• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2024 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 10:50

Detail zákazky Z20246080

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2024 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 10:50

Základné údaje

Z20246080

OF-290708

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9558690

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

36174874

KONIMPEX, spoločnosť s ručením obmedzeným

Jantárova 32, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

kancelársky nábytok, kancelárske kreslo, pracovný stôl, knižnica, regál, pohovka, stoličky, vešiakový panel, kontajner

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39121200-8 - Stoly
  • 39151100-6 - Regály
  • 39122200-5 - Knižnice
  • 30195800-0 - Závesné vešiaky alebo držiaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 45255400-3 - Montážne práce

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslo
Funkcia
Kancelárske vybavenie
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7
nosnosť kg 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárske otočné kreslo na kolieskach áno
Farba čierna
Stolička musí spĺňať ergonomické normy pre dlhodobé sedenie a podporovať správne držanie tela. áno
Opierka, podrúčky a sedalo musia byť výškovo nastaviteľné a polohovateľné áno
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
ilustračný obrázok v prílohe
 2. Pracovný stôl I.
Funkcia
Kancelárske vybavenie
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 6
hĺbka cm 75 80
šírka cm 120 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nastaviteľnosť: výškovo nastaviteľný mechanizmus áno
Materiál: doska laminovaná drevotrieska
Materiál: rám kovový, lakovaný
Farba stolovej dosky biela
Funkcie: plynulé nastavenie výšky pre ergonomické používanie áno
Stabilná konštrukcia vhodná do kancelárskeho prostredia áno
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
ilustračný obrázok v prílohe
 3. Pracovný stôl II.
Funkcia
Kancelárske vybavenie
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka cm 110 140
výška cm 70 75
hĺbka cm 50 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: doska laminovaná drevotrieska
farba čierna, antracitová, biela
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
ilustračný obrázok v prílohe
 4. Knižnica
Funkcia
Kancelárske vybavenie
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
šírka cm 60 70
výška cm 180 200
hĺbka cm 30 40
počet políc ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
otvorený uložný priestor áno
Materiál laminovaná drevotrieska (DTD)
Farba biela, dub sonoma, dub svetlý, dub san remo
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
ilustračný obrázok v prílohe
 5. Regál
Funkcia
Kancelárske vybavenie
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
hrúbka políc mm 18 25
nosnosť na policu kg 175
počet políc ks 5
výška cm 176
dĺžka cm 90
hĺbka cm 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bezskrutový kovový regál áno
Materiál zinok
Materiál políc: laminovaná drevotrieska
Farba políc buk, čerešňa, javor, jelša, dub svetlý, dub wotan, dub san remo, dub pílený schoko, dub sonoma, slivka, calvados, orech, hruška
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
ilustračný obrázok v prílohe
 6. Pohovka
Funkcia
Sedacia súprava do kancelárie
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka cm 150 180
hĺbka cm 80 90
výška cm 75 90
výška sedu cm 40 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba sivá, tmavosivá, tmavomodrá, tmavozelená, žltá
Materiál: poťah z kvalitnej textílie
Materiál: rám rám z pevnej drevenej konštrukcie
Materiál: nohy kovové alebo drevené nohy
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
ilustračný obrázok v prílohe
 7. Konferenčný stolík
Funkcia
Kancelárske vybavenie
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo sada 1
sada ks 2
šírka cm 40 65
hĺbka cm 30 55
výška cm 40 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sada dvoch konferenčných stolíkov áno
Tvar: atypický
Materiál: doska drevená doska
Materiál: nohy nohy kovové
Farba: nohy nohy čiernej alebo tmavosivej farby
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
ilustračný obrázok v prílohe
 8. Rozkladací stôl
Funkcia
Kongresový stôl
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka zloženého stola cm 120 150
šírka zloženého stola cm 70 100
výška zloženého stola cm 70 80
dĺžka rozloženého stola cm 160 200
šírka rozloženého stola cm 70 100
výška rozloženého stola cm 70 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozkladacia stolová doska áno
Materiál: doska laminovaná drevotrieska
Materiál: nohy kov, drevo
Farba: doska imitácia svetlého dreva, dub wotan
Farba: nohy čierna alebo tmavosivá
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
ilustračný obrázok v prílohe
 9. Stoličky
Funkcia
Kancelárske vybavenie
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 6
šírka cm 50 60
hĺbka cm 45 55
výška cm 80 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: drevo, plast, textília áno
Preferovaná farba (všetky dodané stoličky musia byť v jednej farbe) biela, modrá, alebo zelená
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
 10. Vešiakový panel
Funkcia
Kancelárske vybavenie
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
šírka cm 40 65
výška cm 12,5 17
počet vešiakov ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nástenný vešiak áno
Materiál: drevo, kov áno
Farba čierna, antracitová
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
ilustračný obrázok v prílohe
 11. Kontajner na kolieskach
Funkcia
Kancelárske vybavenie
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7
počet šuplíkov ks 3
šírka komody cm 40 45
výška komody cm 60 70
hĺbka komody cm 35 45
šírka vnútornej zásuvky cm 27
dĺžka vnútornej zásuvky cm 32
výška vnútornej zásuvky cm 8
hmotnosť kg 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelársky kontajner na kolieskach áno
vysúvacie šuplíky áno
kolieska áno
Materiál vyrobené z borovicového masívu
Farba biela, svetlo sivá, dub sonoma, dub svetlý, dub san remo
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
ilustračný obrázok v prílohe
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, vrátane montáže, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- meno, telefonický kontakt a e-mailovú adresu na osobu zodpovednú u dodávateľa za plnenie, prostredníctvom ktorej bude prebiehať vzájomná komunikácia,
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
- prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny.
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje.
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.1 a II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
7. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení objednávateľom.
8. Ekvivalent musí zodpovedať estetickým a vizuálnym požiadavkám objednávateľa v kontexte priestorov, v ktorých má byť nábytok umiestnený.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
2. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

01.08.2024 08:00 — 26.08.2024 14:00

1,00 celkový predmet zákazky

5 614,79

4 678,99

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2024 10:42

29.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1145
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2024 11:21 - Vstupná ponuka 5 614,79 € Cena s DPH
26.07.2024 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka 5 614,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS