00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36315303
MAT-obaly, s.r.o.
Cesta poľnohospodárov 787, Prievidza, 97101, SVK
Vrecia a sáčky na odpad LDPE, mikroténové sáčky a patologické vaky
vrecia a sáčky na rôzne druhy odpadu, vrecia na balenie biologického odpadu, mikroténové sáčky a patologické vaky
Tovar, Služba
1. Vrecia na rôzne druhy odpadu, vrecia a sáčky na balenie biologického odpadu, mikroténové sáčky a patologické vaky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup LDPE vriec a sáčkov určených na zber rôznych druhov odpadu a biologického, mikroténových sáčkov a patologických vakov. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a s vyložením v mieste jeho umiestnenia podľa pokynov objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecia čierne, nepriehľadné, LDPE technický regranulát bez zápachu (rozmer: šírka x výška/ hrúbka: 600mm x1100mm/0,08 mm), dvojitý zvar vriec, 1 kot./rolka -25 ks | kot./rolka | 4000 | ||
Vrecia čierne do koša na BIO odpad, nepriehľadné, LDPE technický regranulát bez zápachu (rozmer: šírka x výška /hrúbka :500 mm x 600 mm /0,04 mm), dvojitý zvar vriec 1 kot./rolka -25 ks | kot./rolka | 7000 | ||
Vrecia čierne / sáčky na BIO odpad, nepriehľadné, LDPE technický regranulát bez zápachu, dvojitý zvar (rozmer: šírka x výška/hrúbka : 300 mm x400 mm /0,07mm) | ks | 3500 | ||
Vrecia číre/transparentné, priehľadné, (rozmer: šírka x výška/hrúbka: 600 mm x 1100mm/0,08 mm), dvojitý zvar 1kot./rolka -25 ks | kot./rolka | 4000 | ||
Vrecia červené, nepriehľadné (rozmer: šírka x výška /hrúbka: 600 mm x 1100 mm/0,08 mm), dvojitý zvar, 1 kot./rolka -25 ks | kot./rolka | 100 | ||
Vrecia na odpad čierne 120 litrov, LDPE technický regranulát bez zápachu, (rozmer: šírka x výška /hrúbka: 1100 mm x 1300 mm x 0,08 mm), dvojitý zvar | ks | 2500 | ||
Vrecia na odpad modré 240 litrov, LDPE technický regranulát bez zápachu, dvojitý zvar (rozmer: šírka x výška/hrúbka: 1200 mm x 1350 mm/0,08mm), | ks | 1500 | ||
Vrecia na odpad číre potravinárske, priehľadné (rozmer: šírka x výška/hrúbka: 600 mm x1100 mm /0,055 mm), LDPE technický regranulát bez zápachu, určený pre použitie v potravinárstve, 1kot/rolka 25 ks | kot./rolka | 800 | ||
Vrecia modré, nepriehľadné, LDPE technický regranulát bez zápachu, dvojitý zvar (rozmer: šírka x výška/hrúbka: 500 mm x600mm /0,04 mm), 1 kot./rolka=25 vriec | kot./rolka | 9600 | ||
Vrecia modré, nepriehľadné, LDPE technický regranulát bez zápachu, dvojitý zvar (rozmer: šírka x výška/hrúbka: 600 mm x800mm /0,04 mm), 1 kot./rolka=25 vriec | kot./rolka | 6000 | ||
Vrecia modré, nepriehľadné, LDPE technický regranulát bez zápachu, dvojitý zvar (rozmer: šírka x výška/hrúbka: 700 mm x1000mm /0,04 mm), 1 kot./rolka=25 vriec | kot./rolka | 15000 | ||
Patologické vaky na prepravu tiel čierne (rozmer: šírka x výška /hrúbka: 900 mm x 2200 mm / hrúbka min. 0,15 mm | ks | 2000 | ||
Mikroténové sáčky číre, priehľadné, materiál: HDPE /mikrotén, (rozmer šírka x výška /hrúbka: 300 mm x 400mm/5my), 1kot./rolka - 50 ks | kot./rolka | 3500 | ||
Mikroténové sáčky číre, priehľadné, materiál: HDPE /mikrotén, (rozmer šírka x výška /hrúbka: 160 mm x 240mm/5my) 1kot./rolka - 50 ks | kot./rolka | 1200 |
Názov |
1. Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovaru prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu a to za podmienok podľa tejto dohody. |
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody sú vrecia na odpad LDPE, mikroténové sáčky a patologické vaky na prepravu tiel (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. Množstvo a druh tovaru v tejto dohode je stanovené ako predpokladané a pre objednávateľa nie je záväzné. |
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností a hodnôt tovaru vyhotovený tak, aby na základe predloženého návrhu plnenia dodávateľom mohol objednávateľ posúdiť jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet dohody) k predkladanému návrhu plnenia predmetu dohody, v zmysle OPEP (napr. prospektový materiál, produktový list k tovaru a pod.). |
2.1 Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu/doklady, ktorú sú uvedené v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa min. požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia "Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť dokumentáciu/doklady k tovaru v súlade s bodom 4., písm. d). tejto časti dohody. |
2.2 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" a najneskôr do 3 pracovných dní, odo dňa uzatvorenia dohody, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v bode 2. a 2.1, objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP). |
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok: |
a) predložený ekvivalent bude spĺňať min. požiadavky objednávateľa na predmet dohody, alebo |
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, hodnoty a vlastnosti tovaru ako sú uvedené min. požiadavky objednávateľa na predmet dohody a |
c) predložený ekvivalent nebude vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu dohody, ktorá je výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentu a |
d) prijatím predloženého ekvivalentného tovaru nedôjde k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z použitia dodaného predmetu dohody. |
3.1 Ak dodávateľom predložený ekvivalentný tovar nebude spĺňať min. požiadavky na tovar uvedený vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii stanovené objednávateľom, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody v súlade s podmienkami OPEP. |
4. Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od dňa uzatvorenia dohody, predložiť na pracovisko objednávateľa-Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti dohody - a to: doklady / dokumenty vyhotovené vo formáte PDF (odporúčaný formát) opatrené podpisom a pečiatkou dodávateľa: |
a) Kalkuláciu ceny dohody, t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody". Celková cena v predloženej kalkulácii musí by zhodná s celkovou cenou uzatvorenej dohody, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena tejto dohody. |
Jednotlivé položky v kalkulácii môže dodávateľ zaokrúhliť na max. štyri (4) desatinné miesta, pričom výsledná celková cena v EUR bez DPH za predmet dohody a celková cena v EUR s DPH za predmet dohody musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta a zhodné s cenami, ktoré sú výsledkom verejného obstarávania. Vzor dokumentu je prílohou č. 1 |
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu dohody v min. rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, pracovná pozícia. |
c) Čestné vyhlásenie, ktoré je Prílohou č. 2. |
d) Prospektový materiál/katalógový list/technický list/produktový list (ďalej len "doklad") v slovenskom, resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, že ho predložil v návrhu plnenia predmetu dohody v čase uzatvorenia dohody. |
4.1. Dodávateľ môže nahradiť doklady/dokumenty uvedené v bode 4. písm. d) , čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa podmienky určené objednávateľom a doklady/dokumenty sú dostupné priamo v dôveryhodných verejne prístupných elektronických databázach (napr. na webstránke dodávateľa). Dodávateľ v čestnom vyhlásení uvedie presný webový odkaz pre položku, ktorým preukazuje splnenie povinnej náležitosti formou čestného vyhlásenia a objednávateľ si tieto informácie overí náhľadom. |
4.1.1 V prípade, ak objednávateľ identifikuje nezrovnalosti alebo nejasnosti v informáciách alebo dôkazoch, ktoré dodávateľ poskytol v čestnom vyhlásení podľa bodu 4. písm.d), objednávateľ požiada o vysvetlenie a dodávateľ je povinný predložiť doklady/dokumenty, ktoré jednoznačne preukážu splnenie požiadaviek, vo forme naskenovaných dokumentov vo formáte PDF. |
4.1.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania si bezplatnej vzorky tovaru a dodávateľ je povinný vzorky doručiť do sídla objednávateľa kontaktnej osobe objednávateľa, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti o predloženie vzorky objednávateľom. Všetky náklady spojené s poskytnutím vzorky (náklady na tovar, dopravu, balenie a pod.) znáša dodávateľ. V prípade, ak si objednávateľ vyžiada vzorku tovaru, dodávateľ je povinný doručiť z každej žiadanej položky, ktorá je predmetom tejto dohody min. 10 ks. |
4.2 Objednávateľ posúdi doklady/dokumenty podľa bodu 4. a najneskôr do troch (3) pracovných dní zašle dodávateľovi informáciu o splnení alebo nesplnení predložených povinných náležitosti dohody. V prípade nesplnenia objednávateľom zadaných povinných náležitosti dohody dodávateľom, alebo ich nedoručenia v stanovenom termíne, objednávateľ uvedie dôvody a je oprávnený odstúpiť od dohody. |
V prípade, ak dodávateľ predkladá vzorku tovaru na žiadosť objednávateľa podľa bodu 4.1.2, informáciu o splnení/nesplnení požiadaviek na predmet zašle objednávateľ do troch (3) pracovných dní odo dňa prijatia vzorky objednávateľom. |
5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu dohody uvedeného v čl. IV. "Zmluvná cena", podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať množstvo tovaru v závislosti od svojich skutočných prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode a jednotková cena tovaru bude zachovaná počas plnenia dohody. |
6. Dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa vystavených a zasielaných elektronickou formou, poverenou osobou objednávateľa, na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa, s termínom dodania tovaru najneskôr do 7 pracovných dní od dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. Za termín doručenia objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom. |
Dátum a čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú minimálne 2 pracovné dni vopred elektronickou formou. V objednávke poverená osoba objednávateľom, uvedie konkrétnu jednotlivú dodávku, názov a množstvo tovaru. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 8:00 - 14:00 hod. |
6.1 Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode, nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky tovaru sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa. |
7. Súčasťou predmetu dohody sú všetky služby spojené s dodaním tovaru, t.j. najmä nie však výlučne: zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. |
8. Miestom dodania predmetu dohody je pracovisko objednávateľa: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Sklad všeobecného materiálu, Tr. SNP 1, 040 11 Košice. |
9. Objednávateľ zabezpečí prístup do priestorov určených ako miesto dodania podľa bodu 8. pre osoby poverené dodávateľom na čas, nevyhnutne potrebný na dodanie predmetu dohody. |
10. Dodávateľ je povinný pri každej dodávke tovaru, v dodacom liste (ak faktúra neslúži zároveň aj ako dodací list) uviesť okrem povinných náležitostí aj číslo dohody, názov a množstvo tovaru. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom, v mieste dodania uvedeného v bode 8. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru. |
11. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov a druh tovaru do prepravného obalu, ktorý nesmie poškodiť pri preprave, manipulácii a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. |
12. Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom. |
13. Po každom dodaní tovaru na základe objednávky je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Vystavenú faktúru je povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa (v prípade, ak faktúra nebola doručená s tovarom do miesta dodania) a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je dodávateľ povinný faktúru zaslať na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk. |
13.1 Splatnosť jednotlivých faktúr je v zmysle ustanovenia § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov 60 kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
13.2 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5%, v neprospech ceny podľa tejto dohody. |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou. |
15. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
16.Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným v objednávke. |
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite, v množstve a druhu zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ. |
17. Objednávateľ je povinný vady tovaru písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom. V prípade reklamácie tovaru objednávateľom je dodávateľ povinný oprávnenú reklamáciu vyriešiť do 3 pracovných dní, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia objednávateľa o zistených vadách na tovare. |
17.1 V prípade vady tovaru v záručnej dobe (ak sa vada vyskytne), ak dodávateľ neodstráni vadu tovaru, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nárok na zmluvnú pokutu v súlade s Obchodnými podmienkami OPEP čl. XIII Sankcie. |
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
19. V prípade porušenia bodu 18. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky v EUR bez DPH. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
20. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tr. SNP 1, 040 11 Košice, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
87 453,00
87 453,00
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností a hodnôt tovaru vyhotovený tak, aby na základe predloženého návrhu plnenia dodávateľom mohol objednávateľ posúdiť jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet dohody) k predkladanému návrhu plnenia predmetu dohody, v zmysle OPEP (napr. prospektový materiál, produktový list k tovaru a pod.). Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu/doklady, ktorú sú uvedené v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa min. požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia "Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť dokumentáciu/doklady k tovaru v súlade s bodom 4., písm. d). tejto časti dohody.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.07.2024 13:37
01.08.2024 13:00
01.08.2024 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2024 11:10 - Vstupná ponuka | 86 500,00 | € | Cena bez DPH |
01.08.2024 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 86 499,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: