• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2024 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 12:34
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 13:25

Detail zákazky Z20246203

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2024 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 12:34
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 13:25

Základné údaje

Z20246203

OF-291481

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9558801

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31376134

EBA, s.r.o.

Rusovská cesta 1, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie nebezpečných odpadov

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zneškodnenie nebezpečných odpadov
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) odpadov kategórie nebezpečné odpady (ďalej len "NO") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a oplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z. . ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zhodnotenie/zneškodnenie NO pozostáva z odobratia NO zo skladu, preloženia NO do vlastných prepravných obalov dodávateľa, naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO.
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie/zneškodnenie NO sú uvedené nižšie:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
15 02 02 – Absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami T 0,2
15 01 10 Obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami T 0,5
05 01 03 Kaly z dna nádrží T 0,3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Váženie Dodávateľ - poskytovateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nebezpečného odpadu.
Zber Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí vhodné nádoby na daný odpad.
Nakládka Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí mechanizmy na naloženie, prípadne ručne s dodatočným dočistením
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Množstvo odpadov uvedených v objednávke bude stanovené na základe odborného odhadu, predpokladu, maximálna prípustná odchýlka od skutočného množstva je +/- 20/%.
Kategorizácia jednotlivých druhov odpadov je určená v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä Zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a Vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Dodávateľ do 7 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v tonách. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, zhodnotenie, prípadne zneškodnenie, manipuláciu a ostatných nákladov súvisiacich s nakladaním s odpadom.
Zabezpečenie odberu odpadu sa bude realizovať po dohode s objednávateľom služby.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe objednávateľa najmenej dva pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov.
Odvoz bude vykonávaný v pracovných dňoch v čase od 8:00-14:00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom a prevoz od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade prepravy odpadov na zhodnotenie/zneškodnenie vo vratných obaloch Objednávateľa, vráti vyprázdnené vrátane obaly oprávnenej osobe Objednávateľa v najbližšom možnom termíne, najneskôr však do 10 pracovných dní od ukončenia prepravy.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi v počte 3ks. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list a neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál a kópia potvrdeného sprievodného listu (vážny lístok) nebezpečného odpadu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa, aby dodávateľ mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy od odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky . Objednávateľ požaduje tieto povolenia predložiť do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp.) vo vlastnej réžii na vlastné náklady. Náklady na prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lesík delostrelcov 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12.08.2024 12:53 — 20.09.2024 12:53

1,00 T

996,00

829,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.07.2024 12:56

29.07.2024 12:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2024 12:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2024 13:39 - Vstupná ponuka 996,00 € Cena s DPH
26.07.2024 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka 996,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS