• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2024 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2024 15:26
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2024 16:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2024 16:45

Detail zákazky Z20245976

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2024 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2024 15:26
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2024 16:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2024 16:45

Základné údaje

Z20245976

OF-291230

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9549813

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Okná, dvere a príslušenstvo

bezpečnostná vložka, cylindrická vložka, vchodová kľučka

  • 44221000-5 - Okná, dvere a súvisiace prvky
  • 44522400-9 - Časti zámkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cylindrická vložka
Funkcia
Euro X COLOR.NI vložka cylindrická Richter Czech
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obojstranná 6stavítková vložka. • Obojstranné jamkové kľúč s plastovou hlavou a farebným pinom pre ľahké rozlíšenie. • Certifikované podľa EN 1303-2015. • Príslušné kľúča každej vložky obsahujú vždy 5 rôznych farieb pinov : červená (CRV), modrá (MOD), zelená (ZEL), žltá (Zlu), biela (BIL). • Materiál vložky a kľúčov: mosadz. • Povrchová úprava: matný nikel (NI). • Voľne kopírovateľný kľúč. • Balenie obsahuje: 5 ks kľúčov, 2 ks skrutiek 50 + 60 mm. musí obsahovať
Rozmer 30/35
 2. Vchodová kľučka-madlo
Funkcia
Kovanie MAJA v prevedení "kľučka - madlo" určené pre použitie na vonkajšie dvere v domoch, bytoch a verejných budovách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Madlo pravé ks 3
Madlo ľavé ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Šírka štítu je 48mm musí obsahovať
Balenie obsahuje: Kompletné kovanie (kľučka + štít s madlom) kompletnú montážnu sadu (so skrutkami alebo s nastaviteľnou dĺžkou od 40 mm do 90 mm​​). musí obsahovať
Farba satén
Rozteč štítu kľučky 90 mm
 3. Bezpečnostná vložka STAR 100S TM
Funkcia
Bezpečnostná vložka s časovo neobmedzenou právnou ochranou kľúča.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 27
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
S ochranou proti neoprávnenému kopírovaniu kľúča. musí obsahovať
Čipová bezpečnostná karta na zabezpečenie výroby náhradného kľúča satén
Bezpečnostná trieda RC3
Verzia 40/45
5 stavítkova vložka s bočnými profilovými pinmi, kompletnú montážnu sadu musí obsahovať
povrchová úprava nikel musí obsahovať
V balení: bezpečnostná vložka, 5 kľúčov a bezpečnostná karta musí obsahovať
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia Užhorodská 1 Michalovce
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00.
Splatnosť faktúry je 30 dní od dodania jej doručenia
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy, recyklačného poplatku.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Faktúru doručiť iba na miesto plnenia.
Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Užhorodská 1, 071 01 Michalovce, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

29.07.2024 08:00 — 16.08.2024 14:27

1,00 zákazka

1 427,84

1 189,87

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.07.2024 14:32

25.07.2024 15:26

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2024 15:41

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 365
 68
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2024 21:21 - Vstupná ponuka 1 400,01 € Cena s DPH
21.07.2024 21:21 - Najvýhodnejšia ponuka 1 400,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS