• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2024 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2024 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    14.08.2024 12:03

Detail zákazky Z20246383

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2024 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2024 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    14.08.2024 12:03

Základné údaje

Z20246383

OF-291650

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Meranie emisií

Meranie emisií

  • 90731400-4 - Služby na monitorovanie alebo meranie znečistenia ovzdušia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprávnené periodické meranie emisií
Funkcia
Predmetom  služby je zabezpečenie vykonania merania emisií v súlade so zákonom č. 146/2023 Z.z. o ochrane ovzdušia a v súlade s Vyhláškou MŽP SR č. 299/2023 Z.z., ktorou sa ustanovujú jednotlivé notifikačné požiadavky pre špecifický odbor oprávnených technických činností..
Počet kotlov:   10  ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kotol KDVE 160, príkon 1700 kW, druh paliva - zemný plyn (miesto - Poprad) ks 1
2. Kotol PGV 160, príkon 1700 kW, druh paliva - zemný plyn (miesto - Poprad) ks 1
3. Kotol ČKD PGV 250, príkon 2650 kW, druh paliva - zemný plyn (miesto - Rožňava) ks 1
4. Kotol VIESSMANN VITOCROSSAL 300, príkon 762 kW, druh paliva - zemný plyn (miesto - Trenčín) ks 3
5. Kotol VIESSMANN VITOPLEX 100 LS SXD (K2), príkon 460 kW, druh paliva - zemný plyn (miesto - Hlohovec) ks 1
6. Kotol KDVE - 40, príkon 450 kW, druh paliva - zemný plyn (miesto - Topoľčany) ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesta vykonania kontroly (služby).
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že odovzdá objednávateľovi minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi v rozsahu meno, priezvisko a číslo občianskeho preukazu, ktorí sa budú podieľať na vykonaní služby, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel a motorových vozidiel s uvedením typu vozidla a ŠPZ z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu, resp.do miesta vykonania služby. Zhotoviteľ poučí svojich pracovníkov o tom, že poskytol uvedené osobné údaje objednávateľovi za uvedeným účelom.
Objednávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje ktoré mu zhotoviteľ poskytne bude náležite chrániť a spracúvať výlučne len za účelom plnenia svojich zmluvných záväzkov uvedených v tejto Zmluve v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenia o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri vykonávaní služby na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa na miestach vykonania služby.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za kvalifikáciu a bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú službu.
Dodávateľ  kontrolu vykoná odborne a kvalitne podľa príslušných noriem, nestranným spôsobom a zistený stav opíše v správe o diskontinuálnom oprávnenom meraní v súlade s vyhláškou MŽP SR č. 299/2023. Vyhotovené správy o diskontinuálnom oprávnenom meraní hodnôt emisných veličín pre každý kotol odovzdá objednávateľovi v troch vyhotoveniach (2x originál, 1x kópia). Riadne splnenie kontroly bude potvrdené podpisom oprávnených osôb zmluvných strán v zázname o vykonaní kontroly.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Fakturácia bude prebiehať pre každú lokalitu samostatne SPO ZÁPAD, SPO VÝCHOD a to po vykonaní služby.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Splatnosť každej faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný začať s čiastkovým plnením zmluvy do 5 pracovných dní od vyzvania objednávateľa.
Dodávateľ musí vlastniť  platné oprávnenie na vykonávanie oprávnených meraní vydané MŽP SR resp. osvedčenie o akreditácii vydané akreditačnou spoločnosťou v zmysle zák. č. 137/2010 Z. z. o ovzduší, na základe ktorého oprávnená osoba môže vykonávať oprávnené merania hodnôt emisných veličín, ktorými sú vyjadrené emisné limity. Tento doklad predloží dodávateľ objednávateľovi do 7 dní od uzavretia tejto zmluvy.
Služba musí byť vykonaná prostredníctvom odborne spôsobilej osoby, ktorá vlastní oprávnenie podľa § 58 zákona č. 146/2023 Z. z. o ochrane ovzdušia a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,zákon o ochrane ovzdušia"). Tento doklad predloží dodávateľ objednávateľovi do 7 dní od uzavretia tejto zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

22.08.2024 07:00 — 30.11.2024 14:00

1,00 jeden celok

6 008,40

5 007,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.07.2024 11:56

14.08.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 206
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS