• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2024 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 10:20

Detail zákazky Z20246173

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2024 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 10:20

Základné údaje

Z20246173

OF-291460

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9558779

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

50344978

Aquastar, s.r.o.

Dolná Lehota 544, Oravský Podzámok, 02741, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vodoinštalačný materiál

Vodoinštalačný materiál

  • 42130000-9 - Výpusty, kohúty, ventily a podobné príslušenstvo
  • 44411000-4 - Sanitárne výrobky
  • 42131260-6 - Guľové/plavákové ventily
  • 44164310-3 - Rúry a príslušenstvo (spojky)
  • 39370000-6 - Vodoinštalácie
  • 44425200-7 - Gumené tesnenia
  • 42131400-0 - Sanitárne výpusty, kohúty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vodoinštalačný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurenárske šróbenie 1/2" ks 10
Guľový ventil - motýlik 1/2" ks 9
T- Kus mosadzný 1/2" ks 4
Vsuvka presná 1/2" ks 6
PPR koleno Ø 20 ks 10
PPR prechod rovný Ø 20, závit vonkajší 1/2" ks 10
Sprchová hlavica ks 8
WC sedátko univerzálne ks 5
WC sedátko Alca PLAST A 6550/A6551 ks 2
Objímka s gumou Ø17 - 19 mm, 3/8“ ks 6
Inštalačná sada na umývadlo 10x120mm sád 10
Gumová redukcia potrubia 50/40 ks 10
HT rúra 40/500 mm ks 2
HT rúra 50/500 mm ks 6
HT rúra 50/1000 mm ks 6
HT rúra 50/2000 mm ks 1
HTB koleno 50/90 ° ks 4
HTB koleno 50/45 ° ks 6
Gumové tesnenie pisoára ( Cersanit Pisuar PRESIDENT) ks 5
Rohový guľový ventil 1/2“x 3/8“ chróm ks 5
Práčkový guľový ventil 1/2“x 3/4“ chróm ks 2
Flexi hadica nerez 3/8“x 3/8, dĺžka 60 cm ks 2
Flexi hadica nerez 3/8“x 1/2, dĺžka 50 cm ks 5
Mosadzné predĺženie 1/2“ , dĺžka 10 mm ks 6
Mosadzné predĺženie 1/2“ , dĺžka 15 mm ks 6
Mosadzné predĺženie 1/2“ , dĺžka 20 mm ks 6
Uzatvárací vršok s rukoväťou 5/4“, mosadz ks 2
Poistný ventil pre bojler 1/2“ s vypúšťaním ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod.
Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Platnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

31.07.2024 10:00 — 07.08.2024 14:00

1,00 celok

414,61

345,51

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.07.2024 14:19

29.07.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 577
 59
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2024 15:48 - Vstupná ponuka 414,00 € Cena s DPH
26.07.2024 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka 412,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS