42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
35832274
BATTEX Slovakia, s.r.o.
Karloveska 63, Bratislava, 84104, SVK
Batérie a akumulátory
Batérie, akumulátory
Tovar, Služba
|
1. Batérie a akumulátory
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| AA / LR6 (tužková batéria) - Kapacita: min. 1000 mAh, Druh: alkalická, jednorazová, Napätie: 1,5V | ks | 4235 | ||
| AAA / LR03 (mikrotužková batéria) - Kapacita: min. 1300 mAh, Druh: alkalická, jednorazová, Napätie: 1,5V | ks | 4401 | ||
| C / LR14 (malý článok) - Kapacita: min. 6500 mAh, Druh: alkalická, jednorazová, Napätie: 1,5V | ks | 222 | ||
| CR2032 (mincová batéria) - Kapacita: min. 190 mAh,Druh: lítiová, jednorazová, Napätie: 3V | ks | 717 | ||
| LR44/LR1154 (gombíková batéria) - Kapacita: min. 110 mAh, Druh: alkalická, jednorazová, Napätie: 1,5V | ks | 355 | ||
| ARB-L18-3500 nabíjateľná - Kapacita: min. 3500 mAh, Druh: nabíjateľný akumulátor, Typ: 18650, Napätie: 3,6V -3,7V | ks | 344 | ||
| CR1620 (mincová batéria) - Kapacita: min. 70 mAh, Druh: jednorazová, lítiová, Napätie: 3V | ks | 161 | ||
| CR123A - Kapacita: min. 1600 mAh, Druh: jednorazová, lítiová, Napätie: 3V | ks | 462 | ||
| LRV08/23A /V23GA - Kapacita: min. 55 mAh, Druh: alkalická, jednorazová, Napätie: 12V | ks | 113 | ||
| CR2016 mincová - Kapacita: min. 80 mAh, Druh: líthiová, jednorazová, Napätie: 3V | ks | 76 | ||
| CR2025 mincová - Kapacita: min. 160 mAh, Druh: lítiová, jednorazová, Napätie: 3V | ks | 38 | ||
| 21700 Li-ION nabíjateľná - Kapacita: 5000 mAh, Druh: nabíjateľný akumulátor, Typ: 21700, Napätie: 3,6V - 3,7V | ks | 509 | ||
| Built-in 590 mAh Li-ion Battery - Kapacita: 590 mAh, Druh: nabíjateľná, Li-polymer, Typ: AAA, Napätie: 1,5V | ks | 166 | ||
| LR1130/LR54/LR1131 (gombiková batéria) - Kapacita: min. 60 mAh, Druh: alkalická, jednorazová, Napätie: 1,5V | ks | 40 | ||
| AAA / R03 (mikrotužková batéria) - Kapacita: min. 1000 mAh, Druh: líthiová, jednorazová, Napätie: 1,5V, Typ: AAA | ks | 128 | ||
| AA/R6 - Kapacita: min. 2600 mAh, Druh: líthiová, jednorazová, Napätie: 1,5V | ks | 122 | ||
| 18500 nabíjateľná batéria - Kapacita: min. 2040 mAh, Druh: líthium-iónová, nabíjateľná, Napätie: 3,7V | ks | 91 | ||
| 27A/ A27 - Kapacita: min. 19 mAh, Druh: alkalická, jednorazová, Napätie: 12V | ks | 85 | ||
| L1016/11A/MN11 - Kapacita: 38 mAh, Druh: alkalická, jednorazová, Napätie: 6V, Typ: 11A | ks | 64 | ||
| AA nabíjateľná - Kapacita: min. 1900 mAh, Druh: nikel-metal hydridový akumulátor, nabíjateľný, Napätie: 1,2V | ks | 30 |
| Názov |
| 1.3 Osobitné požiadavky na plnenie: |
| 1.3.1 Platobné podmienky |
| 1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru na miesto plnenia. |
| 1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve. |
| 1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
| 1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list s uvedením dátumu a podpisom preberajúcej zodpovednej osoby. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo. |
| 1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. |
| 1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| 1.3.1.8 Vo faktúrach zhotoviteľa žiadame uvádzať presne len tieto identifikačné údaje Finančného riaditeľstva SR:Názov: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky, Adresa: Lazovná 63, 974 01 Banská Bystrica, IČO: 42499500, Bankové spojenie: Štátna pokladnica, Číslo účtu: SK14 8180 0000 0070 0043 7837, Adresa na doručenie faktúr: Finančné riaditeľstvo SR, Mierová 23, 815 11 Bratislava |
| 1.3.2 Ostatné dojednania |
| 1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi za účelom preukázania splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy, s uvedením presného názvu (obchodná značka a typové označenie) naceneného výrobku do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
| V prípade nesplnenia požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa podľa prvej vety tohto ustanovenia, toto porušenie povinnosti je považované za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS |
| 1.3.2.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy pričom objednávateľ najneskôr do 4 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy doplní dodávateľovi Zoznam kontaktných osôb s miestami dodania. |
| 1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod, záručný list) v slovenskom alebo českom jazyku, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Kúpnej zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.2.4 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesta dodania uvedené v prílohe č. 1, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
| 1.3.2.5 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 3 dni vopred, pričom dodanie tovaru dodávateľ uskutoční až po písomnom alebo elektronickom odsúhlasení dňa dodania objednávateľom. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky tovaru znáša dodávateľ. |
| 1.3.2.6 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkovú cenu bez DPH, výšku DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu s DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.2.7 Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky. |
| 1.3.2.8 Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. |
| Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky. |
| 1.3.2.9 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. |
| Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP. |
| 1.3.2.10 Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky. |
| 1.3.2.11 Dodávateľ zabezpečí aj súvisiace služby, t. j. dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru v určených priestoroch. Dopravu a následnú vykládku predmetu zmluvy na miesto dodania musí zabezpečiť dodávateľ na vlastné náklady, ktorý zároveň nesie plnú zodpovednosť za škody vzniknuté na predmete zmluvy (napr. strata, zničenie, resp. poškodenie tovaru) až do okamihu riadneho odovzdania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu. |
| Dodávka sa považuje za splnenú jej odovzdaním zodpovedným zástupcom dodávateľa a prevzatím v mieste dodania zodpovedným zástupcom objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu druhu, kvality arozsahu množstva tovaru. Predmet zmluvy/tovar sa bude preberať na základe dodacieho listu, ktorý odsúhlasia a potvrdia svojimi vlastnoručnými podpismi zodpovední zástupcovia oboch Zmluvných strán. Objednávateľ môže po prevzatí tovaru riadne tovar užívať a dodávateľ sa mu zaväzuje toto užívanie dňom prevzatia umožniť. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a |
| v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
| 1.3.2.12 Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať tovar kupujúcemu v lehote 21 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
| 1.3.2.13 dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v kvalite I. triedy a v bezchybnom stave v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami, platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi SR, technickými normami a podmienkami kúpnej zmluvy. |
| 1.3.2.14 Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na dodaný tovar v lehote 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia riadne dodaného tovaru a potvrdením dodacieho listu objednávateľom. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o čas, počas ktorého bola vada odstraňovaná. |
| Ak počas záručnej doby nebude tovar vykazovať dohodnuté alebo inak obvyklé vlastnosti a/alebo nebude spôsobilý na dohodnutý alebo inak obvyklý účel, objednávateľ uplatní voči dodávateľovi bez zbytočného odkladu písomnú reklamáciu, ku ktorej je dodávateľ povinný sa písomne vyjadriť a navrhnúť spôsob a termín vybavenia reklamácie najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa jej doručenia. Ak sa dodávateľ v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s opodstatnenosťou reklamácie súhlasí a reklamované vady odstráni najneskôr do7 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie, pričom reklamáciu |
| vybaví tak, že za reklamovaný vadný tovar dodá objednávateľovi nový tovar bez vád. V takomto prípade lehota začína plynúť vždy nasledujúci pracovný deň po doručení písomného oznámenia dodávateľovi. |
| 1.3.2.15 Vrátane dopravy na miesto plnenia (7x BA, 2x TT, 2x TN, 2x NR, 2x PO, 2x ZA, 4x BB, 2x KE, 1x MI, 1x Donovaly, 1x Veľký Meder, 1x Gajary, 1x Senec). |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Slovenská republika
05.08.2024 08:00 — 26.08.2024 14:00
1,00 súbor
15 165,84
12 638,20
Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t. j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.07.2024 11:35
02.08.2024 10:00
02.08.2024 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 31.07.2024 16:38 - Vstupná ponuka | 15 165,84 | € | Cena s DPH |
| 01.08.2024 20:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 280,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: