00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Nákup tonerov
toner, tonerové náplne, pásky
Tovar, Služba
1. Toner do laserových tlačiarní a fotokopírovacích strojov, tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
Tonery pre tlačiarne a kopírku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toner HP Q2612A kompatibilný | ks | 5 | ||
HP CF230A originál | ks | 2 | ||
Toner Brother TN-B023 originál | ks | 2 | ||
Toner Brother TN-1090 originál | ks | 10 | ||
Toner Canon C-EXV 54 Black origiinál | ks | 8 | ||
Toner Canon C-EXV 54 cyan originál | ks | 2 | ||
Toner Canon C-EXV 54 yelow originál | ks | 2 | ||
Toner Canon C-EXV 54 magenta originál | ks | 2 | ||
Toner Canon 069H Black original | ks | 4 | ||
Toner Canon 069H Magenta original | ks | 4 | ||
Toner Canon 069H Cyan original | ks | 4 | ||
Toner Canon 069H Yellow original | ks | 4 | ||
Toner Canon CRG039H black original | ks | 1 |
Názov |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Cena musí byť zadaná vrátane DPH, dopravy na miesto plnenia, vyloženia tovaru na mieste dodania, odvozu a ekologickej likvidácie prázdnych tonerových kaziet. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Predmet zákazky musí byť nový, doteraz nepoužívaný, v I. triede kvality. |
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy a jednotkové ceny predmetu obstarávania podľa jednotlivých položiek. Požadovaný rozpočet obsahuje tiež rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, bez DPH, plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH (jednotková cena bez DPH, DPH, cena s DPH). |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na obdobie do konca kalendárneho roka (31. 12. 2024) odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ požaduje na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS. |
Objednávateľ požaduje odobratie použitých tonerových náplní a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky. |
Požaduje sa dodanie tovaru: - do 3 dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
- na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), v čase od 8:00 hod do 14:00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
Objednávateľ požaduje platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Záruka na tovar je min 24 a viac mesiacov. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 3 pracovných dní po uplatnení reklamácie. Postup pri reklamácii predmetu zmluvy sa ďalej riadi záručnými podmienkami a príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a ďalších všeobecne záväzných predpisov. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
08.08.2024 07:00 — 12.12.2024 15:00
1,00 celok
4 045,74
3 371,45
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2024 17:07
29.07.2024 09:00
29.07.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2024 10:19 - Vstupná ponuka | 4 045,20 | € | Cena s DPH |
24.07.2024 13:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 042,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.