30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35828382
EUROSAFE s.r.o.
Smrečianska 43, Bratislava, 81105, SVK
Oprava a údržba certifikovaných mobilných trezorov
Oprava a údržba certifikovaných mobilných trezorov
Služba
1. Certifikované otvorenie zamknutého trezoru, otvorenie s poškodením a následnou opravou v zmysle certifikácie EN 1143-1, sfunkčnenie - Typ WERTHEIM
|
|
---|---|
Funkcia |
Otvorenie zamknutého trezoru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet Typ WERTHEIM | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadujeme pred vykonaním otvorenia platný CERTIFIKÁT na základe predpisu STN EN 1143-1: 2012 | Áno |
Požadujeme pred vykonaním otvorenia trezoru platné osvedčenie o autorizovanom servise zámkov a uzamykacích systémov výrobcov trezorov: | WERTHEIM,PROFIKON (zn. SHERLOCK) |
Požadujeme pred vykonaním otvorenia trezoru doložiť platnú licenciu v oblasti súkromnej bezpečnosti na projektovanie, montáž, údržbu, revíziu a opravy. | Áno |
2. Certifikované otvorenie zamknutého trezoru, otvorenie s poškodením a následnou opravou v zmysle certifikácie EN 1143-1, sfunkčnenie -Typ SHEROCK BTII
|
|
---|---|
Funkcia |
Otvorenie zamknutého trezoru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet Typ SHEROCK BTII | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadujeme pred vykonaním otvorenia platný CERTIFIKÁT na základe predpisu STN EN 1143-1: 2012 | Áno |
Požadujeme pred vykonaním otvorenia trezoru platné osvedčenie o autorizovanom servise zámkov a uzamykacích systémov výrobcov trezorov: | WERTHEIM,PROFIKON (zn. SHERLOCK) |
Požadujeme pred vykonaním otvorenia trezoru doložiť platnú licenciu v oblasti súkromnej bezpečnosti na projektovanie, montáž, údržbu, revíziu a opravy. | Áno |
Názov |
Vrátane dopravy z a na miesto plnenia: Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina do určeného miesta na opravu. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy a návrh na plnenie predmetu zmluvy. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy z a do miesta určenia. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve. |
Pred vykonaním otvorenia trezorov požadujeme predložiť platné certifikáty, osvedčenia a licencie. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
29.07.2024 09:00 — 16.08.2024 11:00
1,00 celý predmet zákazky
4 650,00
3 835,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.07.2024 08:14
23.07.2024 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.07.2024 08:29 - Vstupná ponuka | 4 650,00 | € | Cena s DPH |
18.07.2024 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 650,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: