• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2024 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2024 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2024 11:05

Detail zákazky Z20245966

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2024 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2024 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2024 11:05

Základné údaje

Z20245966

OF-291191

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9532574

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46604049

STEBERG s.r.o.

Kolónia 2856/61, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj - Rovnošatové doplnky

kukla maskovacia, šatka multifunkčná

  • 18444000-3 - Ochranné pokrývky hlavy
  • 18443330-8 - Kukly
  • 18420000-9 - Odevné doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šatka multifunkčná vz. 2007 digital les
Funkcia
Multifunkčná šatka vo farbe vz. 2007 digital les
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatka multifunkčná vz. 2007 digital les ks 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Šatka multifunkčná vz. 2007 digital les Multifunkčná šatka, je ušitá v tvare valca z priedušného materiálu - 100 % Polyester - microfibre, prípadne ekvivalent.
- Vrchný a spodný okraj multifunkčnej šatky je prehnutý a prešitý plochým švom a celá šatka je zošitá v zadnej časti alebo upletená v celku
- Rozmer šatky:  50 cm x 25 cm
- Šatka je vhodná ako šatka na ruku (potítko), čelenka, kukla, čiapka, nákrčník, okrúhla šatka, prípadne ako náhrada za rúško.    -  podľa prílohy:  (možnosti použitia multifunkčnej šatky)
- Veľkosť univerzálna
- Možnosť prania v práčke
Farebné vyhotovenie Farba vz. 2007 digital les   -   podľa prílohy:  ( vz. 2007 digital les)
Značenie výrobku a balenie Každý kus je balený v PE/LDPE vrecku, ktoré je označené lepiacou etiketou s nasledovnými údajmi: názov výrobcu/distribútora, mesiac a rok výroby, materiálové zloženie, pracie a ošetrovacie symboly
- V každom vrecku je vložený samostatný návod na údržbu s ošetrovacími symbolmi
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného predmetu zmluvy, zabaleného v originálnom obale od výrobcu v 1. akostnej triede.
Dodávateľ jednotlivé druhy tovaru označí na etiketách názvom tovaru, výrobcom tovaru vrátane materiálového zloženia a roku výroby.
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru.
Objednávateľ požaduje v technickom popise doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych parametrov a doklad o zdravotnej a hygienickej nezávadnosti tovaru v slovenskom alebo českom jazyku kontaktnej osobe objednávateľa.
Pokiaľ sa objednávateľ v požiadavkách na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvoláva alebo poukazuje na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými, resp. lepšími/vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve za podmienky dodržania požadovaného farebného vyhotovenia tovaru.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacích listov poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodacie listy musia obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať tovar a v prípade nekvalitného, poškodeného alebo neúplného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musia byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH a cena s DPH.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť minimálne 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba na dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Uplatňovanie nárokov zo záruky, odstraňovanie vád tovaru a vykonávanie súvisiacich prác je vždy na náklady a riziko dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom/objednávkovom formulári, resp. kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

25.07.2024 10:00 — 02.08.2024 12:00

1,00 Celý predmet zákazky

4 785,00

3 987,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.07.2024 10:33

22.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 183
 15
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2024 13:34 - Vstupná ponuka 4 783,80 € Cena s DPH
22.07.2024 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 2 449,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS