• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2024 15:49
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2024 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2024 16:40

Detail zákazky Z20246161

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2024 15:49
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2024 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2024 16:40

Základné údaje

Z20246161

OF-290912

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9569404

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

44989709

eGroup Solutions, a. s.

Plynárenská 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup HW riešenia zálohovania, implementácie vrátane nevyhnutných súvisiacich licencií

hardvér, zálohovanie, implementácia, licencie

  • 48823000-3 - Súborové servery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup HW riešenia zálohovania, implementácie vrátane nevyhnutných súvisiacich licencií
Funkcia
Nákup HW riešenia zálohovania implementácie vrátane nevyhnutných súvisiacich licencií je potrebné z dôvodu rozšírenia centrálnej infraštruktúry o nové IS a nárast objemu dát v existujúcich IS.
Predmetom verejného obstarávania je nákup HW riešenia zálohovania, implementácie do infraštruktúry objednávateľa vrátane nevyhnutných súvisiacich licencií v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie:
- zálohovacie riešenie Storage server x86 pre zálohovací systém v prostredí objednávateľa s min. požiadavkami v zmysle Prílohy č.1 "Vlastný návrh plnenia na predmet zákazky" tohto Opisného formuláru.
- inštalačné práce súvisiace so zapojením servera do infraštruktúry objednávateľa (osadenie, inštalácia v mieste dodania, aktualizácia Firmware). Operačný systém pre server nie je súčasťou dodávky predmetu obstarania.
- zálohovacie riešenie Veeam Data Platform Foundation Universal 1-year 24x7 Support Perpetual E-LTU a Veeam Data Platform Foundation Universal Perpetual Additional 4-year 24x7 Support 10 instance pack alebo ekvivalent v počte 10ks licencií.
- práce IT špecialistu zálohovania Veeam Certified Engineer (návrh nasadenia , inštalácia a konfigurácia).
- dokumentácia nasadeného riešenia vo forme min. popisu topológie, použitých komponentov, základných nastavení systému.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zálohovacie riešenie storage servera a súvisiacich licencií ks 1
IT Špecialista – zapojenie servera do infraštruktúrya aktualizácia Firmware osobodeň 3
IT Špecialista - zálohovania Veeam Certified Engineer alebo ekvivalent osobodeň 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základná konfigurácia zálohovacieho riešenia storage servera a súvisiacich licencií musí minimálne obsahovať:
Prevedenie Storage server s dvomi procesormi typu x86 s min. frekvenciou 2,1GHz. Požadujeme, 16 jadier jedného procesora. Server bude osadený min. 1 procesorom
Prevedenie Elektrické napájanie je redundantné, jednofázové do 250V
Prevedenie Server umiestniteľný do racku, min. výška servera 2U
Prevedenie Súčasťou servera musia byť aj koľajnice na osadenie do racku
Prevedenie Všetky pozície na disky musia byť v jednom šasi so serverom, bez rozširujúcej police
Pamäť Min.128GB RAM DDR4, možnosť rozšírenia do min. 3 TB
Pamäť 4x 1Gb RJ45 Ethernet port
Ethernet adaptér 1x DualPort 10Gb SFP+ adaptér, spolu s 10Gb SFP+ transceivermi
Storage adaptér 1x DualPort 32Gb FC adaptér, spolu s 32Gb SFP28 transceivermi
Diskový radič HW diskový radič s podporou RAID 0/1/5/6/50/60, so zápisovou cache min. 4GB chránenou batériou alebo obdobným spôsobom
Pevné disky Min. 24 pozícií pre HDD/SSD typu SAS alebo SATA veľkosti 3.5", všetky disky za chodu meniteľné / dopĺňateľné
Pevné disky Min. 2 pozícií pre HDD/SSD typu SAS veľkosti 2.5", všetky disky za chodu meniteľné / dopĺňateľné alebo ekvivalentné pozície na bootovanie OS
Pevné disky Osadené pevné disky : kapacita min. 520TB, disky veľkosti 3.5“ 7200 rpm NLSAS II.
Pevné disky Min. dva bootovacie disky typu SSD /NVMe kapacity 960GB usporiadané v RAID1
USB / SD port Min. jeden USB slot vo vnútri servera a min. dva USB 3.0 porty prístupné zvonku
Grafický adaptér Integrovaný grafický adaptér
Napájanie Navzájom redundantné napájacie zdroje, účinnosť min. 90% s dostatočným výkonom pre požadovanú konfiguráciu
Správa a manažment Servisný procesor pre systémový manažment poskytujúci podporu vzdialeného manažmentu servera cez internet alebo intranet pomocou bezpečnej kryptovanej komunikácie (SSL, SSH, AES, 3DES),
Správa a manažment podporu štandardu IPMI 2.0
Správa a manažment - rozšírené funkcie Podpora grafického rozhrania; Virtual Media, Dvojitá autentifikácia s integráciou do adresárovej služby, Podpora záznamu a spätného prehrávania bootovacej obrazovky
Správa a manažment - rozšírené funkcie Rozšírená bezpečnostná ochrana na úrovni BIOSu servera, verifikácia autenticity FW, automatická obnova poškodeného / neautentického FW servera, pravidelné skenovanie FW.
Správa a manažment - rozšírené funkcie Splnenie bezpečnostnej certifikácie CNSA / Suite B
Správa a manažment - rozšírené funkcie Možnosť štartu, reštartu a shutdown serveru cez sieť LAN, nezávisle od OS
Správa a manažment - rozšírené funkcie Licencie na pripojenie servera na existujúci manažment, umožňujúci automatickú správu firmware a ovládačov,
Správa a manažment - rozšírené funkcie centrálny monitoring, inventory, možnosť automaticky registrovať servisné incidenty serverov priamo u výrobcu
Podporované OS Windows Server 2022
Podporované OS Red Hat Enterprise Linux (RHEL) 8.6
Podporované OS Red Hat Enterprise Linux (RHEL) 9.0
Podporované OS SUSE Linux Enterprise Server (SLES) 15 SP4
Inštalácia Požaduje sa hardvérová inštalácia a aktualizáciou Firmware technikom splatným certifikátom výrobcu pre danú typovú radu zariadení
Inštalácia overenie funkčnosti a odovzdanie zariadenia v odporúčanom nastavení výrobcu
Záruka Podpora v mieste inštalácie min. 3 roky v rozsahu 8x5, reakcia od nahlásenia servisu do 24 hod, oprava do 48 hod od nahlásenia
Súvisiace licencie Veeam Data Platform Foundation, Universal 1-year 24x7 Support, Perpetual E-LTU a Veeam Data Platform Foundation Universal Perpetual Additional 4-year 24x7 Support 10 instance pack
Súvisiace licencie alebo ekvivalent v počte 10 ks licencií
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1Osobitné požiadavky
1.3.1.1 Riešenie musí zabezpečiť zálohu pre virtuálne a fyzické servery minimálne pre systémy:
- Microsoft Active Directory 2016 a vyššie až na úroveň objektov, MS Exchange 2016 a vyššie až na úroveň zálohy / obnovy konkrétneho mailboxu, e-mailu. Kontaktov, kalendára , MS SharePoint 2016 a vyššie na úroveň zálohy / obnovy konkrétnej lokality, MYSQL, MariaDB verzia 10.x a vyššie na úroveň databázových súborov, transakčných logov, tabuliek, Linuxové platformy Red Hat Enterprise Linux (RHEL) 8.6, Red Hat Enterprise Linux (RHEL) 9.0, SUSE Linux Enterprise Server (SLES) 15 SP4.
1.3.1.2 Riešenie a dodávané HW/SW komponenty podporovať integráciu s páskovou knižnicu IBM TS3500, IBM TS4500, HPE MLS204.
1.3.1.3 Overenie funkčnosti prebehne akceptačnými testami ako test zálohy na diskový a páskový pool a obnovy z diskového a pákového poolu systémov, ktorých požadované riešenie má zabezpečiť zálohovanie a to Microsoft Active Directory, MS Exchange 2016 a vyššie, MS SharePoint 2016 a vyššie, MYSQL, Maria DB, Linuxové platformy pričom z každého systému sa vyberie po 1 serveri pre otestovanie.
1.3.2 Podmienky účasti
1.3.2.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
1.3.3 Platobné podmienky
1.3.3.1 Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.3.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou a inštaláciou tovaru na miesta plnenia.
1.3.3.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.3.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.3.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľom. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený preberací protokol. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo.
1.3.3.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.3.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet plnenia Zmluvy sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov objednávateľa.
1.3.4 Ostatné dojednania
1.3.4.1 Uchádzač je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia na predmet zákazky v zmysle Prílohy č. 1 tohto Opisného formuláru.
1.3.4.2 Dodávateľ je povinný, po ukončení elektronickej aukcie, predložiť objednávateľovi aktualizovaný Vlastný návrh plnenia na predmet zákazky (Prílohu č. 1 Opisného formuláru) s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.4.3 Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy certifikát prípadne iné potvrdenie od výrobcu alebo lokálneho zastúpenia v SR o partnerstve a oprávnení dodávať daný predmet plnenia. Uvedený dokument je potrebné predložiť v štátnom jazyku alebo českom jazyku. Ak je dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokumentu predloženom podľa prvej vety, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
1.3.4.4 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas predmet plnenia. Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Opisnom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.4.5 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.4.6 Objednávateľ najneskôr do 4 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, posúdi dodávateľom predložený Vlastný návrh plnenia na predmet zákazky (Prílohu č. 1 Opisného formuláru) a platný certifikát  prípadne iné potvrdenie od výrobcu lokálneho zastúpenia v SR o partnerstve a oprávnení dodávať daný predmet plnenia podľa bodu 1.3.4.3 a oznámi dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia na predmet zákazky (Prílohu č. 1 Opisného formuláru) a platný certifikát / potvrdenie podľa bodu 1.3.4.3 akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje.
Ak objednávateľ v lehote podľa predchádzajúcej vety neoznámi dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia na predmet zákazky (Prílohu č. 1 Opisného formuláru)  a platné povolenie podľa bodu 1.3.4.3 akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia na predmet zákazky (Príloha č. 1 Opisného formuláru) a platný certifikát / potvrdenie podľa bodu 1.3.4.3 márnym uplynutím tejto lehoty za neakceptované objednávateľom. Márne uplynutie tejto lehoty má účinky odstúpenia od Zmluvy objednávateľom.
1.3.4.7 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia do 6 týždňov odo dňa účinnosti Zmluvy, za podmienok definovaných v Obchodných podmienkach elektronickej platformy.
1.3.4.8 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: Nová 13, Banská Bystrica v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod.
1.3.4.9 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

13.09.2024 14:00

1,00 súbor / celok

167 568,00

139 640,00

Uchádzač je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia na predmet zákazky v zmysle Prílohy č. 1 tohto formuláru. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť objednávateľovi aktualizovaný Vlastný návrh plnenia na predmet zákazky, ktorý bude obsahovať ceny po uskutočnenej aukcii. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.07.2024 15:49

31.07.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.07.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 422
 93
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2024 08:02 - Vstupná ponuka 167 400,00 € Cena s DPH
31.07.2024 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka 152 668,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS