• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2024 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2024 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2024 12:40

Detail zákazky Z20246366

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2024 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2024 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2024 12:40

Základné údaje

Z20246366

OF-290938

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9587323

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48249726

SK-Stolamed, s. r. o.

Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola prenosných hasiacich prístrojov

kontrola hasiacich prístrojov, hasiaci prístroj

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prenosných hasiacich prístrojov ks 167
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typy hasiacich prístrojov 1 kg, 2kg, S5kg, 6kg, 30 kg, 50kg
Druhy náplne prenosných hasiacich prístrojov CO2 snehový, práškový, vodný,halónový
Výrobcovia Kodreta, Pyronova, Pyrokontrol, Kovoslužba, Tepostop, Červinka, Hastex, ETS, Neuruppin, HTB Vítkovice, JAXING, ESTO, ATS
Revízia hasiacich prístrojov Revízia hasiacich strojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov
Revízia hasiacich prístrojov Revízia prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Výsledkom musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť aj protokol o vykonaní kontroly hasiacich prístrojov.
Objednávateľ požaduje vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00.
O vykonaní kontroly hasiaceho prístroja a o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. Umiestnený štítok nesmie znižovať viditeľnosť údajov o tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, samostatnej tlakovej patróne na výtlačný plyn a viditeľnosť údajov popisného označenia hasiaceho prístroja.
Cena je vrátane dopravy a ďalších súvisiacich nákladov potrebných k poskytnutiu predmetu zákazky.
Dodávateľ bude pri plnení predmetu zákazky postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy najmä: vyhlášku MV SR č. 719/2002 Z. z.
Požaduje sa predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov s obsahom kontrolovanej látky. Elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou služby zákazky, vrátane dopravy
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Nedodanie služby sa považuje za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy
Požaduje sa preloženie podrobného položkového rozpočtu dodávateľa v termíne do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Duklianska 1, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

02.09.2024 06:00 — 20.09.2024 14:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

629,26

524,38

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.07.2024 08:19

05.08.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 557
 66
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.07.2024 08:21 - Vstupná ponuka 629,00 € Cena s DPH
30.07.2024 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka 499,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS