00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
36174874
KONIMPEX, spoločnosť s ručením obmedzeným
Jantárova 32, Košice, 04001, SVK
Nábytok
kancelársky nábytok, kancelárske kreslo, pracovný stôl, knižnica, regál, pohovka, stoličky, vešiakový panel, kontajner
Tovar, Služba
|
1. Kancelárske kreslo
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske vybavenie |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 7 | ||
| nosnosť | kg | 120 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kancelárske otočné kreslo na kolieskach | áno |
| Farba | čierna |
| Stolička musí spĺňať ergonomické normy pre dlhodobé sedenie a podporovať správne držanie tela. | áno |
| Opierka, podrúčky a sedalo musia byť výškovo nastaviteľné a polohovateľné | áno |
| Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. | |
| ilustračný obrázok v prílohe |
|
2. Pracovný stôl I.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske vybavenie |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 6 | ||
| hĺbka | cm | 75 | 80 | |
| šírka | cm | 120 | 130 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Nastaviteľnosť: výškovo nastaviteľný mechanizmus | áno |
| Materiál: doska | laminovaná drevotrieska |
| Materiál: rám | kovový, lakovaný |
| Farba stolovej dosky | biela |
| Funkcie: plynulé nastavenie výšky pre ergonomické používanie | áno |
| Stabilná konštrukcia vhodná do kancelárskeho prostredia | áno |
| Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. | |
| ilustračný obrázok v prílohe |
|
3. Pracovný stôl II.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske vybavenie |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 1 | ||
| šírka | cm | 110 | 140 | |
| výška | cm | 70 | 75 | |
| hĺbka | cm | 50 | 70 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál: doska | laminovaná drevotrieska |
| farba | čierna, antracitová, biela |
| Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. | |
| ilustračný obrázok v prílohe |
|
4. Knižnica
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske vybavenie |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 3 | ||
| šírka | cm | 60 | 70 | |
| výška | cm | 180 | 200 | |
| hĺbka | cm | 30 | 40 | |
| počet políc | ks | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| otvorený uložný priestor | áno |
| Materiál | laminovaná drevotrieska (DTD) |
| Farba | biela, dub sonoma, dub svetlý, dub san remo |
| Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. | |
| ilustračný obrázok v prílohe |
|
5. Regál
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske vybavenie |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 2 | ||
| hrúbka políc | mm | 18 | 25 | |
| nosnosť na policu | kg | 175 | ||
| počet políc | ks | 5 | ||
| výška | cm | 176 | ||
| dĺžka | cm | 90 | ||
| hĺbka | cm | 45 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Bezskrutový kovový regál | áno |
| Materiál | zinok |
| Materiál políc: | laminovaná drevotrieska |
| Farba políc | buk, čerešňa, javor, jelša, dub svetlý, dub wotan, dub san remo, dub pílený schoko, dub sonoma, slivka, calvados, orech, hruška |
| Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. | |
| ilustračný obrázok v prílohe |
|
6. Pohovka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Sedacia súprava do kancelárie |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 1 | ||
| šírka | cm | 150 | 180 | |
| hĺbka | cm | 80 | 90 | |
| výška | cm | 75 | 90 | |
| výška sedu | cm | 40 | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba | sivá, tmavosivá, tmavomodrá, tmavozelená, žltá |
| Materiál: poťah | z kvalitnej textílie |
| Materiál: rám | rám z pevnej drevenej konštrukcie |
| Materiál: nohy | kovové alebo drevené nohy |
| Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. | |
| ilustračný obrázok v prílohe |
|
7. Konferenčný stolík
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske vybavenie |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | sada | 1 | ||
| sada | ks | 2 | ||
| šírka | cm | 40 | 65 | |
| hĺbka | cm | 30 | 55 | |
| výška | cm | 40 | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Sada dvoch konferenčných stolíkov | áno |
| Tvar: | atypický |
| Materiál: doska | drevená doska |
| Materiál: nohy | nohy kovové |
| Farba: nohy | nohy čiernej alebo tmavosivej farby |
| Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. | |
| ilustračný obrázok v prílohe |
|
8. Rozkladací stôl
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kongresový stôl |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 1 | ||
| dĺžka zloženého stola | cm | 120 | 150 | |
| šírka zloženého stola | cm | 70 | 100 | |
| výška zloženého stola | cm | 70 | 80 | |
| dĺžka rozloženého stola | cm | 160 | 200 | |
| šírka rozloženého stola | cm | 70 | 100 | |
| výška rozloženého stola | cm | 70 | 80 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| rozkladacia stolová doska | áno |
| Materiál: doska | laminovaná drevotrieska |
| Materiál: nohy | kov, drevo |
| Farba: doska | imitácia svetlého dreva, dub wotan |
| Farba: nohy | čierna alebo tmavosivá |
| Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. | |
| ilustračný obrázok v prílohe |
|
9. Stoličky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske vybavenie |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 6 | ||
| šírka | cm | 50 | 60 | |
| hĺbka | cm | 45 | 55 | |
| výška | cm | 80 | 90 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál: drevo, plast, textília | áno |
| Preferovaná farba (všetky dodané stoličky musia byť v jednej farbe) | biela, modrá, alebo zelená |
| Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
|
10. Vešiakový panel
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske vybavenie |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 2 | ||
| šírka | cm | 40 | 65 | |
| výška | cm | 12,5 | 17 | |
| počet vešiakov | ks | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| nástenný vešiak | áno |
| Materiál: drevo, kov | áno |
| Farba | čierna, antracitová |
| Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. | |
| ilustračný obrázok v prílohe |
|
11. Kontajner na kolieskach
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske vybavenie |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 7 | ||
| počet šuplíkov | ks | 3 | ||
| šírka komody | cm | 40 | 45 | |
| výška komody | cm | 60 | 70 | |
| hĺbka komody | cm | 35 | 45 | |
| šírka vnútornej zásuvky | cm | 27 | ||
| dĺžka vnútornej zásuvky | cm | 32 | ||
| výška vnútornej zásuvky | cm | 8 | ||
| hmotnosť | kg | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kancelársky kontajner na kolieskach | áno |
| vysúvacie šuplíky | áno |
| kolieska | áno |
| Materiál | vyrobené z borovicového masívu |
| Farba | biela, svetlo sivá, dub sonoma, dub svetlý, dub san remo |
| Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. | |
| ilustračný obrázok v prílohe |
| Názov |
| I. Zmluvná cena: |
| 1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, vrátane montáže, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
| 2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
| - meno, telefonický kontakt a e-mailovú adresu na osobu zodpovednú u dodávateľa za plnenie, prostredníctvom ktorej bude prebiehať vzájomná komunikácia, |
| - názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku, |
| - funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie, |
| - rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| - prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
| 2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či |
| a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo |
| b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov. |
| 3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa |
| a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
| 4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje. |
| 5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.1 a II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
| 6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
| 7. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení objednávateľom. |
| 8. Ekvivalent musí zodpovedať estetickým a vizuálnym požiadavkám objednávateľa v kontexte priestorov, v ktorých má byť nábytok umiestnený. |
| III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
| 1. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 2. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
| 4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
| IV. Reklamácia: |
| 1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
| 3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| V. Odstúpenie od zmluvy: |
| 1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| 3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| 4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
01.08.2024 08:00 — 26.08.2024 14:00
1,00 celkový predmet zákazky
5 614,79
4 678,99
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2024 10:42
29.07.2024 10:00
29.07.2024 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.07.2024 11:21 - Vstupná ponuka | 5 614,79 | € | Cena s DPH |
| 26.07.2024 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 614,79 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: