Z20246167
OF-291437
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Nádoby, obaly a obalový materiál
Nádoby plast, prepravka
Tovar, Služba
1. Plastové prepravky
|
|
---|---|
Funkcia |
Na skladovanie s vrchnákom, s dvoma pántami a dvoma závermi na zacvaknutie. vonkajšie držadlá pre pohodlné prenášanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
plastová prepravka - rozmer šírka | mm | 600 | ||
plastová prepravka - rozmer výška | mm | 400 | ||
plastová prepravka - rozmer hĺbky | mm | 320 | ||
množstvo | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rukoväte - držadlá prepravky | držadlá po bokoch v počte 2 ks na krátkej strane |
dno prepravky | plné (uzatvorené) |
plastová prepravka | prepravka |
typ stien | plné (uzatvorené) |
povrch prepraviek | hladký povrch bez ostrých hrán |
možnosť stohovania | áno |
pevná konštrukcia zabezpečujúca dostatočnú tuhosť a nosnosť | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia , Ružová 8, Banská Bystrica |
Požaduje sa predložiť podrobný návrh plnenia zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení zmluvy |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 07.00 do 14,00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania. |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácie. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy. |
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list, musí byť uvedené na faktúre. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Faktúru doručiť iba na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12.08.2024 13:31 — 16.08.2024 13:32
1,00 súbor položiek
500,00
500,00
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia právoplatnosti zmluvy, zaslať na schválenie objednávateľovi vlastný návrh plnenia zákazky, / na mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa/, ktorý bude obsahovať zoznam materiálu s jeho presným označením.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.07.2024 13:44
29.07.2024 08:24
29.07.2024 08:39
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: