• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2024 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2024 10:58
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2024 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2024 11:50

Detail zákazky Z20246085

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2024 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2024 10:58
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2024 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2024 11:50

Základné údaje

Z20246085

OF-291359

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9576548

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36054666

Slovenská autobusová doprava Zvolen, akciová spoločnosť

Balkán 53, Zvolen, 96095, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Autobusová preprava s vodičom

preprava osôb, autobusová preprava, nepravidelná osobná preprava, autobus, prenájom autobusov a s vodičom

  • 60140000-1 - Nepravidelná osobná doprava
  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Preprava osôb autobusom s vodičom
Funkcia
Preprava z východiskového bodu do miesta určenia a späť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet miest na sedenie ks 52
Počet vozidiel ks 1
Požadovaná trasa (06:00 - 08:00) Internáty Technickej univerzity vo Zvolene - Sliač letisko ks 17
Požadovaná trasa (15:00 - 22:00) Sliač letisko - Internáty  Technickej univerzity vo Zvolene ks 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vybavenie autobusu klimatizáciou áno
Rok výroby 2015 alebo neskôr
Vrátane vodiča dodávateľa áno
Presná adresa pristavenia autobusu (Zvolen) Študentská 27, Zvolen
Presná adresa pristavenia autobusu (Sliač) ČSA 1182, Sliač
Termín prepráv od 14.08.2024 do 30.08.2024
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ zabezpečí vodiča/vodičov, ktorí spĺňajú podmienky podľa všeobecne záväzných predpisov na vedenie autobusov.
Dodávateľ zabezpečí autobus spôsobilý k preprave osôb po cestných komunikáciách s platným osvedčením o technickej a emisnej kontrole. Pri preprave osôb je objednávateľ povinný dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a platné havarijné poistenie.
Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví a škodu na veciach, ktorá vznikne prepravovaným osobám počas prepravy, ak škoda bola spôsobená v súvislosti s prevádzkou autobusu. Dodávateľ sa zaväzuje, že technický stav každého vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu osôb.
V prípade poruchy vozidla Dodávateľ bezodkladne zabezpečí náhradné vozidlo minimálne rovnakých parametrov.
Dodávateľ pristaví vozidlo na vopred dohodnutom mieste s požadovanou kapacitou miest minimálne 15 minút pred plánovaným časom odchodu.
Cena zahŕňa dopravné náklady, pohonné hmoty, diaľničné známky, parkovné, prístavné, mýtne, mzdové náklady vodičov a všetky ostatné vedľajšie náklady.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na základe elektronickej objednávky vyžiadať aj viac ako jednu prepravu za jeden kalendárny deň na trase stanovenej touto zmluvou.
Dodávateľ na základe písomnej objednávky, ktorú mu zašle Objednávateľ elektronickou poštou, zabezpečí prepravu.
Objednávka sa považuje za prijatú momentom doručenia elektronického potvrdenia Dodávateľa o prijatí objednávky. Dodávateľ je povinný bezodkladne doručiť elektronické potvrdenie o prijatí objednávky Objednávateľom.
Periodicita zasielania objednávok počas trvania zmluvy bude podľa potrieb Objednávateľa, najneskôr však 1 kalendárny deň pred realizáciou požadovanej prepravy.
Objednávateľ sa zaväzuje faktúry uhradiť do 30 dní odo dňa ich doručenia. Ak vystavená faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platných predpisov, Objednávateľ ju vráti na doplnenie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej faktúry.
Splatnosť faktúry bude 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v rámci uzatvorenej zmluvy nevyužiť všetky služby. V tomto prípade patrí dodávateľovi platba vo výške pomernej časti podľa počtu vykonaných jázd.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy sa považuje za hrubé porušenie zmluvy podstatným spôsobom a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 1182, Sliač - kúpele, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

05.08.2024 11:01 — 06.09.2024 11:01

1,00 súbor podľa OF

2 000,00

1 666,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2024 11:06

01.08.2024 10:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2024 11:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 365
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2024 11:55 - Vstupná ponuka 1 999,99 € Cena s DPH
23.07.2024 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka 1 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS