• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2024 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.07.2024 09:03

Detail zákazky Z20246048

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2024 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.07.2024 09:03

Základné údaje

Z20246048

OF-289865

zrušená

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Flexibilný ureterorenoskop

ureterorenoskop, urológia, endoskopia

  • 33168000-5 - Endoskopia, endochirurgické prístroje
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Flexibilný ureterorenoskop
Funkcia
Diagnostické a terapeutické výkony v urológii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Flexibilný ureterorenoskop ks 1
Zorné pole ° 90
Smer pohľadu ° 0
Hĺbka ostrosti mm 2 50
Vonkajší priemer distálneho konca Fr 4,9
Vonkajší priemer zásuvnej trubice Fr 7,95
Pracovná dĺžka mm 670
Vnútorný priemer kanála Fr 3,6
Rozsah uhlov nahor ° 275
Rozsah uhlov dole ° 275
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vrátane sterilizačného kontajnera áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu
Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty, vyhlásenie o zhode a CE certifikát (neoverené kópie v slovenskom, alebo českom jazyku) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál na obsluhu v slovenskom jazyku
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy v slovenskom, alebo českom jazyku.
Od úspešného dodávateľa požadujeme do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
Záručný autorizovaný servis a údržba
Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu
Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní
Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR
V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak
Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa
Názov Upresnenie
Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Pokiaľ bude dodaný prístroj potrebovať pripojenie do počítačovej siete verejného obstarávateľa, ktoré bude konfigurovať dodávateľ, musí spôsob pripojenia konzultovať s IT administrátormi verejného obstarávateľa minimálne 14 dní vopred. Za týmto účelom je dodávateľ povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi potrebné technické informácie a rešpektovať jeho požiadavky. Komunikácia na sieti by mala byť šifrovaná, ak to prístroj umožňuje. Ak je technicky možné prístroj pripojiť cez Ethernet, je táto možnosť  preferovaná voči bezdrôtovému pripojeniu a treba dodať prístroj v tomto variante. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ak bude dodávateľ požadovať vzdialenú správu dodaného prístroja, alebo bude musieť byť prístroj pripojený do Internetu/Cloudu aj z iných dôvodov (napr. aktualizácie, monitoring, vzdialené ovládanie) musí vopred uzavrieť s verejným obstarávateľom zmluvu o plnení bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností, ktorá bližšie upraví zabezpečenie kybernetickej bezpečnosti elektronických sietí a informačných systémov verejného obstarávateľa Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.07.2024 08:00 — 30.09.2024 13:00

1,00 ks

7 813,11

7 813,11

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.07.2024 11:32

24.07.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.07.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 517
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS