30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Nádoby, obaly a obalový materiál
vrecia na odpad
Tovar
1. Vrece na odpad 60l zaťahovacie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrece na odpad so zaťahovacou páskou sa hodí na likvidáciu komunálneho odpadu. Je vyrobené z modrého plastu odolného proti roztrhnutiu. S objemom 60 l sa hodí do mnohých odpadkových košov v domácnosti aj kancelárii. Zaťahovacia páska zjednodušuje zatváranie a likvidáciu plného vreca na odpad. Balenie obsahuje 10 ks navinutých na kotúči. Rozmery a hmotnosť Hmotnosť: 248 g Výška: 5,8 cm Šírka: 5,8 cm Hĺbka: 22,5 cm | ks | 60 |
2. Vrece na odpad 30l zaťahovacie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrece na odpad z pevného, odolného a kvalitného LDPE materiálu hrúbky 0.03mm. • rozmer: 50 x 60 cm • objem: 30 litrov • 25 kusov v rolke • farba: čierna | ks | 50 |
3. Vrece na odpad 120l zaťahovacie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Extra silné vrecia na odpad sú vhodné pre väčšie odpadové nádoby vo firmách a domácnostiach. Vrecia na odpad sú určené najmä na komunálny alebo triedený odpad. Perforácia na ľahké trhanie jednotlivých kusov. Balenie obsahuje 10 ks. | ks | 90 |
Názov |
• Vrátane dopravy na miesto plnenia. • Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. • Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom. • Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00. |
• Na faktúre uviesť aj miesto dodania. • Faktúru doručiť iba na miesto plnenia. • Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. • Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
• Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. • Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
• Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. • Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. • Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
• Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. • Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní. • Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. |
Kapitána nálepku 1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
29.07.2024 10:12 — 05.08.2024 10:12
1,00 zákazka
392,13
392,13
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2024 11:23
25.07.2024 11:50
25.07.2024 12:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.07.2024 17:35 - Vstupná ponuka | 392,13 | € | Cena s DPH |
25.07.2024 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 366,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: