00165221
Štátny ústav pre kontrolu liečiv
Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK
52398650
N.S.M. Security s.r.o.
M. Falešníka 6, Prievidza, 97101, SVK
Strážna služba vrátane služby informátora a komplexnej ochrany majetku
strážna služba, ochrana objektu, informačná služba
Služba
1. Strážna služba vrátane služby informátora a komplexnej ochrany majetku
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu strážnej služby a komplexnej ochrany majetku za účelom zabezpečenia ochrany osôb a majetku v objekte verejného obstarávateľa, v súlade s platnými predpismi, najmä zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnostnej služby a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Predmetom služby je stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany objektu a majetku verejného obstarávateľa jeho zamestnancov a tretích osôb oprávnene sa zdržujúcich v priestoroch objektu, vrátane zabezpečenia služby informátora |
Objektom verejného obstarávateľa sa rozumie 5 podlažná administratívna budova s jedným centrálnym vstupom pre osoby o zastavanej ploche 2.238 m2 s celkovou plochou všetkých podlaží 8.398 m2. |
Výkon strážnej služby požadujeme zabezpečiť v nepretržitej prevádzke 24 hodín denne. V pracovných dňoch (pondelok – piatok) v dobe od 09:00 do 13:00 hod. v pracovnej zmene 4 hodiny denne na recepcii v počte 2 členov strážnej služby. V ostatnom čase zabezpečiť výkon strážnej služby jedným pracovníkom strážnej služby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. člen - denná služba od 06:00 do 18:00 hod. (365 dní) | hodín | 4380 | ||
2. člen - nočná služba od 18:00 do 06:00 hod. (365 dní) | hodina | 4380 | ||
3. člen - zabezpečenie recepcie od 09:00 do 13:00 hod. ( 4 hod. denne, len v pracovných dňoch t.j. 250 dní) | hodina | 1000 | ||
Celkový počet požadovaných hodín zabezpečenia služby počas platnosti zmluvy | hodina | 9760 |
Názov |
Dodávateľ zabezpečí pre objednávateľa strážnu službu vrátane služby informátora na obdobie od 1. augusta 2024 od 00:00. hod. do 31. júla 2025 do 23:59. hod. |
Pri výkone služby sa riadi zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o súkromnej bezpečnosti), týmito osobitnými požiadavkami na plnenie zmluvy, všeobecne záväznými právnymi predpismi a inertnými predpismi objednávateľa a pokynmi oprávnených pracovníkov objednávateľa. |
Strážený a chránený majetok sú budovy, stroje, prístroje, zariadenia, materiály, dopravné prostriedky a ostatné hodnoty nachádzajúce sa v objekte objednávateľa |
Hlavné stanovište strážnej služby je na recepcii pri vchode do areálu z Rastislavovej ulice. |
1. Základné úlohy strážnej služby: |
1.1. Zabezpečenie ochrany majetku a budov: |
- ochrana sa zabezpečuje kontrolnou činnosťou členov strážnej služby na pevnom stanovišti. |
- zabezpečenie ochrany majetku a budov po pracovnej dobe, v dobe pracovného pokoja a voľna sa vykonáva nepravidelnou obchádzkovou činnosťou, o ktorej sa vedie zápis v knihe služieb. |
- členovia strážnej služby nie sú ozbrojení. Ochranu majetku a budov zabezpečujú v stave nutnej sebaobrany a krajnej núdze využívaním dohodnutých donucovacích prostriedkov : hmaty, chvaty, údery a kopy sebaobrany , obranná tyč, putá. |
- úlohy kľúčového režimu objektu plnia členovia strážnej služby v zmysle požiadavky objednávateľa. Na pevnom stanovišti sú kľúče od všetkých priestorov uložené v zaplombovanej skrinke. Každé použitie kľúčov, uložených v zaplombovanej skrinke, musí byť zaznamenané v knihe použitia kľúčov. O ich použití informujú členovia strážnej služby zodpovedného pracovníka objednávateľa. Kontrola úplnosti a neporušenia kľúčov je súčasťou zápisu odovzdania a prevzatia služby. |
- zabezpečiť v zmysle zákona NR SR č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a organizačného poriadku ŠÚKL požiarnu ochranu v mimopracovnom čase. |
1.2. Zabezpečenie vstupu do areálu: |
- vstup do areálu je možný zamestnancom objednávateľa, zamestnanci sú povinní služobný preukaz alebo preukaz zamestnanca o povolení vstupu nosiť zo sebou a pri vyzvaní ho predložiť členovi strážnej služby ku kontrole. Zamestnanci iných organizácií, osoby, ktoré prichádzajú do objektu za účelom rokovania, pracovnej alebo súkromnej návštevy a pod. sa musia preukázať preukazom totožnosti. Člen strážnej služby osobu zapíše do knihy návštev a o návšteve telefonicky upovedomí príslušného zamestnanca objednávateľa, aby si návštevu na recepcii vyzdvihol. |
Po ukončení rokovania alebo návštevy príslušný zamestnanec objednávateľa odprevadí návštevu na recepciu a člen strážnej služby ju vypíše z knihy návštev. V prípade návštev riaditeľa a vedúcich sekcií v čase od 09:00. do 13:00. cez pracovné dni, člen strážnej služby návštevu za nimi aj odprevadí. Stránky, ktoré idú do priestorov podateľne a klientskeho centra za účelom doručenia alebo vybavenia stránok sa do knihy návštev nezapisujú. Úradné dni a hodiny: Podateľňa: Pondelok - Piatok : 09:00. - 12:00 a 13:00. - 14:00; Klientske centrum: Pondelok - Piatok : 09:00 - 11:30. |
- v mimopracovnej dobe, v dňoch pracovného pokoja a voľna, je vstup do objektu povolený len na základe písomného súhlasu riaditeľa ústavu alebo vedúceho sekcie. V mimoriadnych prípadoch, v mimopracovnej dobe, môže byť zamestnancovi objednávateľa povolený vstup na pracovisko aj bez písomného súhlasu, ale člen strážnej služby musí o tom do knihy prevzatia a odovzdania služieb vyhotoviť zápis, v ktorom uvedie osobné dáta zamestnanca, dôvod vstupu, dátum a čas príchodu a odchodu z objektu. Vstup tejto osoby okamžite oznámi zodpovednému zamestnancovi objednávateľa. |
1.3. Zabezpečenie vjazdu a výjazdu motorových vozidiel: |
- do objektu smie člen strážnej služby vpustiť len vozidlá zamestnancov, ktorí majú pridelený ovládač od brány do garáže a na parkovisko v zmysle zoznamu, ktorý dodá objednávateľ. |
- okrem vozidiel uvedených v zozname môžu byť do objektu vpustené len vozidlá zásobovania a dodávateľov. O takomto vjazde a výjazde vedie člen strážnej služby evidenciu. |
1.4. Povinnosti členov strážne služby pri zabezpečovaní ochrany budov a majetku: |
- strážiť a chrániť majetok objednávateľa a s využitím svojich práv zabrániť jeho rozkrádaniu, strate, zneužitiu, poškodeniu, či zničeniu. |
- zabrániť neoprávnenému vstupu osôb a motorových vozidiel. |
- sledovať výstup z kamerového systému a hlásiť poverenej osobe objednávateľa mimoriadne udalosti súvisiace s: poškodzovaním budov a majetku, nepovoleným vstupom do objektu, zamedzením vstupu do garáže a pod. |
- prijímať hlásenie o narušení vstupu do registratúrneho strediska Rovinka a následne odovzdať informáciu poverenej osobe objednávateľa. |
- kontrolovať s využitím svojich práv osoby a motorové vozidlá, predovšetkým za účelom zistenia, či nie je neoprávnene vynášaný alebo vyvážaný majetok, ktorého ochranu zabezpečuje. |
- skontrolovať, kto a akí zamestnanci objednávateľa sa po ukončení pracovnej doby nachádzajú v objekte. V prípade ak, nemajú súhlas, musia ich upozorniť, aby objekt opustili, urobiť o tom záznam do knihy služieb. Toto opatrenie platí aj v dňoch pracovného pokoja a voľna. |
- po ukončení pracovnej doby (po 18:00 hod.) je potrebné uzamknúť hlavnú bránu, skontrolovať, či sú uzamknuté ostatné vchody, pozatvárané okná, dvere, zámky, či sú pozamykané skladovacie a iné dôležité priestory, skontrolovať aj následne pri každej obchôdzke, neporušenosť oplotenia a osvetlenia. Po tejto hodine je vstup do budovy len v súlade s OS č. 18 ochrana majetku a osobných vecí. Hlavnú bránu odomknúť o 05:00. hod.. |
- zamestnanci SBS budú poučení oprávnenou osobou na kontrolu kotolne v mimopracovných hodinách 1x denne. V prípade zistenia neštandardného stavu privolajú oprávnenú osobu, ktorá zabezpečí ostatné náležitosti. |
- plniť úlohy vyplývajúce zo zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a organizačného poriadku ŠÚKL, zabezpečiť požiarnu ochranu v mimopracovnom čase. |
- zabezpečovať verejný poriadok v objekte, dbať najmä, aby osoby nachádzajúce sa v ňom, dodržiavali pravidlá občianskeho správania sa . |
- pri výkone svojej činnosti dodržiavať pravidlá slušného správania, ale aj profesionálneho správania a dodržiavať platné predpisy a riadiace akty objednávateľa |
- nastúpiť k výkonu služby včas a riadne ustrojení, vykonať písomné prevzatie a odovzdanie služby, ovládať použitie hasiaceho prístroja a poznať požiarno-poplachové smernice objektu |
- oznámiť každú mimoriadnu udalosť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa |
1.5. Oprávnenia členov strážnej služby, zamestnanci strážnej služby sú oprávnení : |
- zabrániť vstupu osobám, ak nepredložia preukaz, ktorý ich oprávňuje k vstupu do objektu, občiansky preukaz (návštevy) , alebo sú pod vplyvom alkoholu, či iných omamných látok a výstupu osobám, ak zistia že tieto osoby neoprávnene odnášajú majetok objednávateľa. |
- zabrániť ďalšej jazde vozidiel vchádzajúcich a vychádzajúcich do a z objektu v prípadoch: ak vodič vozidla po vyzvaní nepredloží k nahliadnutiu povoleniu k vjazdu, ak vodič bez povolenia vyváža majetok objednávateľa, ak je vodič pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, ak do objektu vchádza vozidlo, ktorého vjazd nie je v zmysle bodu 3. (vjazd a výjazd motorových vozidiel), ak je dôvodné podozrenie zo zneužitia majetku objednávateľa. |
- požadovať v objekte od každého potrebné vysvetlenie pri podozrení z neoprávneného zdržiavania sa v objekte |
- vyzvať v objekte každého, kto ohrozí zdravie alebo život inej osoby, majetok, prípadne porušuje pravidlá občianskeho správania sa, aby od toho upustil. |
- vyzvať v objekte každého, kto je podozrivý z neoprávneného vstupu do objektu alebo pobytu v ňom, aby preukázal svoju totožnosť a oprávnenie na zdržiavanie sa v objekte a pokiaľ oprávnenie nemá, aby objekt opustil |
- zadržať vynášaný majetok, ak je dôvodné podozrenie, že je vynášaný z objektu bez príslušného oprávnenia. |
- vyzvať každého na odvrátenie škody na majetku. |
- obmedziť osobnú slobodu osoby, ak bola pristihnutá pri trestnom čine alebo bezprostredne po ňom, ak je to potrebné na zistenie jej totožnosti, na zabránenie útoku alebo na zaistenie dôkazov, či stôp, je však povinný takú osobu bezodkladne odovzdať príslušníkovi policajného zboru. |
- presvedčiť sa, či ten, komu obmedzuje osobnú slobodu, nie je ozbrojený, alebo či nemá u seba inú vec, ktorou by mohol ohroziť život alebo zdravie, takúto vec mu odobrať. Odobratú zbraň alebo inú vec odovzdať príslušnému orgánu spolu s osobou, ktorej osobnú slobodu obmedzil. |
- prikázať každému, aby na nevyhnutný čas nevstupoval na miesta alebo sa na nich nezdržiaval, pokiaľ to vyžaduje plnenie úloh strážnej služby. |
2. Všeobecné povinnosti dodávateľa a objednávateľa: |
- dodávateľ sa zväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z.z. |
- dodávateľ najneskôr 3 pracovné dni pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predloží zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej a informačnej služby. |
- dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni vopred oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu a informačnú službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname osôb |
- dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu a informačnú službu. ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle neprimeraného správania v službe alebo zanedbania služobných povinností. |
- dodávateľ zabezpečí aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej a informačnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
- dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu a informačnú službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
- dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej a informačnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie |
- dodávateľ je povinný na požiadanie predložiť objednávateľovi na kontrolu dokumentáciu, súvisiacu s výkonom strážnej služby. |
- dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu kontrolu osôb zabezpečujúcich výkon strážnej a informačnej služby. |
- dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 3 pracované dni pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektu a jeho zamestnanci, ktorí budú vykonávať strážnu a informačnú službu absolvovať školenie BOZP u objednávateľa. |
- dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov |
- dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovu jednotkovú cenu za výkon strážnej a informačnej služby v rozsahu podľa zadania objednávateľa a v štruktúre cena za 1 hodinu služby v EUR bez DPH a s DPH. |
- objednávateľ je povinný riadne a včas uhradiť pohľadávky za služby poskytnuté dodávateľom. |
- objednávateľ bezplatne poskytne dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť, potrebnú na splnenie záväzkov dodávateľa a zamestnancom dodávateľa v objekte poskytne : a) objekt vrátnice / recepcie, vrátane vnútorného vybavenia b) používanie komunikačných prostriedkov, telefónov pre služobný styk c) vykurovanie, osvetlenie a upratovanie vrátnice d) priestor za účelom prezliekania, úschovy odevov a osobných vecí zamestnancov e) používanie sociálnych zariadení |
- objednávateľ poskytne dodávateľovi potrebnú dokumentáciu, orientačné plány a iné informácie k výkonu strážnej služby |
- objednávateľ zabezpečí preškolenie zamestnancov dodávateľa v rámci interných predpisov o požiarnej ochrane stráženého objektu a v súlade so zákonom č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a predpisov o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v stráženom objekte. Preškolenie bude vykonané pred prvým zaradením zamestnanca do výkonu strážnej služby. Dokumentáciu o vykonaných školeniach vedie objednávateľ . |
3. Platobné podmienky a fakturácia: |
V navrhovanej zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako mzda zamestnanca, výstroj, rovnošata a pod. |
- objednávateľ za poskytnuté služby neposkytuje preddavky ani zálohové platby, úhrada za poskytnuté služby bude realizovaná mesačne na základe vystavenej faktúry za daný počet dní výkonu služby/za počet hodní plnenia v danom kalendárnom mesiaci. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovaného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola služba poskytnutá. |
- splatnosť faktúry je 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu sídla alebo v elektronickej forme na e-mailovú adresu: faktury@faktury.sk. Úhrada bude uskutočnená bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
- dodávateľ zodpovedá za správnosť a úplnosť faktúry, ktorá musí obsahovať všetky náležitostí daňového dokladu v zmysle platnej účtovnej a daňovej legislatívy. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať príslušné náležitosti, objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi na doplnenie, pričom v tomto prípade lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladajú ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie. |
Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2024 00:00 — 31.07.2025 23:59
9 760,00 hodina
114 032,74
95 027,28
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.07.2024 13:18
29.07.2024 13:30
30.07.2024 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2024 13:29 - Vstupná ponuka | 114 024,00 | € | Cena s DPH |
29.07.2024 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 104 822,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: