• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2024 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2024 09:08
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2024 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2024 10:25

Detail zákazky Z20246284

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2024 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2024 09:08
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2024 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2024 10:25

Základné údaje

Z20246284

OF-291549

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9583269

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok všetkého druhu

kuchynská linka, regál, stôl, skriňa, kontajner

  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 39122000-3 - Skrine a knižnice
  • 39141000-2 - Kuchynský nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytok všetkého druhu
Funkcia
Nábytok všetkého druhu kuchynská linka, kancelársky nábytok
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.    Kuchynská linka – 1 zostava
Kuchynský komplet Rozmer: vrch 150 cm, spodok 150 cm
Zostava:
vrch: 1 x 60 cm plná dvojdverová, jednopolicová; 1 x 40 cm plná jednodverová, jednopolicová; 1 x 50 cm presklená jednodverová, jednopolicová
spodok: 1 x 60 cm drezová dvojdverová,  1 x 40 cm 1šuplík, jednopolicová, jednodverová; 1 x 50 cm 1šuplík, jednopolicová, jednodverová.
Vrátane pracovnej dosky a rúčiek
Pracovná doska š x d 60 cm x 150 cm
Dekor: DUB Lancelot
Materiál: lamino
2.    Zostava kancelárskeho nábytku – 1 zostava
-    1x kancelársky regál max 800 x 400 x 1800 mm
-    1x kancelárska skriňa max 800 x 400 x 1800 mm
-    1x skrinka zasúvacia na kolieskach max 800 x 420 x 750 mm
-    1x stôl písací ergonomický ľavý max 1400 x 800 x 1200/420 x 750  mm
-    1x stolný paraván max 1400 x 300 mm
-    1x pojazdný kontajner 4 zásuvky max 400 x 480 x 650 mm
Stoly:
-   stolové dosky  z laminovanej drevotriesky hrúbky 25 mm, vybavené odolnou plastovou 2 mm ABS hranou
-   dolný krycí panel a podnože  z laminovanej drevotriesky hrúbky 16 mm, vybavené odolnou plastovou ABS hranou
-    oválne káblové priechody v čiernej farbe umožňujúce umiestnenie káblových rozvodov pod stolovú dosku
Skrine:
-    horná doska a police  z laminovanej drevotriesky hrúbky 25 mm, korpus z lamina hrúbky 16 mm
-    všetky hrany  vybavené plastovou ABS hranou
-    kovové úchyty z lešteného hliníka, skrine s dverami  uzamykateľné zámkom s dvoma kľúčmi
-    pohľadový chrbát skrine umožňujuci postavenie nábytku do priestoru
-    nosnosť police 30 kg pri rovnomernom zaťažení
Kontajner:
-    korpus  z laminovanej drevotriesky hrúbky 16 mm, horná doska 25 mm
-     všetky hrany  vybavené plastovou ABS hranou
-    kontajner  vybavený kolieskami, centrálnym zamykaním s dvoma kľúčmi
-   úchyty z lešteného hliníka
-    4 zásuvky na kovových gulôčkových pojazdoch s 80% výsuvom
Farba: orech
Prevedenie: ľavá
3.    3a) Skriňa so zásuvkami pre závesné zložky – 1 ks
Popis a parametre:
-    z laminovanej drevotriesky o hrúbke 18 mm, ABS 1 mm
-    horné krycie dosky ( súčasť skríň) v dezéne dreva
-    zosilnené police s hrúbkou 25 mm na kovových čapoch, ABS 1 mm, prestaviteľné po 32 mm
-    pohľadový chrbát
-    nosnosť police 35 kg
-    nosnosť zásuvky 20 kg
-    zásuvky vybavené kovovými tyčami na vkladanie závesných zložiek
-    zásuvky majú mať 90% výsuvy
-    rektifikačné klzáky s výškou 17 mm na vyrovnanie nerovnosti podlahy do 10 mm
-    kovové madlá z lešteného hliníka
-    rozmery š x h x v (mm): 800 x 420 x 1781
-    typ dverí: výklopné
-    počet políc: 2
-    počet zásuviek: 2
-    farba: orech
4. 3b) Kancelárska skriňa s dverami – 1 ks
Popis a parametre:
-    z laminovanej drevotriesky o hrúbke 18 mm, ABS 1 mm
-    dvere a horné krycie dosky ( súčasť skríň) v dezéne dreva
-    zosilnené police o sile 25 mm na kovových čapoch, ABS 1 mm, prestaviteľné na 32 mm
-    pohľadový chrbát
-    nosnosť police 35 kg
-    dvere uzamykateľné cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi (súčasť balenia)
-    rektifikačné klzáky s výškou 17 mm na vyrovnanie nerovnosti podlahy do 10 mm
-    kovové madlá z lešteného hliníka
-    rozmery š x h x v (mm): 800 x 420 x 1781
-    typ dverí: krídlové
-    počet políc: 4
-    farba: orech
5. 3c) kombinovaná skriňa dvere na 2 poschodia – 1 ks
Popis a parametre:
-    z laminovanej drevotriesky o hrúbke 18 mm, ABS 1 mm
-    dvere a horné krycie dosky ( súčasť skríň) v dezéne dreva
-    zosilnené police o sile 25 mm na kovových čapoch, ABS 1 mm, prestaviteľné na 32 mm
-    pohľadový chrbát
-    nosnosť police 35 kg
-    dvere uzamykateľné cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi (súčasť balenia)
-    rektifikačné klzáky s výškou 17 mm na vyrovnanie nerovnosti podlahy do 10 mm
-    kovové madlá z lešteného hliníka
-    rozmery š x h x v (mm): 800 x 420 x 1781
-    typ dverí: krídlové
-    počet políc: 4
-     farba: orech
6. 3d) rohový pracovný stôl – 1 ks
-    z laminovanej drevotriesky o hrúbke 25 mm, 2 mm ABS hrana
-    podnože z lamina hrúbky 18 mm, 1 mm ABS hrana
-    plastové klzáky
-    výška 740 mm
-    káblové priechodky
-    rozmery š x h x v (mm): 1800 x 1200 x 740
-    prevedenie: ľavý
-    materiál dosky: laminovaná drevotrieska
-     farba: orech
7. 3e) kancelársky prístavný zásuvkový kontajner – 1 ks
-    z laminovanej drevotriesky o hrúbke 18 mm, ABS 1 mm
-    centrálny cylindrický zámok s dvoma kľúčmi (súčasť balenia)
-    prístavný kontajner – na zväčšenie pracovnej plochy stola
-    plastové zásuvky s nosnosťou 5 kg
-    madlá z lešteného hliníka
-    rozmery š x h x v (mm): 430 x 800 x 740
-    počet zásuviek: 4
-    prevedenie: prístavný
-    uzamykateľný: áno
-    farba: orech
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane montáže nábytku na mieste plnenia
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a  záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou,  preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov (fotografie aj s rozmermi) predmetu zákazky uvedenej kontaktnej osobe.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie, vynesenie a montáž na mieste dodania. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Obaly po montáži nábytku na mieste dodania odstráni dodávateľ na vlastné náklady.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť faktúry.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky).
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov-od dodania tovaru, ak nie je uvedené inak výrobcom.
V prípade potreby odstránenia vady/poškodenia/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zákazky.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Doln, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

13.09.2024 14:09 — 27.09.2024 14:09

1,00 kpl

2 850,00

2 375,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.07.2024 09:18

02.08.2024 09:08

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.08.2024 09:23

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 46
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2024 09:46 - Vstupná ponuka 2 850,00 € Cena bez DPH
02.08.2024 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka 2 847,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS