30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36428353
Železiarstvo HAMMER, s.r.o.
Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK
Železiarske výrobky a brusivá
Skrutka pozinkovaná
Tovar, Služba
1. Skrutka 6HR M16x055 pozinkovaná
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre potreby dielne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Skrutka so šesťhrannou hlavou s čiastočným závitom, pozinkovaná | |
Metrický závit s jemným stúpaním | |
Foto skrutky priložené v prílohe | |
M16x055 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi vecné a správne vystavenej faktúry |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). 3x faktúra a 3x dodací list |
Faktúra musí byť doručená na adresu miesta plnenia nie na adresu obstarávateľa. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení Objednávateľom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
kpt. Jána Nálepku 1, 075 01, Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
31.07.2024 08:00 — 02.08.2024 12:00
1,00 podľa opisného formulára
136,00
136,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.07.2024 13:51
29.07.2024 14:30
30.07.2024 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2024 20:06 - Vstupná ponuka | 136,00 | € | Cena bez DPH |
29.07.2024 07:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 135,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: