SLOVEN
Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK
51053608
TriCare s. r. o.
Baltská 5172/5, Bratislava, 82107, SVK
Seniorkreslá
sedenie, polohovanie
Tovar, Služba
1. Seniorkreslá
|
|
---|---|
Funkcia |
sedenie, polohovanie, kreslo pre osoby so zníženou pohyblivosťou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť | kg | 150 | ||
Šírka kresla | cm | 70 | ||
Výška kresla od podlahy po sedaciu časť | mm | 470 | 480 | |
Celková výška kresla od podlahy po koniec chrbtovej časti kresla | mm | 1140 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kreslo pre potreby klientov v sociálnych službách s obmedzenou mobilitou a vysokou záťažou | áno |
Kreslo vhodné pre paliatívnu starostlivosť | áno |
Čalúnenie operadla a sedadla | snímateľné |
Poťah | odolná koženka - možnosť výberu koženky |
Kreslo odolné tekutinám | áno |
Možnosť polohovania chrbtovej časti | áno |
Chrbtová časť kresla musí mať vo vrchnej časti opieranie (uši) | áno |
Polohovanie zaisťuje plynová pružina | áno |
Podrúčky a nohy kresla | masívne drevo |
PUR pena čalúnenej časti kresla | musí byť nehorľavá |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. Zmluvná cena: |
1. Zmluvná cena v sebe zahŕňa náklady súvisiace s dodaním tovaru (doprava, vrátane doručenia a vyloženia, vynesenia tovaru, likvidácie obalov, poskladania a montáže tovaru a ostatných nákladov súvisiacich s plnením na požadovanom mieste dodania. |
1.2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
1.3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
1.4 Splatnosť faktúry je 60 dní |
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
2.1. Dodávateľ sa zaväzuje spolupracovať s Objednávateľom, najmä je povinný konzultovať a odsúhlasiť celý proces dodávky s Objednávateľom pred dodaním tovaru. |
2.2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
2.2.1. obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
2.2.2. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
2.2.3. rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
2.3. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
2.4. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
3. Termín a miesto realizácie dodávky: |
3.1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. O čase a dátume dodania tovaru bude Dodávateľ informovať minimálne dva dni vopred kontaktnú osobu Objednávateľa, uvedenú na objednávke. |
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
3.3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v jednej dodávke podľa objednávky Objednávateľa, v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
3.4. Objednávateľ požaduje, aby tovar, pokiaľ bude dodaný v demontovanom stave, dodávateľ poskladal na mieste plnenia v čase dohodnutom s objednávateľom. |
3.5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
4. Reklamácia: |
4.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
4.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
5. Odstúpenie od zmluvy: |
5.1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
5.2. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť. |
5.3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
5.4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
6. Ak v opise predmetu obstarávania je uvedený presný typ alebo značka výrobku - to znamená, že dodávateľ je oprávnený dodať ekvivalent výrobku s rovnakými a lepšími technickými parametrami |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nedostatku finančných prostriedkov. |
8. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nie je oprávnený bez súhlasu kupujúceho ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči kupujúcemu podľa ust. § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu. |
68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
27.11.2024 13:00
8,00 ks
5 488,00
4 573,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.07.2024 13:47
05.08.2024 08:00
05.08.2024 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.07.2024 15:15 - Vstupná ponuka | 5 178,00 | € | Cena s DPH |
31.07.2024 07:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: