00606715
Detská fakultná nemocnica Košice
Trieda SNP 457/1, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK
36182508
AGB ekoservis s.r.o.
Pražská 2, Košice, 04011, SVK
Odber, preprava a zneškodnenie obyčajného odpadu
služby v oblasti nakladania s odpadmi - odber, preprava a nakladanie, zhodnotenie, resp. zneškodnenie odpadov, ktorý vzniká zo zdravotnej starostlivosti a celkovej prevádzky verejného obstarávateľa
Služba
1. Prevzatie, odvoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je prevzatie, odvoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch") a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov a s tým súvisiace činnosti. |
Súvisiace činnosti pozostávajú okrem iného aj zo zabezpečenia skladovacích kontajnerov pre zabezpečenie ochrany odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiadúcich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
15 01 06 - zmiešané obaly | kg / rok | 300 | ||
15 01 09 - obaly z textilu | kg / rok | 70 | ||
16 02 14 - vyradené zariadenia iné ako uvedené v 16 02 09 až 16 02 13 | kg / rok | 100 | ||
17 02 01 - drevo | kg / rok | 500 | ||
17 09 04 - zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 17 09 01, 17 09 02 a 17 09 03 | kg / rok | 1 000 | ||
18 01 09 - liečivá iné ako uvedené v 18 01 08 | kg / rok | 50 | ||
20 01 34 - batérie a akumulátory iné ako uvedené v 20 01 33 | kg / rok | 40 | ||
20 01 36 - vyradené elektrické a elektronické zariadenia iné ako uvedené v 20 01 21, 20 01 23 a 20 01 35 | kg / rok | 4 000 | ||
20 02 01 - biologický rozložiteľný odpad | kg / rok | 100 | ||
20 03 07 - objemový odpad | kg / rok | 6 000 | ||
18 01 04 - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie nepodliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy, napríklad obväzy, sadrové odtlačky a obväzy, posteľná bielizeň, jednorazové odevy a plienky | kg / rok | 72 000 | ||
Prenájom kontajnera, objem 7 m3 | ks / mesiac | 12 | ||
Predpokladané množstvo vývozu kontajnerov za 12 mesiacov | vývoz / kontajner | 106 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Frekvencia poskytovania služieb mimo odpadu č. 18 01 04, závisí od množstva vyprodukovaného odpadu | podľa požiadaviek Objednávateľa, na základe telefonickej objednávky. |
Odpad č. 18 01 04 - frekvencia vývozu odpadu | minimálny odvoz 2x týždenne. V prípade potreby bude odvoz mimo harmonogramu nahlásený poskytovateľovi služby telefonický alebo e-mailom. |
Prevzatie odpadu | z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa. |
Nakládka odpadu | na vlastné náklady Dodávateľa a vlastnými zamestnancami Dodávateľa. |
Váženie odpadu | určenie presnej hmotnosti odvezeného odpadu pomocou váhy, vážny lístok. |
Preprava odpadu | z miest prevzatia u Objednávateľa do miesta zhodnotenia alebo zneškodňovania v súlade s platnou legislatívou. |
Zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu | v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve. |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto Rámcovej dohody alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. |
2. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať odvoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
pokračovanie 2.: V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu Dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a zhodnotenie alebo likvidáciu takéhoto odpadu mimo dohodnutý interval, na základe telefonickej výzvy a e-mailu. |
3. Hmotnosť odpadu bude zistená odvážením na úradne overenom vážiacom zariadení Dodávateľa. |
4. Nakládku odpadu zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami. |
5. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou a protokolom o odovzdaní - prevzatí odpadu. |
6. Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR). |
7. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu v súlade s platnou legislatívou. |
8. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie Rámcovej dohody aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa. |
9. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť nasledovné doklady viažuce sa k predmetu rámcovej dohody: Rozhodnutie príslušného orgánu verejnej správy o udelení súhlasu na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov a/alebo na zneškodňovanie odpadov (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom tejto rámcovej dohody) alebo zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia. |
pokračovanie 9.: V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení Rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie Rámcovej dohody. Nepredloženie uvedených dokumentov sa považuje za podstatné porušenie Rámcovej dohody. |
10. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred začatím poskytovania služby, Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť záväzný rozpis jednotkových cien za prevzatie, prepravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu pre jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov. Týmto rozpisom sa bude riadiť poskytovanie služby v súlade s predmetom rámcovej dohody počas celého trvania zmluvného vzťahu založeného touto Rámcovou dohodou. |
pokračovanie 10.: Štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením- jednotková cena za kg v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za kg v EUR s DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je Dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
11. Dodávateľ tovaru/poskytovateľ služby (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru/poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby. Súčasťou faktúry bude protokol o odovzdaní a prevzatí odpadu za dané obdobie. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo rámcovej dohody. |
pokračovanie 11. Potvrdený protokol o odovzdaní a prevzatí odpadu je prílohou vystavenej faktúry. |
12. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
13. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena ) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
pokračovanie 13.: zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
14. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Rámcovej dohody tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany Dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Rámcovej dohody postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
15. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto Rámcovej dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody je dôvodom na odstúpenie Objednávateľa od Rámcovej dohody v celom rozsahu. V prípade, ak porušenie povinností Dodávateľa predstavuje podstatné porušenie zmluvných záväzkov, Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Rámcovej dohody v celom rozsahu aj bez poskytnutia dodatočnej lehoty na nápravu. |
pokračovanie 15.: V prípade nepodstatného porušenia zmluvných povinností Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od Rámcovej dohody v celom rozsahu, ak Dodávateľ nesplnil svoj záväzok alebo neodstránil následky jeho porušenia v dodatočnej primeranej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa. Podstatným porušením Rámcovej dohody sa rozumie aj opakované porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa. |
16. Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto Rámcovej dohody je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. |
17. Miestom plnenia Rámcovej dohody je pracovisko Objednávateľa v Košiciach, Trieda SNP 1. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trieda SNP č.1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
53 688,00
44 740,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.07.2024 10:34
29.07.2024 10:00
29.07.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2024 12:41 - Vstupná ponuka | 53 688,00 | € | Cena s DPH |
25.07.2024 11:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 679,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: