• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2024 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 10:50

Detail zákazky Z20246078

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2024 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 10:50

Základné údaje

Z20246078

OF-289484

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9558769

Objednávateľ

00606715

Detská fakultná nemocnica Košice

Trieda SNP 457/1, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK

Dodávateľ

36182508

AGB ekoservis s.r.o.

Pražská 2, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, preprava a zneškodnenie obyčajného odpadu

služby v oblasti nakladania s odpadmi - odber, preprava a nakladanie, zhodnotenie, resp. zneškodnenie odpadov, ktorý vzniká zo zdravotnej starostlivosti a celkovej prevádzky verejného obstarávateľa

  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prevzatie, odvoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je prevzatie, odvoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch") a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov a s tým súvisiace činnosti.
Súvisiace činnosti pozostávajú okrem iného aj zo zabezpečenia skladovacích kontajnerov pre zabezpečenie ochrany odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiadúcich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
15 01 06 - zmiešané obaly kg / rok 300
15 01 09 - obaly z textilu kg / rok 70
16 02 14 - vyradené zariadenia iné ako uvedené v 16 02 09 až 16 02 13 kg / rok 100
17 02 01 - drevo kg / rok 500
17 09 04 - zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 17 09 01, 17 09 02 a 17 09 03 kg / rok 1 000
18 01 09 - liečivá iné ako uvedené v 18 01 08 kg / rok 50
20 01 34 - batérie a akumulátory iné ako uvedené v 20 01 33 kg / rok 40
20 01 36 - vyradené elektrické a elektronické zariadenia iné ako uvedené v 20 01 21, 20 01 23 a 20 01 35 kg / rok 4 000
20 02 01 - biologický rozložiteľný odpad kg / rok 100
20 03 07 - objemový odpad kg / rok 6 000
18 01 04 - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie nepodliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy, napríklad obväzy, sadrové odtlačky a obväzy, posteľná bielizeň, jednorazové odevy a plienky kg / rok 72 000
Prenájom kontajnera, objem 7 m3 ks / mesiac 12
Predpokladané množstvo vývozu kontajnerov za 12 mesiacov vývoz / kontajner 106
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Frekvencia poskytovania služieb mimo odpadu č. 18 01 04, závisí od množstva vyprodukovaného odpadu podľa požiadaviek Objednávateľa, na základe telefonickej objednávky.
Odpad č. 18 01 04 - frekvencia vývozu odpadu minimálny odvoz 2x týždenne. V prípade potreby bude odvoz mimo harmonogramu nahlásený poskytovateľovi služby telefonický alebo e-mailom.
Prevzatie odpadu z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa.
Nakládka odpadu na vlastné náklady Dodávateľa a vlastnými zamestnancami Dodávateľa.
Váženie odpadu určenie presnej hmotnosti odvezeného odpadu pomocou váhy, vážny lístok.
Preprava odpadu z miest prevzatia u Objednávateľa do miesta zhodnotenia alebo zneškodňovania v súlade s platnou legislatívou.
Zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto Rámcovej dohody alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr.
2. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať odvoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
pokračovanie 2.: V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu Dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a zhodnotenie alebo likvidáciu takéhoto odpadu mimo dohodnutý interval, na základe telefonickej výzvy a e-mailu.
3. Hmotnosť odpadu bude zistená odvážením na úradne overenom vážiacom zariadení Dodávateľa.
4. Nakládku odpadu zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami.
5. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou a protokolom o odovzdaní - prevzatí odpadu.
6. Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR).
7. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu v súlade s platnou legislatívou.
8. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie Rámcovej dohody aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa.
9. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť nasledovné doklady viažuce sa k predmetu rámcovej dohody: Rozhodnutie príslušného orgánu verejnej správy o udelení súhlasu na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov a/alebo na zneškodňovanie odpadov (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom tejto rámcovej dohody) alebo zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia.
pokračovanie 9.: V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení Rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie Rámcovej dohody. Nepredloženie uvedených dokumentov sa považuje za podstatné porušenie Rámcovej dohody.
10. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred začatím poskytovania služby, Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť záväzný rozpis jednotkových cien za prevzatie, prepravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu pre jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov. Týmto rozpisom sa bude riadiť poskytovanie služby v súlade s predmetom rámcovej dohody počas celého trvania zmluvného vzťahu založeného touto Rámcovou dohodou.
pokračovanie 10.: Štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením- jednotková cena za kg v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za kg v EUR s DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR s DPH.  V predloženom rozpočte je Dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
11. Dodávateľ tovaru/poskytovateľ služby (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru/poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby. Súčasťou faktúry bude protokol o odovzdaní a prevzatí odpadu za dané obdobie. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo rámcovej dohody.
pokračovanie 11. Potvrdený protokol o odovzdaní a prevzatí odpadu je prílohou vystavenej faktúry.
12. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
13. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena ) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody,
pokračovanie 13.: zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou.
14. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Rámcovej dohody tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany Dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Rámcovej dohody postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
15. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto Rámcovej dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody je dôvodom na odstúpenie Objednávateľa od Rámcovej dohody  v celom rozsahu. V prípade, ak porušenie povinností Dodávateľa predstavuje podstatné porušenie zmluvných záväzkov, Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Rámcovej dohody v celom rozsahu aj bez poskytnutia dodatočnej lehoty na nápravu.
pokračovanie 15.: V prípade nepodstatného porušenia zmluvných povinností Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od Rámcovej dohody v celom rozsahu, ak Dodávateľ nesplnil svoj záväzok alebo neodstránil následky jeho porušenia v dodatočnej primeranej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa. Podstatným porušením Rámcovej dohody sa rozumie aj opakované porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto Rámcovej dohody je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom.
17. Miestom plnenia Rámcovej dohody je pracovisko Objednávateľa v Košiciach, Trieda SNP 1.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP č.1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

53 688,00

44 740,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.07.2024 10:34

29.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2024 12:41 - Vstupná ponuka 53 688,00 € Cena s DPH
25.07.2024 11:11 - Najvýhodnejšia ponuka 53 679,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS