• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2024 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2024 12:44
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2024 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2024 13:35

Detail zákazky Z20246296

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2024 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2024 12:44
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2024 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2024 13:35

Základné údaje

Z20246296

OF-291558

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9576587

Objednávateľ

36570460

Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.

Komenského 50, Košice, 04248, SVK

Dodávateľ

36501921

Kovsmol, s.r.o.

Družstevná 34, Prešov, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hutný materiál

plech oceľový 8 mm, plech oceľový 10 mm, kari sieť 6/100/100/2000/3000, oceľ betonárska roksor 8 mm

  • 44140000-3 - Výrobky príbuzné stavebným materiálom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stavebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plech oceľový 8mm x1mx2m ks 1
Plech oceľový 10mm x1mx2m ks 1
Kari sieť 6 mmx100mmx100mmx2000mmx3000mm ks 1
Oceľ betonárska-roxor rebrovaná 8 mm m 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, vrátane dopravy na miesto plnenia-závod Humenné, Osloboditeľov 108, 06601 Humenné.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa PREDLOŽENIE PONUKY s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
Dodanie tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. - 15:00 hod.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Cena predmetu zmluvy je komplexná, vrátane obalu, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov, t. j. predstavuje cenu konečnú.
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky verejného Obstarávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy a následne bude Dodávateľovi udelená neuspokojivá referencia.
Dodávateľ je povinný vyrozumieť objednávateľa o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu - prevzatiu min. 2 pracovné dni vopred.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinnosti dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zákazky v deň dohodnutý medzi zmluvnými stranami, najneskôr však do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Osloboditeľov 108, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

05.08.2024 11:45 — 19.08.2024 11:47

1,00 celok

550,00

550,00

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa PREDLOŽENIE PONUKY s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.07.2024 11:49

01.08.2024 12:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2024 12:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 285
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2024 12:09 - Vstupná ponuka 550,00 € Cena bez DPH
26.07.2024 12:09 - Najvýhodnejšia ponuka 550,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS