• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2024 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2024 14:50

Detail zákazky Z20246138

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2024 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2024 14:50

Základné údaje

Z20246138

OF-291438

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9564130

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

31291228

Michal Vaško - VYDAVATEĽSTVO

Košická 44, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarenské služby

pracovný list, detské diplomy, propagačné letáky, kartičky, bannery, reklamný pútač, kalendáre

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiarenské služby
Funkcia
Tlačoviny na propagáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný list, formát A3, papier 160 - 170 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie + skladanie - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 2000
Pracovný list, formát A4, papier 80 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát - 10 objednávok, 10 grafických vizuálov, objednávka vždy po 2 000 ks ks 20 000
Detské diplomy, formát A5, papier 200 g/m², matný, tlač 4+0, orez na formát - 2 objednávky, 4 grafické vizuály ks 2000
Detské diplomy, formát A5, papier 200 g/m², matný, tlač 4+0, orez na formát - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 1000
Detské diplomy, formát A5, papier 200 g/m², matný, tlač 4+0, orez na formát - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 3000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 20000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 20000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 10000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 10000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 5000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 5000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 5000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 5000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 1000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 1500
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 2000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 5000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 3000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 10000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 10000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 1500
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 10000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 5000
Propagačný leták, formát DL 100 x 210 mm, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 12 x grafický vizuál, 12 x objednávka, objednávka vždy minimálne 200 ks ks 2500
Propagačný leták, formát DL 100 x 210 mm, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 3 x grafický vizuál, 3 x objednávka ks 3000
Propagačný leták, formát DL 100 x 210 mm, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 1 x grafický vizuál, 1 x objednávka ks 2000
Info leták, formát DL 100 x 210 mm, papier 80 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 7 x grafický vizuál, 7 x objednávka ks 5000
Info leták, formát A4, skladanie na A5 formát,  papier 80 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 4 x grafický vizuál ks 500
Kartičky, formát cca 9 x 5,5 cm, farba biela, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2 x grafický vizuál, 2 x objednávka ks 3000
Propagačný leták, formát A5, 210 x 148 mm, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, rôzne grafické vizuály v jednej objednávke, minimálny odber 50 ks ks 2000
Banner PVC, PVC 450 g/m², tlač 4+0, formát (celková dĺžka materiálu 265 x 70 cm, veľkosť grafiky 240 x 70 cm). Hore a dole tunel, zataviť (nie lepiť páskou). Bočné strany nezakladať. Umiestnenie - na fasádu - exteriér, 1 grafický vizuál v 1 objednávke, objednávka bude vždy po jednom kuse ks 2
Banner PVC, PVC 450 g/m², tlač 4+0, formát (celková dĺžka materiálu 236 x 70 cm, veľkosť grafiky 212 x 70 cm). Hore a dole tunel, zataviť (nie lepiť páskou). Bočné strany nezakladať. Umiestnenie - na fasádu - exteriér, 1 grafický vizuál v 1 objednávke, objednávka bude vždy po jednom kuse ks 6
Banner PVC (liaty, biely), 450 g/m², tlač 4+0, formát podľa objednávky. Materiál odolný voči vonkajším podmienkam (umiestnenie bude v exteriéri). Odpadový materiál nie je preplatený (platí sa za čistý rozmer objednaného materiálu), možnosť objednania a fakturácie aj menšieho množstva ako 1 m², 1 grafický vizuál v jednej objednávke, objednávka väčšinou po 1 kuse m² 40
Roll up s logom, 85 x 200 cm, konštrukcia roll up-u vrátane tlače 4+0 - 1 grafický vizuál = 1 ks roll up ks 8
Reklamný pútač - figurína, odolný tabuľový materiál Dibond (sendvič plast/hliník/plast), resp. alternatíva Alubond, vyfrézovaný do požadovaného tvaru; grafika UV tlač + ochranná fólia lamino kvôli odolnosti a trvanlivosti v exteriéri; 1 grafický vizuál ks 1
Kalendár nástenný, formát 340 x 485 mm, orientácia kalendára na výšku, rozsah 14 listov (1 titulná strana a fotografia, 12 strán - 12 mesiacov s 12 fotografiami, 1 záverečná strana s prehľadným kalendárom na rok 2025 obsahujúcim fotografie s textom), kvalita papiera 250 g/m², polomatný prémiový, farebné prevedenie, kartón zospodu s farebným logom (zadná doska z tvrdého kartónu 675 g/m²), viazaný dvojitou bielou špirálou, očko na zavesenie. V kalendári uvedený rok, mesiac, týždeň, deň, sviatky, jazyk slovenský. Fotky a popis k fotkám dodá objednávateľ. 1 grafický vizuál v jednej objednávke ks 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov, nákladov na montáž, použitý materiál na inštaláciu podľa požiadavky a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred tlačou.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ pošle dodávateľovi grafické návrhy potlače pre jednotlivé položky.
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi vo viacerých dodávkach, ktorých počet môže dosiahnuť počet jednotlivých objednávok, uvedených v Špecifikácii diela. Dodávky predmetu zákazky sa budú uskutočňovať priebežne podľa písomných objednávok objednávateľa vystavovaných počas platnosti tejto zmluvy s lehotou dodania do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. Predĺženie dodacej lehoty je možné len po vzájomnej písomnej (mailovej) dohode zmluvných strán. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celý predpokladaný rozsah predmetu zákazky.
Rámcová zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do jedného roka od podpisu zmluvy podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy, a to po každej jednotlivej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Korešpondenčná adresa Jilemnického 532/2, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

17 690,76

14 742,30

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.07.2024 08:57

30.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 207
 261
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2024 09:42 - Vstupná ponuka 17 472,00 € Cena s DPH
23.07.2024 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 17 472,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS