• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2024 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2024 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2024 12:10

Detail zákazky Z20246282

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2024 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2024 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2024 12:10

Základné údaje

Z20246282

OF-291593

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9569416

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31589952

TRADENET s.r.o.

Mladých Budovateľov 6107/27, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vlajky a zástavy

vlajky, zástavy

  • 35821000-5 - Vlajky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vlajky
Funkcia
Obstaranie vlajok pre potreby obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vlajka - Brigáda spoločnej podpory Trenčín (príloha č. 1) ks 1
Vlajka - 82. brigáda spoločnej podpory Trenčín (príloha č. 2) ks 1
Vlajka - Veliteľstvo síl spoločnej podpory Trenčín (príloha č. 3) ks 1
Šírka vlajky cm 150
Výška vlajky cm 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tunel na vlajke slúži na navlečenie na tyč, šírka tunela kompatibilná s drevenou tyčou - s položkou č. 3.
Materiál vlajky 100 % polyester.
Farba vlajky biela, v strede znak zelenožltej farby (viď príloha č. 1, 2, 3)
Potlač vlajky vysoko kvalitná sublimačná jednostranná potlač, vhodné do interiéru aj exteriéru.
Náhľad vlajok Príloha č. 1, 2, 3.
 2. Zástavy
Funkcia
Obstaranie zástav pre potreby obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zástava - Brigáda spoločnej podpory Trenčín (príloha č. 4) ks 1
Zástava - 82. brigáda spoločnej podpory Trenčín (príloha č. 5) ks 1
Zástava - Veliteľstvo síl spoločnej podpory Trenčín (príloha č. 6) ks 1
Šírka zástavy cm 100
Výška zástavy cm 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tunel na zástave slúži na navlečenie na tyč, šírka tunela kompatibilná s drevenou tyčou - s položkou č. 3.
Materiál zástavy 100 % polyester.
Farba zástavy biela, v strede znak zelenožltej farby (viď príloha č. 4, 5, 6).
Potlač zástavy vysoko kvalitná sublimačná jednostranná potlač, vhodné do interiéru aj exteriéru.
Náhľad zástav Príloha č. 4, 5, 6.
 3. Drevená tyč na vlajky a zástavy
Funkcia
Drevená tyč na zavesenie vlajok a zástav.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Drevená tyč ks 3
Priemer tyče cm 2,5
Dĺžka tyče cm 180 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál drevo.
Farba mahagón.
Vypracovanie zabrúsenie tyče z jednej strany (konca) do guľata.
Kompatibilita tyč musí byť kompatibilná s vlajkami a zástavami - položka č. 1 a 2.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy.
Dodávateľ zašle elektronicky do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy technickú špecifikáciu s uvedením presných názvov a podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia technickej a cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom balení od výrobcu, spolu s návodom na údržbu tovaru v slovenskom, alebo českom jazyku.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť minimálne 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári/zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.08.2024 13:00 — 15.08.2024 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

323,51

269,59

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.07.2024 09:10

31.07.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.07.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 211
 49
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2024 12:26 - Vstupná ponuka 323,40 € Cena s DPH
30.07.2024 14:43 - Najvýhodnejšia ponuka 320,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS