• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2024 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2024 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2024 11:05

Detail zákazky Z20246373

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2024 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2024 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2024 11:05

Základné údaje

Z20246373

OF-291530

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9583315

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53919751

Victoria ART s. r. o.

Nám. SNP 3, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pamätné plakety

Pamätné plakety, reklamné a propagačné predmety

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 18512000-1 - Mince a medaily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pamätná plaketa veliteľa - slovenská verzia
Funkcia
Pamätná plaketa slúži na propagáciu a reprezentáciu objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pamätná plaketa ks 50
Priemer pamätnej plakety - tvar kruh mm 40
Hrúbka pamätnej plakety mm 2 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál pamätnej plakety kov šedej farby s patinou
Vyobrazenie - lícna strana znak zelenej farby, insígnie organizácie + text po obvode lícnej strany v počte 72 znakov, podľa vyobrazenia v prílohe č. 1
Vyobrazenie - rubná strana obrázky + text v počte 72 znakov, podľa vyobrazenia v prílohe č. 1
Balenie v plastovom puzdierku (bublinke)
Vyobrazenie obrázkov, insígnií a textu pozitívne rytie (vystupujúce)
 2. Pamätná plaketa veliteľa - anglická verzia
Funkcia
Pamätná plaketa slúži na propagáciu a reprezentáciu objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pamätná plaketa ks 25
Priemer pamätnej plakety - tvar kruh mm 40
Hrúbka pamätnej plakety mm 2 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál pamätnej plakety kov šedej farby s patinou
Vyobrazenie - lícna strana znak zelenej farby, insígnie organizácie + text po obvode lícnej strany v počte 47 znakov, podľa vyobrazenia v prílohe č. 2
Vyobrazenie - rubná strana obrázky + text v počte 58 znakov, podľa vyobrazenia v prílohe č. 2
Balenie v plastovom puzdierku (bublinke)
Vyobrazenie obrázkov, insígnií a textu pozitívne rytie (vystupujúce)
 3. Pamätná plaketa poddôstojníka
Funkcia
Pamätná plaketa slúži na propagáciu a reprezentáciu objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pamätná plaketa ks 25
Priemer pamätnej plakety - tvar kruh mm 40
Hrúbka pamätnej plakety mm 2 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál pamätnej plakety kov šedej farby s patinou
Vyobrazenie - lícna strana znak zelenej farby, insígnie organizácie + text po obvode lícnej strany v počte 89 znakov, podľa vyobrazenia v prílohe č. 3
Vyobrazenie - rubná strana obrázky + text v počte 72 znakov, podľa vyobrazenia v prílohe č. 3
Balenie v plastovom puzdierku (bublinke)
Vyobrazenie obrázkov, insígnií a textu pozitívne rytie (vystupujúce)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia zmluvy. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje grafické návrhy pamätných plakiet.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy predloží grafické návrhy plakiet za účelom overenia požadovaných vlastností a grafík.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, prípadne odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy spolu s návodom na údržbu a použitie v slovenskom, alebo českom jazyku.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7,00 hod. do 13,00 hod. Dodací list musí obsahovať  najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom zmluvných strán.
Predmet plnenia zmluvy (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť minimálne 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári/zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

06.08.2024 13:00 — 30.09.2024 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

1 092,00

910,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.07.2024 09:39

02.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 478
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2024 15:46 - Vstupná ponuka 1 092,00 € Cena s DPH
02.08.2024 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 957,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS