30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31363237
SHIMADZU SLOVAKIA, organizačná zložka
Röntgenova 28, Bratislava, 851 01, SVK
Opravy a údržba laboratórnych prístrojov, zariadení a príslušenstva
chromatograf, oprava, pumpa
Služba
1. Oprava prístroja chromatograf kvapalinový LC-40D XR
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístroj sa používa na stanovenie úbytku stabilizátora metódou HPLC. |
Počas skúšky, z dôvodu netesnosti hláv pumpy (2 ks) boli zaznamenané problémy ako sú pulzácia pumpy, nestabilný tlak, nestabilná základná línia, bubliny v systéme, pretláčanie mobilnej fázy do roztoku 10%-ného MeOH. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servisné práce HPLC | ks | 1 | ||
Výmena tesnení na piestoch pumpy | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vrátane pracovných hodín servisného technika | ÁNO |
Vrátane cestovných hodín servisného technika | ÁNO |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom. |
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia. |
Servis vykonať v pracovnom dni od 6:00 do 13:00 po konzultácii s objednávateľom. |
Dodávateľ odovzdá zariadenie na základe dodacieho listu (ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list). Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie s otlačkom pečiatky preberajúceho. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom, musí byť potvrdený dodací list jej súčasťou. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní po doručení objednávateľovi. |
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. |
Požaduje sa vyhotoviť protokol po vykonaní opráv oprávnenou osobou a poskytnutie zákonnej záručnej doby. |
Všetky zmeny opráv nad rámec príslušnej objednávky sa môžu uskutočniť len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť prístrojov a zariadení, záruku a prevádzkyschopnosť. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa. |
Duklianska 1, 972 71 Nováky, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
05.08.2024 07:20 — 16.08.2024 14:20
1,00 ks
1 014,00
845,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.07.2024 11:31
29.07.2024 14:30
29.07.2024 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.07.2024 16:21 - Vstupná ponuka | 1 014,00 | € | Cena s DPH |
24.07.2024 16:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 014,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: