• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2024 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2024 10:20

Detail zákazky Z20246072

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2024 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2024 10:20

Základné údaje

Z20246072

OF-291232

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9553973

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

36585203

TCX s.r.o.

Tomášikova 1, Košice, 040 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

SLA služby pre Citrix infraštruktúru FS

podporná služba systému, služby podpory

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie technickej podpory v prípade porúch infraštruktúry a poskytnutie odborného poradenstva pri zmenovom konaní a riešenie kritických situácií na Citrix infraštruktúre.
Funkcia
Platnou SLA službou bude môcť Finančná správa vo svojej réžii plne zabezpečovať prevádzku a upgrade v súlade s aktuálnymi IT bezpečnostnými požiadavkami. Cieľom je modernizácia a vytvorenie aktualizovaného a bezpečného VPN systému pre zamestnancov Finančnej správy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zabezpečenie technickej podpory v prípade porúch infraštruktúry a poskytnutie odborného poradenstva pri zmenovom konaní a riešenie kritických situácií na Citrix infraštruktúre: mesiac 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
A.) Citrix SLA služby, najmä zabezpečenie odbornej podpory v situáciách podľa popisu nižšie. SLA umožňuje dodávku odborných prác v prípade porúch, ako aj v prípade plánovaných a neplánovaných zmien Citrix infraštruktúry, vrátane konzultácií pri plánovaní zmien v infraštruktúre:
Zabezpečenie technickej podpory v prípade porúch infraštruktúry formou vzdialenej podpory, resp. on-site (pri realizácii zmien v infraštruktúre):
- Poskytnutie odborného poradenstva pri zmenách v Citrix infraštruktúre
- Riešenie kritických situácií – porúch s dopadom na prevádzku Citrix infraštruktúry
- Konzultácie dopadu implementácií technológií tretích strán na servisovanú infraštruktúru
- Eskalácia servisných požiadaviek na oficiálny Citrix servis (platená služba) - v prípade potreby
B.) Forma poskytovania supportu:
Poskytovateľ SLA služieb poskytne pre Obstarávateľovi konzultácie, resp. výkon servisných činností v rozsahu:
- 8 osobohodín mesačne
- 5 incidentov ročne s eskaláciou na Citrix support
Technická podpora je poskytovaná pomocou vzdialeného prístupu, ak nie je explicitne vyžiadaný osobný kontakt/onsite servis. Riešenie incidentov v rozsahu 5x/rok je predplatený v cene servisných služieb:
Certifikácie zamestnancov poskytujúcich servis (povinné):
- CCEE – Citrix Certified Enterprise Engineer
- CCA – Citrix Certified Administrator
C.)  Požadovaná reakčná doba:
- Štandardná doba odozvy - 4 pracovné hodiny, pričom dopyt je možné zadávať mailom alebo tel.
- Servis je poskytovaný v rozsahu 24x7x365 (non-stop)
D.) Použitie nespotrebovaných osobohodín:
- Poskytovateľ SLA služieb umožní nevyužité servisné hodiny sumarizovať - v rámci 6-tich po sebe idúcich mesiacov - a tieto môže obstarávateľ následne použiť na on-site Minor upgrade, Major upgrade infraštruktúry. Minor upgrade je upgrade, pri ktorom sa mení verzia produktu, napr. zo 7.x na verziu 7.y. Major upgrade je zmena verzie, napr. zo 7.x na verziu 8.y
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3 Osobitné požiadavky na plnenie:
1.3.1 Platobné podmienky
1.3.1.1 Cena je stanovená vrátane všetkých nákladov spojených s dodávkou služby po dobu jej trvania.
1.3.1.2 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.1.3 Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie poskytovateľovi v EKS.
1.3.1.4 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi mesačné faktúry po dodaní predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list alebo e-mail o potvrdení dodania predmetu zákazky (uskutočnených úkonoch za fakturovaný mesiac). Fakturácia bude prebiehať 1x mesačne po dobu 12 mesiacov.
1.3.1.5 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.1.6 Splatnosti faktúr sú 30 dní odo dňa začatia poskytovania služby objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená priebežne (mesačne - 12x), na základe dodaných služieb.
1.3.1.7 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.1.8 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.2 Ostatné dojednania:
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu alebo osoby oprávnené konať za dodávateľa a to v lehote najneskôr do dvoch (2) pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný zaslať potvrdenie o splnení podmienky "Certifikácie zamestnancov poskytujúcich servis". Dodávateľ toto potvrdenie zašle na kontaktné e-maily objednávateľa uvedené v Zmluve a to v lehote najneskôr do dvoch (2) pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky mesačne, po dobu 12 mesiacov od dátumu účinnosti Zmluvy v EKS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 23, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

29.07.2024 08:00 — 29.07.2025 07:59

12,00 mesiac

17 856,00

14 880,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2024 14:05

26.07.2024 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.07.2024 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 427
 3
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2024 13:23 - Vstupná ponuka 17 844,00 € Cena s DPH
26.07.2024 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 17 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS