• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2024 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2024 11:20

Detail zákazky Z20246324

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2024 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2024 11:20

Základné údaje

Z20246324

OF-291576

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9576609

Objednávateľ

00165182

Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky

Nám. SNP 33, Bratislava, 81331, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

Tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a spotrebný materiál
Funkcia
Tonery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP 700  HPCE 340AC ČIERNA ks 15
HP 700 HPCE  341AC Modrá ks 4
HP  700 HPCE 342AC žltá ks 8
HP 700  HPCE 343AC ČERVENÁ ks 5
HP 800 HPCF 300AC ČIERNA ks 3
HP 800 HPCF 301AC Modrá ks 3
HP 800 HPCF 302AC ŽLTÁ ks 1
HP 800 HPCF 303AC ČERVENÁ ks 2
HP 800 VALEC HP CF358 A čierna ks 8
HP 800  VALEC HP CF359A MODRÁ ks 3
HP 800 VALEC HP CF364A ŽLTÁ ks 2
HP 800 VALEC HP CF365A ČERVENÁ ks 2
HP COLOR LASERJET PRO M283FDW HP W2210X ČIERNA ks 2
HP LJ M130nw HP CF217A čierny ks 2
HP LJ M130nw valec HP CF219A ks 1
HP LJ 201dw HP CF283X čierna ks 4
HP LJ2030 HP CE505A čierna ks 3
HP LJ425dw HP CF280A čierna ks 9
HP LJ476dw HP CF380X čierna ks 2
HP LJ476dw HPCF381A modra ks 2
HP LJ476dw HPCF382A žltá ks 4
HP LJ476 HPCF383A červená ks 4
KYOCERA ECOSYS M6235CIDN TK-5280C čierna ks 3
KYOCERA TASKalfa 8353        TK-8735C modrá ks 2
KYOCERA TASKalfa 8353        TK-8735K čierna ks 2
KYOCERA TASKalfa 8353        TK-8735M červená ks 1
KYOCERA TASKalfa 8353        TK-8735Y žltá ks 1
KYOCERA TASKalfa 8353        WT-861 odpadová nádobka ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Originálny spotrebný materiál zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne a spotrebné materiály musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Alebo ekvivalent originálneho typu, ktorý bol výrobcom zariadenia schválený pre použitie v danom zariadení, neporušujúci záručné podmienky zariadenia pre ktoré je určený. Zabalený v originálnych obaloch od výrobcov spotrebného materiálu, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. V balení neporušenom, nepoškodenom.
Tonery musia byť vyrobené v súlade s normami garantujúcimi enviromentálny systém menežovania ISO 14001, alebo ekvivalent vyťažiteľnosti a garancie archivovateľnosti ISO/IEC 19752, 19798, 24711 a 1179 a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných obstarávateľom.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miest určených objednávateľom. Prázdne tonery dodávateľ preberie od objednávateľa pri dodávke tonerov. Prevzatie pri odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa vyhlášky Ministerstva ŽP SR.
Dodávateľ je povinný informovať Objednávateľa bez zbytočného odkladu o skutočnosti, že bude v omeškaní s poskytnutím Plnenia.
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy/objednávky a dôkladný popis vady.
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa tejto zmluvy vznikli a ktoré opomenul zahrnúť do ceny.
V prípade neodstrániteľnej vady Plnenia je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do  7 dní odo dňa oznámenia vád nové Plnenie bez vád, ktoré je kvalitatívne a kvantitatívne zhodné s Plnením podľa tejto zmluvy.
Rámcová dohoda  sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov.
Množstvá uvedené v technických vlastnostiach tovarov sú predpokladané a nie sú záväzné, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri dodržaní uchádzačom ponúkaných jednotkových  cien.
Plnenie Rámcovej dohody bude na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi  zasielané elektronicky (e-mailom).
Dodanie tovaru do maximálne 5 pracovných dní od obdržania čiastkovej objednávky, ak sa nedohodne inak. Každá čiastková  objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru, splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. SNP č.33 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

102,00 ks

25 523,00

21 269,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.07.2024 08:45

01.08.2024 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2024 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 322
 17
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.07.2024 09:11 - Vstupná ponuka 25 522,80 € Cena s DPH
31.07.2024 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 25 522,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS