• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2024 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2024 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2024 10:35

Detail zákazky Z20246339

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2024 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2024 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2024 10:35

Základné údaje

Z20246339

OF-291644

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9852202

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

36409022

UNICAR, s.r.o.

ul. 1. Mája č 68/1848, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup osobného motorového vozidla s posuvnými dverami

osobné motorové vozidlo

  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné motorové vozidlo s posuvnými dverami
Funkcia
Osobné motorové vozidlo určené na prepravu osôb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobné motorové vozidlo ks 1
Rok výroby rok 2024
Emisná norma norma 6
Výkon motora KW 81
Manuálna prevodovka stupne 5
Celková dĺžka vozidla mm 4753
Rázvor náprav mm 2975
Objem batožinového priestoru v základnom prevedení liter 850
Počet miest na sedenie ks 5
Počet kľúčov od vozidla ks 2
Gumenné koberce (vpredu, vzadu) sada 1
Rozmer kolies palec 15
Záruka rok 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stav nové, nepoškodené
Palivo benzín alebo nafta
Brzdy ABS, ESC
Bezpečnosť Airbagy vodiča a spolujazdca
Bočné zadné posuvné dvere - obojstranné áno
Posilňovač riadenia áno
Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant áno
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním áno
Klimatizácia áno
Imobilizér áno
Elektrické okná vpredu áno
Palubný počítač áno
Autorádio s konfiguráciou USB + AUX + Bleutooth,
Denné svietenie LED svietenie
Povinná výbava v súlade s platnou legislatívou
Farba bezpríplatková
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je Liptovský Mikuláš.
Dodávateľ nesmie predmet kúpy odovzdať na dodanie inému subjektu.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi obchodný názov tovaru a jeho technickú špecifikáciu.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie všetky náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia, zaškolenia obsluhy a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
Dodávateľ spolu s dodávkou motorového vozidla je povinný dodať kompletnú dokumentáciu v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, osvedčenia o zhode vozidila COC (Certifikate of Conformity) - deklarácia výrobcu alebo zástupcu výrobcu, že vyrobené vozidlo je v zhode s udeleným typovým schválením ES, návodu na údržbu v slovenskom jazyku. K vozidlu budú dodané 2 kľúče s diaľkovým ovládaním, servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a povinná výbava v zmysle § 16 Vyhlášky 464/2009 Z. z.
Odovzdanie a preberanie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán na mieste plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného vozidla na mieste plnenia a zaškolenia 2 osôb. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky obstarávateľovi technickú a prevádzkovú dokumentáciu.
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t. z. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. Obstarávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák. č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.30 hod do 11.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 3 pracovné dni vopred z dôvodu zabezpečenia účasti zaškoľovaných osôb.
V cene za predmet zmluvy sú započítané všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ vystaví faktúru odobratého tovaru na základe podpísaného odovzdávacieho protokolu. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúcheho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
Počas záručnej doby je obstarávateľ povinný absolvovať všetky servisné úkony predpísané výrobcom v značkovom servisnom stredisku tak, ako sú vymedzené v Zozname predpísaných servisných úkonov (časová alebo kilometrová prehliadka).
Ak sa na dodávateľa vzťahuje povinnosť zapisovať do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a doplnení niektorých zákonov, potom je povinný dodržať túto povinnosť po celú dobu trvania tejto rámcovej dohody, pričom sa zaväzuje zabezpečiť splnenie tejto povinnosti. V prípade porušenia uvedenej povinnosti, ktorá trvá dlhšie ako 30 dní sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

11.10.2024 00:00 — 16.12.2024 00:00

1,00 predmet zákazky

19 575,00

19 575,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.07.2024 12:07

04.10.2024 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2024 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 274
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.09.2024 12:08 - Vstupná ponuka 19 575,00 € Cena bez DPH
19.09.2024 12:08 - Najvýhodnejšia ponuka 19 575,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS