• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2024 13:37
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2024 13:50

Detail zákazky Z20246257

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2024 13:37
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2024 13:50

Základné údaje

Z20246257

OF-289668

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9576558

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

36315303

MAT-obaly, s.r.o.

Cesta poľnohospodárov 787, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vrecia a sáčky na odpad LDPE, mikroténové sáčky a patologické vaky

vrecia a sáčky na rôzne druhy odpadu, vrecia na balenie biologického odpadu, mikroténové sáčky a patologické vaky

  • 18930000-7 - Vrecia a vaky
  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vrecia na rôzne druhy odpadu, vrecia a sáčky na balenie biologického odpadu, mikroténové sáčky a patologické vaky
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup LDPE vriec a sáčkov určených na zber rôznych druhov odpadu a biologického, mikroténových sáčkov a patologických vakov. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a s vyložením v mieste jeho umiestnenia podľa pokynov objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia čierne, nepriehľadné, LDPE technický regranulát bez zápachu (rozmer: šírka x výška/ hrúbka: 600mm x1100mm/0,08 mm), dvojitý zvar vriec, 1 kot./rolka -25 ks kot./rolka 4000
Vrecia čierne do koša na BIO odpad, nepriehľadné, LDPE technický regranulát bez zápachu (rozmer: šírka x výška /hrúbka :500 mm x 600 mm /0,04 mm), dvojitý zvar vriec 1 kot./rolka -25 ks kot./rolka 7000
Vrecia čierne / sáčky na BIO odpad, nepriehľadné, LDPE technický regranulát bez zápachu, dvojitý zvar (rozmer: šírka x výška/hrúbka : 300 mm x400 mm /0,07mm) ks 3500
Vrecia číre/transparentné, priehľadné, (rozmer: šírka x výška/hrúbka: 600 mm x 1100mm/0,08 mm), dvojitý zvar 1kot./rolka -25 ks kot./rolka 4000
Vrecia červené, nepriehľadné (rozmer: šírka x výška /hrúbka: 600 mm x 1100 mm/0,08 mm), dvojitý zvar, 1 kot./rolka -25 ks kot./rolka 100
Vrecia na odpad čierne 120 litrov, LDPE technický regranulát bez zápachu,  (rozmer: šírka x výška /hrúbka: 1100 mm x 1300 mm x 0,08 mm), dvojitý zvar ks 2500
Vrecia na odpad modré 240 litrov, LDPE technický regranulát bez zápachu, dvojitý zvar (rozmer: šírka x výška/hrúbka: 1200 mm x 1350 mm/0,08mm), ks 1500
Vrecia na odpad číre potravinárske, priehľadné  (rozmer: šírka x výška/hrúbka: 600 mm x1100 mm /0,055 mm), LDPE technický regranulát bez zápachu, určený pre použitie v potravinárstve, 1kot/rolka 25 ks kot./rolka 800
Vrecia modré,  nepriehľadné, LDPE technický regranulát bez zápachu, dvojitý zvar (rozmer: šírka x výška/hrúbka: 500 mm x600mm /0,04 mm), 1 kot./rolka=25 vriec kot./rolka 9600
Vrecia modré, nepriehľadné, LDPE technický regranulát bez zápachu, dvojitý zvar (rozmer: šírka x výška/hrúbka: 600 mm x800mm /0,04 mm), 1 kot./rolka=25 vriec kot./rolka 6000
Vrecia modré,  nepriehľadné, LDPE technický regranulát bez zápachu, dvojitý zvar (rozmer: šírka x výška/hrúbka: 700 mm x1000mm /0,04 mm), 1 kot./rolka=25 vriec kot./rolka 15000
Patologické vaky na prepravu tiel čierne (rozmer: šírka x výška /hrúbka: 900 mm x 2200 mm / hrúbka min. 0,15 mm ks 2000
Mikroténové sáčky číre, priehľadné,  materiál: HDPE /mikrotén,  (rozmer šírka x výška /hrúbka: 300 mm x 400mm/5my), 1kot./rolka - 50 ks kot./rolka 3500
Mikroténové sáčky číre, priehľadné, materiál: HDPE /mikrotén, (rozmer šírka x výška /hrúbka: 160 mm x 240mm/5my) 1kot./rolka - 50 ks kot./rolka 1200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovaru prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu a to za podmienok podľa tejto dohody.
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody sú vrecia na odpad LDPE, mikroténové sáčky a patologické vaky na prepravu tiel  (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. Množstvo a druh tovaru v tejto dohode je stanovené ako predpokladané a pre objednávateľa nie je záväzné.
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností a hodnôt tovaru vyhotovený  tak, aby na  základe predloženého návrhu plnenia dodávateľom mohol objednávateľ posúdiť jednoznačne posúdiť splnenie všetkých  požiadaviek na predmet dohody) k predkladanému návrhu plnenia predmetu dohody, v zmysle OPEP (napr. prospektový materiál, produktový list k tovaru a pod.).
2.1 Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu/doklady, ktorú sú uvedené v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa min. požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia "Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť dokumentáciu/doklady k tovaru v súlade s bodom 4., písm. d). tejto časti dohody.
2.2 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" a najneskôr do 3 pracovných dní, odo dňa uzatvorenia dohody, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v bode 2. a 2.1, objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP).
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok:
a) predložený ekvivalent bude spĺňať min. požiadavky objednávateľa na predmet dohody, alebo
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, hodnoty a vlastnosti tovaru ako sú uvedené min. požiadavky objednávateľa na predmet dohody a
c) predložený ekvivalent nebude vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť  objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu dohody, ktorá je výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentu a
d) prijatím predloženého ekvivalentného tovaru nedôjde k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z použitia dodaného predmetu dohody.
3.1 Ak dodávateľom predložený ekvivalentný tovar nebude spĺňať min. požiadavky na tovar uvedený vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii stanovené objednávateľom, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody v súlade s podmienkami OPEP.
4. Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od dňa uzatvorenia dohody, predložiť na pracovisko objednávateľa-Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti dohody - a to: doklady / dokumenty vyhotovené vo formáte PDF (odporúčaný formát) opatrené podpisom a pečiatkou dodávateľa:
a) Kalkuláciu ceny dohody, t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody".  Celková cena v predloženej kalkulácii musí by zhodná s celkovou cenou uzatvorenej dohody, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena tejto dohody.
Jednotlivé položky v kalkulácii môže dodávateľ zaokrúhliť na max. štyri (4) desatinné miesta, pričom výsledná celková cena v EUR bez DPH za predmet dohody a celková cena v EUR s DPH za predmet dohody musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta a zhodné s cenami, ktoré sú výsledkom verejného obstarávania. Vzor dokumentu je prílohou č. 1
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu dohody v min. rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, pracovná pozícia.
c) Čestné vyhlásenie, ktoré je Prílohou č. 2.
d) Prospektový materiál/katalógový list/technický list/produktový list (ďalej len "doklad") v slovenskom, resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov, aby na ich základe mohol objednávateľ  posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, že ho predložil v návrhu plnenia predmetu dohody v čase uzatvorenia dohody.
4.1. Dodávateľ môže nahradiť doklady/dokumenty uvedené v bode 4. písm. d) , čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa podmienky určené objednávateľom a doklady/dokumenty sú dostupné priamo v dôveryhodných verejne prístupných elektronických databázach (napr. na webstránke dodávateľa). Dodávateľ v čestnom vyhlásení uvedie presný webový odkaz pre položku, ktorým preukazuje splnenie povinnej náležitosti formou  čestného vyhlásenia a objednávateľ si tieto informácie overí náhľadom.
4.1.1 V prípade, ak objednávateľ identifikuje nezrovnalosti alebo nejasnosti v informáciách alebo dôkazoch, ktoré dodávateľ poskytol v čestnom vyhlásení podľa bodu 4. písm.d), objednávateľ požiada o vysvetlenie  a dodávateľ je povinný predložiť doklady/dokumenty, ktoré jednoznačne preukážu splnenie požiadaviek, vo forme naskenovaných dokumentov vo formáte PDF.
4.1.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania si  bezplatnej vzorky tovaru a dodávateľ je povinný vzorky doručiť do sídla objednávateľa kontaktnej osobe objednávateľa,  najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti o predloženie vzorky objednávateľom. Všetky náklady spojené s poskytnutím vzorky (náklady na tovar, dopravu, balenie a pod.) znáša dodávateľ. V prípade, ak si objednávateľ vyžiada vzorku tovaru, dodávateľ je povinný doručiť z každej žiadanej položky, ktorá je predmetom tejto dohody  min. 10 ks.
4.2 Objednávateľ posúdi doklady/dokumenty podľa bodu 4. a najneskôr do troch (3) pracovných dní zašle dodávateľovi informáciu o splnení alebo nesplnení predložených povinných náležitosti dohody. V prípade nesplnenia objednávateľom zadaných povinných náležitosti dohody dodávateľom, alebo ich nedoručenia v stanovenom termíne, objednávateľ uvedie dôvody a je oprávnený odstúpiť od dohody.
V prípade, ak dodávateľ predkladá vzorku tovaru na žiadosť objednávateľa podľa bodu 4.1.2, informáciu o splnení/nesplnení požiadaviek na predmet zašle objednávateľ do troch (3) pracovných dní odo dňa prijatia vzorky objednávateľom.
5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu dohody uvedeného v čl. IV. "Zmluvná cena", podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať množstvo tovaru v závislosti od svojich skutočných prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode a jednotková cena tovaru bude zachovaná počas plnenia dohody.
6. Dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa vystavených a zasielaných elektronickou formou, poverenou osobou objednávateľa, na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa, s termínom dodania tovaru najneskôr do 7 pracovných dní od dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. Za termín  doručenia  objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom.
Dátum a čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú minimálne 2 pracovné dni vopred elektronickou formou. V objednávke poverená osoba objednávateľom, uvedie konkrétnu jednotlivú dodávku, názov a množstvo tovaru. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 8:00 - 14:00 hod.
6.1 Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode, nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky tovaru sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa.
7. Súčasťou predmetu dohody sú všetky služby spojené s dodaním tovaru, t.j. najmä nie však výlučne:  zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru.
8. Miestom dodania predmetu dohody je pracovisko objednávateľa: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Sklad všeobecného materiálu, Tr. SNP 1, 040 11 Košice.
9. Objednávateľ zabezpečí prístup do priestorov určených ako miesto dodania podľa bodu 8. pre osoby poverené dodávateľom na čas, nevyhnutne potrebný na dodanie predmetu dohody.
10. Dodávateľ je povinný pri každej dodávke tovaru, v dodacom liste (ak faktúra neslúži zároveň aj ako dodací list) uviesť okrem povinných náležitostí aj číslo dohody, názov a množstvo tovaru. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom, v mieste dodania uvedeného v bode 8. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru.
11. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov a druh tovaru do prepravného obalu, ktorý nesmie poškodiť pri preprave, manipulácii a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu.
12.  Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom.
13. Po každom dodaní tovaru na základe objednávky je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Vystavenú faktúru je povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa (v prípade, ak faktúra nebola doručená s tovarom do miesta dodania) a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je dodávateľ povinný faktúru zaslať na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk.
13.1 Splatnosť jednotlivých faktúr je v zmysle ustanovenia § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov 60 kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa.
13.2 V prípade, ak faktúra  nebude obsahovať náležitosti alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto  nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5%, v neprospech ceny podľa tejto dohody.
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou.
15. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
16.Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným v objednávke.
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite, v množstve a druhu zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa  oznámenia požiadavky objednávateľa. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša  v plnom rozsahu dodávateľ.
17. Objednávateľ je povinný vady tovaru písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom. V prípade reklamácie tovaru objednávateľom je dodávateľ povinný oprávnenú reklamáciu vyriešiť do 3 pracovných dní, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia objednávateľa o zistených vadách na tovare.
17.1 V prípade vady tovaru v záručnej dobe (ak sa vada vyskytne), ak dodávateľ neodstráni vadu tovaru, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nárok na zmluvnú pokutu v súlade s Obchodnými podmienkami OPEP čl. XIII Sankcie.
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
19. V prípade porušenia bodu 18. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky v EUR bez DPH. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
20. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. SNP 1, 040 11 Košice, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

87 453,00

87 453,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností a hodnôt tovaru vyhotovený tak, aby na základe predloženého návrhu plnenia dodávateľom mohol objednávateľ posúdiť jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet dohody) k predkladanému návrhu plnenia predmetu dohody, v zmysle OPEP (napr. prospektový materiál, produktový list k tovaru a pod.). Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu/doklady, ktorú sú uvedené v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa min. požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia "Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť dokumentáciu/doklady k tovaru v súlade s bodom 4., písm. d). tejto časti dohody.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.07.2024 13:37

01.08.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2024 11:10 - Vstupná ponuka 86 500,00 € Cena bez DPH
01.08.2024 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka 86 499,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS