• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2024 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2024 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2024 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2024 14:50

Detail zákazky Z20246258

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2024 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2024 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2024 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2024 14:50

Základné údaje

Z20246258

OF-290565

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9569396

Objednávateľ

00165221

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK

Dodávateľ

54959381

MultiverzeM s. r. o.

Záhradnícka 46/A, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie a čistiace služby

upratovanie, dezinfekcia, čistenie

  • 90910000-9 - Upratovacie služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovacie a čistiace služby
Funkcia
Komplexné upratovanie kancelárií, laboratórií,  spoločných a priľahlých obslužných priestorov v administratívnej budove
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková podlahová plocha priestorov administratívnej budovy m2 7 155,62
z toho:                                                                                                        1.plocha liatej podlahy a linolea m2 2 810,66
2. plocha kobercov na čistenie m2 3 057,83
3. plocha dlažby m2 1 287,13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Upratovacie služby budú zabezpečené v pracovných dňoch v poobedných hodinách v časoch medzi 12:00 hod a 19:00 hod.
Upratovacia činnosť  v  sebe zahŕňa: upratanie kancelárií, zasadacích miestnosti, laboratórií spoločenských priestorov, kuchyniek, sociálnych zariadení a ostatných priestorov, dopĺňanie tekutého mydla ,ZZ utierok
- a toaletného papiera do zásobníkov podľa požadovaného rozsahu upratovacích a čistiacich prác.
1. ZÁKLADNÝ ROZSAH POŽADOVANÝCH PRÁC VYKONÁVANÝCH DENNE:
- v priestoroch kancelárií, zasadacích miestností, klientskeho centra a  podateľne vynášanie odpadkových košov (podľa potreby aj výmena sáčkov do košov), vyprázdňovanie odpadu zo skartovacích strojov, umývanie a dezinfekcia umývadiel (čistenie a odstránenie vodného kameňa
- z vodovodných kohútikov), utieraniu prachu na pracovných a zasadacích stoloch, nábytkoch, v priestoroch klientskeho centra, podateľne a kancelárie riaditeľa denne vysávanie kobercov.
- v priestoroch laboratórií utieranie prachu na pracovných stoloch, nábytkoch, vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, umývanie umývadiel, umývanie podláh
-  v spoločných priestoroch (chodba, schodisko, vstupná hala, vrátnica, výťahy) vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, vyprázdňovanie odpadu zo skartovacích strojov, umývanie schodísk a podláh, utieranie prachu na stoloch, nábytkoch podľa potreby
- v priestoroch kuchyniek vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, čistenie drezu a pracovnej dosky (čistenie a odstránenie vodného kameňa z vodovodných kohútikov),
- umývanie a dezinfekcia podláh. V multifunkčnej miestnosti obsluha umývačky riadu ( spustenie umývačky) a čistenie a údržba kávovaru.
- v priestoroch sociálnych zariadení dezinfekcia toaletných mís a pisoárov, umývanie umývadiel (odstránenie vodného kameňa z vodovodov, kohútikov, dezinfekcia umývadiel), umývanie spŕch (odstránenie vodného kameňa z vodovodných kohútikov
- dezinfekcia sprchových kútov), vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, umývanie a dezinfekcia podláh, umývanie keramického obkladu (cca 249,55 m2) podľa potreby, umývanie výleviek,
- dezinfekcia kľučiek a vypínačov, doplňovanie ZZ utierok a toaletného papiera do zásobníkov, doplňovanie tekutého mydla do zásobníkov, doplnenie a vymieňanie závesných WC guličiek/gélov podľa potreby,
- doplňovanie osviežovačov vzduchu na WC podľa potreby cca 2x do mesiaca.
2. ZÁKLADNÝ ROZSAH POŽADOVANÝCH PRÁC VYKONÁVANÝCH TÝŽDENNE:
- v priestoroch kancelárií, zasadacích miestností, klientskeho centra a podateľne vysávanie kobercov, umývanie podláh, utieranie od prachu doplnkových interiérových prvkov (vešiaky, rámy obrazov, zrkadlá, lampy a pod.)
- v priestoroch laboratórií utieranie od prachu doplnkových interiérových prvkov (vešiaky, rámy obrazov, zrkadlá, stolné lampy a pod.),
- v spoločných priestoroch (chodba, schodisko, vstupná hala, vrátnica, výťahy): utieranie od prachu doplnkových interiérových prvkov (vešiaky, rámy obrazov, zrkadlá, závesné tabule na stenách a pod.), utretie zábradlia,
- vysávanie kobercov, vyčistenie presklených plôch, skriniek, výplní dverí a zrkadiel, umývanie dverí, zárubní, vypínačov
- v priestoroch kuchyniek umytie kuchynskej linky,
3. ZÁKLADNÝ ROZSAH PRÁC VYKONÁVANÝCH ŠTVRŤROČNE:
- vo všetkých priestoroch ( v kanceláriách, zasadacích miestnostiach, klientskom centre, v podateľni , v laboratóriách a v kuchynkách) umývanie dverí, zárubní, vypínačov
4. ZÁKLADNÝ ROZSAH POŽADOVANÝCH PRÁC VYKONANÝCH POLROČNE:
- v  priestoroch kancelárií, v klientskeho centra a podateľne, (v prípade potreby aj v priestoroch laboratórií, zasadacích miestností, miestnosť vrátnikov, kuchyniek) Čistenie stien, stropov a lámp od pavučín
- v ostatných priestoroch (garáže, skladové a archívne priestory, vstup do budovy, vstup do dvora) umývanie dverí, zárubní, vypínačov, vyzametanie skladových priestorov a priestorov archívov, umývanie podláh, vyzametanie garáže, čistenie stropov a lámp od pavučín
5. ZÁKLADNÝ ROZSAH POŽADOVANÝCH PRÁC VYKONANÝCH ROČNE:
- vo všetkých priestoroch v objekte v letnom období umývanie okien z vnútornej strany , celková plocha cca 3000 m2
- v priestoroch kancelárií, klientskeho centra, podateľni a v zasadacích priestoroch tepovanie kobercov a čalúnenia (v letnom období)
6. POŽIADAVKY NA ČISTIACI, DEZINFEKČNÝ A HYGIENICKÝ MATERIÁL K VYKONANIU POŽADOVANEJ SLUŽBY POČAS ZMLUVNEJ DOBY 12 MESIACOV:
Čistiaci prostriedok na dezinfekciu WC mís a pisoárov, 750 ml predpokladaný počet  prípravku 216 ks
Čistiaci prostriedok na čistenie toaletných mís, umývadiel, bidetov, výleviek, vodovodných kohútikov a batérií určený na odstraňovanie vodného kameňa, 750 ml predpokladaný počet prípravku 216 ks
Tekutý čistiaci prostriedok s bieliacim účinkom odstraňujúci usadenú špinu, 500 ml predpokladaný počet prípravku 216 ks
WC gély so závesnými nádržkami a náhradné náplne predpokladaný počet prípravku 580 ks
Čistiaci prostriedok na podlahu, 5L predpokladaný počet prípravku 43  ks
Ochranný prostriedok na nábytok proti prachu s ošetrujúcim účinkom, 500 ml predpokladaný počet  prípravku 216 ks
Prostriedok na čistenie skla s rozprašovačom (500 ml) predpokladaný počet  prípravku 216 ks
Sáčky do košov, skartovačov (50 ks v balení) predpokladaný počet  1 336 balení
ZZ utierky, biele dvojvrstvové, zloženie zo 100 % celulóza, rozmer 240 x 230 mm, predpokladaný počet 8 928 balení
Toaletný papier do zásobníkov, dvojvrstvový, farba biela, priemer kotúča 28 cm, šírka kotúča 9cm, zloženie zo 100 % celulózy, návin: 280 m predpokladaný počet 5 040 ks
Náplň do zásobníkov na tekuté mydlo predpokladané množstvo 4000 L
Osviežovače vzduchu v spreji,  objem 300 ml predpokladané množstvo 624 ks
7. POŽIADAVKY NA POMOCNÝ MATERIÁL: Výkonné vysávače, pomocné vozíky pre upratovačky, metly, mopy, vedrá, lopatky, handry na podlahu, handry na prach, handry na leštenie, tepovacie zariadenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Prijímateľ s poskytovateľom sa dohodli na upratovaní a čistení priestorov vymedzených v predmete tejto zmluvy, Upratovanie vnútorných administratívnych, prevádzkových a sociálnych priestorov bude vykonávané v rozsahu a v periodicite uvedenej v tejto zmluve.
Upratovacie služby sa budú vykonávať v pracovných dňoch v poobedných hodinách v čase medzi 12:00 hod. a 19:00 hod. V prípade nevyhnutnej situácii si môže prijímateľ vyžiadať upratanie miestnosti aj mimo uvedených poobedných hodín. Upratovanie v archívnych priestorov, priestorov laboratórií a skladov sa bude vykonávať za účasti povereného zamestnanca zo strany prijímateľa.
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať upratovacie služby odborne, starostlivo, hospodárne s čistiacimi prostriedkami, strojmi, prístrojmi a metódami, ktoré neohrozujú zdravie, nepoškodzujú majetok, práva a oprávnené záujmy prijímateľa v dohodnutom čase a rozsahu.
Poskytovateľ zabezpečuje predmetnú službu v plnom rozsahu,  je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov, za škody spôsobené na majetku obstarávateľa počas výkonu služby.
Poskytovateľ je povinný zamestnať pre výkon práce u prijímateľa výhradne takých zamestnancov, ktorí sú na dohodnutý druh práce spôsobilí a trestne bezúhonní. Na požiadanie prijímateľa je poskytovateľ povinný preukázať bezúhonnosť ktoréhokoľvek zamestnanca výpisom registra trestov nie starším ako 3 mesiace.
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dovolenka, PN alebo neprítomnosť zamestnancov z iných dôvodov neovplyvnili práce a služby poskytovateľa a boli realizované v súlade s prevádzkovými potrebami obstarávateľa a nespôsobovali poruchy v jeho činnosti.
Poskytovateľ je povinný najmenej tri dni pred započatím výkonu upratovacích služieb alebo pri obmene zamestnancov nahlásiť prijímateľovi zoznam svojich zamestnancov.
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou, a ostatnými médiami, ktoré mu obstarávateľ poskytuje pre výkon služby.
Poskytovateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov len na účely výkonu upratovacej činnosti a režim odomykania a zamykania miestností a že do miestností nebudú vstupovať tretie osoby.
Poskytovateľ je zodpovedný za  dodržanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany, je povinný dbať na   dodržiavanie zákona č.  314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi a zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti  a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Poskytovateľ je povinný dodržiavať  predpisy a pokyny prijímateľa na zabezpečenie BOZP a preukázateľne s nimi oboznámiť svojich zamestnancov
Poskytovateľ sa zaväzuje, že svojim zamestnancom poskytne potrebné hygienické, pracovné  a zdravotné pomôcky potrebné pre výkon činností podľa tejto zmluvy.
V cene za mesiac bežného upratovania budú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy t.j. mzdy, doprava, čistiace prostriedky, hygienické prostriedky, dezinfekčné prostriedky, technické a strojové vybavenie, pracovné nástroje a pomôcky, resp.iné vybavenie.
Poskytovateľ je oprávnený:  vyžadovať od prijímateľa nevyhnutnú súčinnosť a vytvorenie podmienok pre plnenie predmetu tejto zmluvy, -oznámiť prijímateľovi okolnosti, ktoré mu bránia, alebo zásadným spôsobom sťažujú plnenie predmetu tejto zmluvy, - vyjadrovať sa k vzneseným pripomienkam prijímateľa a namietať ich obsah.
Poskytovateľ predloží obstarávateľovi záväzný zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje poučiť personál, ktorý bude plniť predmet zákazky o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v súlade s platnými predpismi, zabezpečovať školenie personálu o známych interných predpisoch objednávateľa z oblasti bezpečnosti a zachovávania mlčanlivosti.
Prijímateľ predloží poskytovateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy.
Prijímateľ je povinný: - oboznámiť poskytovateľa s prípadnými obmedzeniami, ktoré pri plnení zmluvy vyžaduje, - zabezpečiť poskytovateľovi potrebnú súčinnosť a všetky potrebné informácie za účelom riadneho plnenia tejto zmluvy, - bezplatne poskytnúť poskytovateľovi dodávku teplej a studenej vody, elektrického prúdu a osvetlenia v potrebnej miere na vykonanie dohodnutých služieb,
- zabezpečiť na čas výkonu činností podľa tejto zmluvy prístup do všetkých priestorov objektu, v ktorých sa majú vykonávať upratovacie práce, v opačnom prípade poskytovateľ nezodpovedá za neupratanie nesprístupnených priestorov, - zabezpečiť poučenie o vnútorných predpisoch organizácie, - písomne oznamovať poskytovateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobu výkonu upratovacej služby, - uhrádzať platby v prospech poskytovateľa riadne a včas
Prijímateľ je oprávnený  po každom poskytnutí služieb uskutočniť kontrolu kvality a včasnosti upratovacích služieb a vhodnosti použitých čistiacich a upratovacích prostriedkov.
V prípade, že poskytované služby nie sú v súlade s výkonom činností tak ako je uvedené vyššie a v harmonograme upratovania, je prijímateľ oprávnený požadovať, aby poskytovateľ vady odstránil, a to obratom najneskôr do dvoch dní od reklamácie prijímateľa.  O reklamácií ako aj odstránení vady bude vykonaný zápis.
V prípade opakovaného nedodržania zmluvných povinností podľa určeného harmonogramu upratovania a neodstránenia reklamovaných vád je objednávateľ' oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy Čl. XIII Sankcie bod. 13.1.
Nárok na zaplatenie zmluvných pokút dohodnutých medzi zmluvnými stranami v tejto zmluve vzniká dotknutému zmluvnému partnerovi dňom porušenia zabezpečovanej zmluvnej povinnosti.
Poskytovateľ je povinný príslušnú zmluvnú pokutu zaplatiť prijímateľovi do desiatich dni odo dňa vzniku nároku na jej zaplatenie.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje ak poskytovateľ nedodržiava kvalitu vykonávania poskytovaných služieb a prijímateľom zistené vady neodstráni v dohodnutých termínoch. Opakované poskytovanie služieb so zjavnými vadami je výpovedným dôvodom.
Prijímateľ na predmet tejto zmluvy neposkytuje preddavok ani zálohové platby.  Úhrada za uskutočnenú službu bude realizovaná mesačne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry. Poskytovateľ vystaví  faktúru za poskytnutú službu najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni zabezpečenia služby so splatnosťou faktúry 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladajú ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

02.09.2024 12:00 — 29.08.2025 19:00

7 155,62 m2

55 737,30

46 447,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.07.2024 13:46

31.07.2024 13:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.07.2024 13:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 292
 75
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.07.2024 13:53 - Vstupná ponuka 55 200,00 € Cena s DPH
30.07.2024 13:28 - Najvýhodnejšia ponuka 47 990,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS