• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2024 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2024 13:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2024 13:45

Detail zákazky Z20246250

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2024 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2024 13:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2024 13:45

Základné údaje

Z20246250

OF-291550

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9583267

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Likvidácia inváznych rastlín

Likvidácia inváznych rastlín

  • 77312100-1 - Likvidácia buriny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Likvidácia inváznych rastlín
Funkcia
Predmetom služby je zabezpečenie vykonania likvidácie inváznych rastlín v súlade so zákonom č. 150/2019 Z.z. o prevencií a manažmente introdukcie a šírenia inváznych nepôvodných druhov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s vyhláškou č. 450/2019 Z.z., ktorou sa ustanovujú podmienky a spôsoby odstraňovania inváznych nepôvodných druhov.
Spôsob likvidácie inváznych rastlín - kosenie, odvoz - uloženie na skládku, mulčovanie, chemický postrek na invázne rastliny.
Označenie skupiny inváznych rastlín podľa prílohy č.2 k vyhláške č. 24/2003 Z. z. - A, B, C.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lokalita Bratislava: - -
1. Pajaseň žliazkatý (za garážami) , postrek - aplikácia autorizovaných alebo povolených prípravkov 1x za sezónu m2 50
Lokalita  Sučany - Turany: - -
2. Zlatobyľ obrovská (vedľa cesty obojstranne 3 m, na viacerých plochách v rámci areálu) - C - kosenie 2x za sezónu m2 43 000
3. Zlatobyľ obrovská (vedľa cesty obojstranne 3 m, na viacerých plochách v rámci areálu) - C - kosenie 2x za sezónu m2 13 000
Lokalita Žilina: - -
4. Pohánkovec - krídlatka (popri oplotení areálu, z jednej strany vonkajšieho oplotenia časť pri ceste II.triedy - cca dĺžka 150 m, šírka 1 m a na viacerých plochách v rámci areálu) - A -  kosenie 2x za sezónu m2 4 000
Lokalita Zvolen: - -
5. Zlatobyľ kanadská (celá plocha) - C - kosenie 1x za sezónu m2 15 000
Lokalita Zemianske Kostoľany: - -
6. Boľševník obrovský (vedľa cesty ) - B - kosenie 1x za sezónu m2 800
Lokalita Malý Šariš: - -
7. Zlatobyľ kanadská, Netýkavka žliazkatá, Boľševník obrovský a Pohánkovec - krídlatka - (celá plocha) - C,C,B,A - mulčovanie 1x za sezónu m2 85 139
Lokalita Kvetnica: - -
8. Zlatobyľ obrovská, Netýkavka žliazkatá, Boľševník obrovský, Pohánkovec - krídlatka - (1 m okolo celého oplotenia areálu a objektov vo vnútri areálu) - C,C,B,A - kosenie 2x za sezónu m2 8 568
9. Zlatobyľ obrovská, Netýkavka žliazkatá, Boľševník obrovský a Pohánkovec - krídlatka - (celá plocha) - C,C,B,A - kosenie 2x za sezónu m2 2 758
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
k bodu 1: chránené územie - nie; postrek pri výške rastliny cca 150 cm - najneskôr do 23.8.2024
K bodu 2: chránené územie - 2 stupeň ochrany; svahovitý a zložitý terén; (k.ú. Sučany - Turany);  kosenie, odvoz a  uloženie na skládku; prvé kosenie - do 23.8.2024; druhé kosenie - najneskôr do 31.10.2024
K bodu 3: chránené územie - 2 stupeň ochrany; svahovitý a zložitý terén; (k.ú. Turany); kosenie, odvoz a uloženie na skládku; prvé kosenie - do 23.8.2024; druhé kosenie - najneskôr do 31.10.2024
K bodu 4: chránené územie - nie; kosenie, odvoz a uloženie na skládku, (Žilina);  prvé kosenie - do 23.8.2024; druhé kosenie s následným postrekom - najneskôr do 31.10.2024
K bodu 5: chránené územie - nie; kosenie pred kvitnutím, odvoz a uloženie na skládku  (k.ú. Badín), terén v povodí Hrona; kosenie - do 23.8.2024 s následným postrekom
K bodu 6: chránené územie - nie;  (VÚ 5728 Nováky; VÚ 1056 Zem. Kostoľany); kosenie, odvoz, uloženie na skládku a následný postrek najneskôr do 23.8.2024
K bodu 7: chránené územie - nie; cvičisko Malý Šariš - mulčovanie kosenie - najneskôr do 23.8.2024
K bodu 8: chránené územie - nie; (k.ú. Spišská Teplica, MS Kvetnica); kosenie, odvoz a uloženie na skládku; prvé kosenie - do 23.8.2024 po 2 týždňoch postrek; druhé kosenie - najneskôr do 31.10.2024
K bodu 9: chránené územie - nie; (k.ú. Spišská Teplica, BT Kvetnica); kosenie, odvoz a uloženie na skládku; prvé kosenie - do 23.8.2024 po 2 týždňoch postrek; druhé kosenie - najneskôr do 31.10.2024
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy - rozpis ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Podklady poskytne objednávateľ.
Dodávateľ do 5 dní od od uzavretia  zmluvy preukáže, že disponuje krovinorezmi, pojazdnými kosačkami s mulčovacou hlavou, pojazdovými kosačkami so zberom.
Dodávateľ do 5 dní od od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje odbornými pracovníkmi - koscami s preukazom na obsluhu krovinorezov a kosačiek.
Dodávateľ do 5 dní od od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi doklad z povinného školenia zamestnancov z BOZP, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci.
Dodávateľ do 5 dní od od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi  doklad,  že disponuje osobou s odbornou spôsobilosťou na odborné použitie toxických látok a zmesí -pesticídov + bezpečnostné karty použitých prípravkov.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Vyžaduje sa ochrana majetku objednávateľa pred poškodením od odletujúcich kamienkov a trávy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa od 7,00 do 14,30 hod.
Plocha likvidácie inváznych rastlín:   243 641 m2 .
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím služby zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi v rozsahu meno, priezvisko a číslo občianskeho preukazu, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel a motorových vozidiel s uvedením typu vozidla a ŠPZ z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu, resp. do miesta vykonania diela. Zhotoviteľ poučí svojich pracovníkov o tom, že poskytol uvedené osobné údaje objednávateľovi za uvedeným účelom.
Objednávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje, ktoré mu zhotoviteľ poskytne bude náležite chrániť a spracúvať výlučne len za účelom plnenia svojich zmluvných záväzkov uvedených v tejto Zmluve v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenia o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác dodávateľa uvedená v tejto zmluve.
Cena za vykonanie služby je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní služby podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby. Zahŕňa aj náklady spojené s odvozom pokosených rastlín a ich uložením na skládku a náklady na postrek.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán a potvrdenie o ekologickej likvidácii odpadu.
Miesta vykonávania služby - lokality: Bratislava, Sučany, Turany, Žilina, Badín,  Zemianske Kostoľany, Nováky, Spišská Teplica, Malý Šariš.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorákoľvek služba nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.)
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

08.08.2024 07:00 — 31.10.2024 14:00

1,00 jeden celok

35 769,60

29 808,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.07.2024 13:13

02.08.2024 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 201
 17
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2024 09:56 - Vstupná ponuka 35 769,60 € Cena s DPH
02.08.2024 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka 22 798,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS