Z20246052
OF-291135
zrušená
00156582
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky
Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK
Nákup 9 ks osobných motorových vozidiel 4x4
osobné automobily
Tovar, Služba
1. Nákup osobných motorových vozidiel v počte 9 kusov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových osobných motorových vozidiel za účelom obnovy vozového parku Ústredného kontrolného a skúšobného ústavu poľnohospodárskeho v Bratislave. |
Predmetom zákazky je dodanie služobných 9 ks osobných motorových vozidiel pre verejného obstarávateľa vrátane povinného vybavenia vozidiel, poskytnutie služieb spojených s dodávkou predmetu zákazky, poskytovaním bezplatného záručného servisu a bezplatným vykonávaním technických prehliadok a technických kontrol minimálne vo výrobcom stanovených servisných intervaloch. Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie emisnej normy min. EURO 6. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Osobné motorové vozidlo podľa technickej špecifikácie | ks | 9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované minimálne technické parametre na osobné motorové vozidlo: | minimálne technické parametre |
Motorové vozidlá v klasifikácií tried: | nižšia trieda, nižšia stredná trieda, crossover, alebo vyššie. Verejný obstarávateľ neakceptuje motorové vozidlá v triede miniautá/skupiny A00 |
Náhon: | 4x4 |
Palivo: | benzín |
Prevodovka: | manuálna, minimálne 6° stupňová |
Karoséria: | typ SUV |
Svetlá výška | minimálne 174 mm |
Osvetlenie: | LED denné svietenie, LED stretávacie svetlá |
Hmlové svetlomety: | minimálne predné |
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním v kľúči/karte: | áno |
Tempomat: | áno |
Posilňovač riadenia: | áno |
ABS, ESC, ASR: | áno |
Airbag vodiča a spolujazdca, bočné airbagy: | áno |
Klimatizácia: | áno - minimálne manuálna |
Autorádio | áno |
Záruka na vozidlá: | 5 rokov/100 000 km |
Rozšírená záruka na pravidelné servisné prehliadky: | áno - 5 rokov/100 000 km. |
Povinná výbava vo vozidle: | áno |
Plnohodnotné rezervné koleso: | áno |
Gumenné podlahové koberce: | áno |
Disky kolies s ľahkých zliatin: | áno |
Pneumatiky 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake) | áno |
Maximálny nájazd vozidiel pri odovzdaní: | 30 km |
Prihlásenie vozidiel na dopravnom inšpektoráte: | nie, zabezpečuje verejný obstarávateľ |
Pri dodaní motorových vozidiel musí úspešný uchádzač dodať vyhlásenie o zhode vystaveným, alebo schváleným výrobcom alebo zástupcom výrobcu, že vozidlá podľa ponuky uchádzača spĺňajú podmienku typového schválenia ES v zmysle platného certifikátu konformity (COC): | áno - pre každé vozidlo |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi 9 ks nových, nepoužitých, nerepasovaných osobných motorových vozidiel v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar“ alebo „vozidlá“) certifikovaný pre používanie v EÚ alebo ekvivalent a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa tovar a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu. |
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania vozidiel a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodanie tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
2.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS. |
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 a 2.3 zmluvy do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
2.5 Dodávateľ musí disponovať potvrdením vystaveným výrobcom ponúkaných vozidiel, že je autorizovaný na jeho predaj alebo potvrdením o zakúpení týchto vozidiel prostredníctvom autorizovaného predajcu. |
2.6 Dodávateľ musí disponovať certifikátom k vozidlám o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
2.7 Dodávateľ musí disponovať vyhlásením o zhode technickými špecifikáciami na tovary, ktoré sú predmetom zákazky alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vystavené v súlade s týmto zákonom. |
2.8 Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o predloženie potrebných dokumentov podľa bodov 2.5 až 2.7 zmluvy. |
2.9 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 2.8 zmluvy do 7 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie týchto dokumentov prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy, ak nie je dohodnuté inak. |
2.10 Nesplnenie povinností podľa odseku 2. zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa. |
3.2 Termín dodania predmetných vozidiel je do 4 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu: názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, počet ks, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa |
a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu. |
6.4 Vozidlá musia byť nové, bez viditeľného poškodenia, bez zjavných vád v okamihu preberania. Vozidlá nesmú byť recyklované, repasované, renovované. |
6.5 Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných vozidiel. Ak sa pri odskúšaní zistí vada, objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie vozidla Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s bodom 6.4 tejto zmluvy. |
6.6 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa po skutočnom dodaní tovaru, ktorý je predmetom zmluvy. |
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
7.1 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent tovaru. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadovaný tovar bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké, alebo lepšie ako požadovaný tovar uvedený v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ dodá motorové vozidlá podľa uvedenej technickej špecifikácií, resp. ekvivalent s kvalitatívne rovnakými alebo lepšími technickými parametrami a s požadovanou výbavou a návod na údržbu v slovenskom jazyku. Servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie, povinná výbava vozidla v zmysle §16 vyhlášky č. 464/2009 Z. z. so všetkým vybavením v deklarovanom rozsahu. |
7.2 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu. |
7.3 V prípade dodania ekvivalentu tovaru, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu tovaru na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
7.4 Ak dodaný ekvivalent tovaru nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
7.5 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. |
7.6 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu z kapitálových výdavkov podľa bodu 9.1 tejto zmluvy. |
7.7 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy. |
Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
8. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY |
8.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy. |
8.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na preberacom protokole podpísaného oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa). |
8.3 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. Na úhradu za plnenie predmetu zmluvy má objednávateľ vyhradené finančné prostriedky z kapitálových výdavkov, definované v zmysle Metodického usmernenia Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/010175/2004-42 zo dňa 8. decembra 2004 v platnom znení. |
9.2 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovaru, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady). |
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Faktúry budú vystavené až po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.6 tejto zmluvy. |
9.4 Dodací list a preberací protokol podľa bodu 6.6 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
9.5 Faktúry musia obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
9.6 Faktúry musia obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN), číslo tejto zmluvy čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry. |
9.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3 zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.8 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu. |
9.9 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy. |
9.10 Faktúra budú vystavená s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. OSTATNÉ USTANOVENIA |
10.1 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov (ak je to relevantné), prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
10.2 V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
10.3 Ak tovar navrhovaný dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto tovaru. Dodávateľ v dohodnutom termíne uskutoční výmenu tovaru za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
10.4 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúce mu z tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Matúškova 21, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
05.08.2024 10:00 — 29.11.2024 14:00
9,00 ks
200 000,00
166 666,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2024 14:07
01.08.2024 10:00
01.08.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: