• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2024 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2024 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2024 15:05

Detail zákazky Z20245929

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2024 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2024 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2024 15:05

Základné údaje

Z20245929

OF-288296

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9528209

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

44839677

TLAČIAREŇ J+K s. r. o.

Mierové námestie 110/4, Nemšová, 91441, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačivá

tlačivá, tlačené výrobky, obálky, samolepiace etikety

  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačivá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Archívna kniha, napr. ŠEVT 024980 kus 4
Bilancia tekutín RP A4 1+0 kus 7 000
Dekurz pre neonatologické pracovisko A4 1+1 BO, napr. IGAZ 431 kus 6 000
Denný záznam pre novorodencov A3 4+4 BO, farebné na ležato kus 8 000
Dovolenka, napr. IGAZ 4012, balenie blok kus 7 400
Etikety BIOLOGICKY odpad 68 x 38 mm samolepka 18 01 02 kus 3 000
Etikety KOMUNALNY odpad 68 x 38 mm samolepka 20 03 01 kus 100 000
Etikety NEBEZPEČNY odpad 68 x 38 mm samolepka 18 01 03 kus 80 000
Evidenčný, vyšetrovací a liečebný list, tlač červená, kartón, napr. IGAZ 529 kus 200
Exitus karta kus 250
Hlásenie o ukončení izolácie A6 10 1+1, napr. IGAZ 608, balenie blok kus 200
Hlásenie prenosnej choroby A6 10 list., napr. IGAZ 605, balenie blok kus 10
Chorobopis pre nervové oddelenie A4 2-list FNTT2024 kus 3 000
Index ošetrovaných A4 100 list. 1+1, napr. IGAZ 367 kus 48
Index ošetrovaných A4 100 list., tvrdé dosky, s abecedným rozdelením na 3-4 strany kus 8
Index ošetrovaných bez abecedy v tvrdej väzbe, knihy A4/100 listov kus 8
Informačný list a dotazník pred anesteziologickým výkonom RP A3 1+1 kus 22 000
KAIM – anesteziologická ambulancia A4 1+0 RP kus 8 000
Karta skladová zásob A4 typA I 190, kart. 1+1 kus 1 000
Kniha došlých faktúr, napr. IGAZ 117 kus 1
Kniha odoslaných faktúr, napr. IGAZ 118 kus 1
Kniha omamných látok, napr. IGAZ 492 kus 4
Kniha ošetrených a neprijatých RP A4 1+1, napr. IGAZ 336 kus 150
Kniha pokladnice 289/2009ZzElita kus 6
Kniha pôrodná A4 1+1, na ležato, 100 list. BO, napr. IGAZ 426 kus 10
Kniha zápisná – príjem a výdaj zomrelých, napr. IGAZ 364 kus 2
Lekársky predpis, 100 list., nelepený BO, napr. IGAZ 229, balenie blok kus 740
Lekársky predpis na omamné látky 25 x 3, číslované, napr. IGAZ 417, balenie blok kus 100
Návrh na kúpeľnú starostlivosť na predvolanie SA, A4 1+0, 4 list, napr. IGAZ 213 kus 460
NIHSS – hodnotenie A4 1+0 RP kus 500
Obálka Doručenka – doporučene SA B4, napr. IGAZ 919 kus 440
Obálka Doručenka – doporučene SA B5, napr. IGAZ 909 kus 200
Obálka Doručenka – doporučene SA B6, napr. IGAZ 960 kus 1 500
Obálka s doručenkou do vlastných rúk kus 3 000
Obálka s doručenkou do vlastných rúk opakované doručenie kus 800
Objednávka omamných látok 4 x 25 lis., 1+0 čísl. od č. 1251, balenie blok kus 80
Objednávka viazaných antibiotík A6, 2 x 50 číslov. BO, napr. IGAZ 414, balenie blok kus 10
Operačná kniha A3 240 list 1+1, napr. IGAZ 358 kus 16
Operačná kniha A3 240 list, 1+1 I358 kus 16
Operačná sála A4 1+0 RP 21081 kus 8 000
Osobná karta A4 1+1 kus 2 000
Platobný poukaz A5 1+0 kus 20
Podací denník – registratúrny denník A4, 96 list kus 8
Potvrdenie o úschove blok 1/3 A4 1+1, napr. IGAZ 4237 kus 40
Potvrdenka s juxtou 22008 A6 25 x 3 číslo 1+0, balenie blok kus 200
Poukaz na zdravotnícku pomôcku, napr. IGAZ 225, balenie blok kus 510
Potvrdenie na intravenóznu aplikáciu liekov A4 1+0 RP kus 1 500
Pôrodná krivka, napr. IGAZ 433 kus 800
Predvolánka A6 1+1, kartón kus 400
Prehľad laboratórnych vyšetrení A4 1+1 RP kus 2 000
Priepustka A7 100 list., balenie blok kus 300
Príkaz na dopravu zo zdravotných dôvodov RP A6 1+1 100 list. napr. IGAZ 4412 kus 90
Psychiatrický chorobopis archiv. A4, 2-list, kartón, 1+0, napr. IGAZ 337 kus 200
Spisový obal A4 2-list 1+0, napr. IGAZ 120 kus 520
Súhrn výkonov za mesiac karta A4 1+1 kus 1 200
Teplotná tabuľka A3 1+1 RP kus 10 400
Teplotná tabuľka A4 1+1, napr. IGAZ 4249 kus 12 800
Teplotný lístok pre detské oddelenie A3 1+1, napr. IGAZ 4453 kus 6 400
Transfúzny denník A3 blok 60 list. 1+1 kus 2
Výdajka – prevodka bez DPH SA A5 100 list., napr. IGAZ 7, balenie blok kus 460
Výmenný lístok – poukaz A6 100 list, napr. IGAZ 202, balenie blok kus 500
Výpis z lekárskeho predpisu 100 list A6, balenie blok kus 6
Vyúčtovanie preddavku A5 1+1, balenie blok kus 400
Zápisná kniha bioptického materiálu A4 1+1 100-list, napr. IGAZ 366 kus 4
Závesný štítok 30 x 10,5, 1+1 kus 600
Záznam o anestéze RP A4 2-list 1+1, napr. IGAZ 4335 kus 26000
Záznam o prevádzke sanitného motorového vozidla, A4 ležato 1+1, napr. ŠEVT 148931, balenie blok kus 80
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, A5 1+1 BO, napr. IGAZ 179, balenie blok kus 60
Záznam o spotrebe omamných látok v zdravotníckom zariadení, zoš., 26 list, A4 1+1 B kus 400
Záznam o transfúzii A5 2-list 1+1 RP, napr. IGAZ 4577 kus 220
Záznam o zdraví a chorobe pre onkológiu, karta A4 2-list 1+1, napr. IGAZ 54 kus 2 800
Zdravotný záznam A3 kartón, bočná klopa, napr. IGAZ 212 kus 3 060
Zdravotný záznam pre chirurgické pracovisko, A4 1+1 BO, napr. IGAZ 498 kus 8 600
Zdravotný záznam pre JIS a AIM A3 4+4 na ležato BO, napr. IGAZ 245 kus 44 400
Zdravotný záznam pre pediatrické pracovisko 1+1 BO, napr. IGAZ 488 kus 4 000
Zdravotný záznam pre vnútorné lekárstvo A4 1+1 BO, napr. IGAZ 497 kus 2 000
Žiadanka na krvný prípr. a predtransfúzne vyšetrenie, napr. IGAZ 4586 kus 200
Žiadanka na opravu – príkaz na prácu, 50-list, napr. IGAZ 346 kus 20
Žiadanka na prepravu RP A6 1+0, 100-list, napr. IGAZ 4109 kus 80
Žiadanka na vypranie bielizne RP 1/2 A4 1+0 I4632 kus 220
Žiadosť o umelé prerušenie tehotnosti A4, napr. IGAZ 438, balenie súprava kus 400
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov od účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ poskytovateľa bezodkladne informovať.
Dodávateľ berie na vedomie, že uvedené množstvá jednotlivých položiek zmluvy sú orientačné a ich objednané množstvá budú závisieť od konkrétnych a aktuálnych potrieb Objednávateľa a predmet plnenia podľa tejto zmluvy plní Dodávateľ priebežným poskytovaním plnenia na objednávku Objednávateľa, pričom objednaný tovar je Dodávateľ povinný dodať do piatich dní odo dňa odoslania objednávky. Vyčerpanie celkovej zmluvnej ceny tejto zmluvy teda nie je zo strany Dodávateľa nárokovateľné. Celkový počet jednotlivých položiek tvoriacich predmet tejto zmluvy je možné meniť podľa potreby Objednávateľa, avšak
poskytnuté plnenie nesmie presiahnuť maximálnu zmluvnú cenu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy
a nižšou cenou.
Vrátane dopravy do sídla Objednávateľa - sklad MTZ.
Vrátane vyloženia tovaru v sídle Objednávateľa - sklad MTZ.
Tovar musí byť dodaný spolu s dodacím listom a faktúrou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mail jana.mesarosova@fntt.sk: 1. podrobný aktualizovaný rozpočet vyplnením prílohy č. 1.
Zmluvné strany sa dohodli, že Poskytovateľ vystaví jednotlivé faktúry/faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo poskytnuté plnenie podľa tejto zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že (i) akékoľvek postúpenie pohľadávky Predávajúceho na inú osobu, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho, je zakázané a (ii) porušenie takéhoto zákazu je Kupujúci oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore s týmto zákazom. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z tejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom Kupujúceho ako dlžníka.
Predávajúci berie na vedomie, že Kupujúci nie je oprávnený udeliť súhlas s postúpením akejkoľvek pohľadávky na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.). Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z právneho vzťahu medzi Kupujúcim a veriteľom Kupujúceho vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom dlžníka (Kupujúceho).
Zmluvné strany sa dohodli, že (i) Predávajúci neprijme vyhlásenie podľa § 303 a nasl. Obchodného zákonníka a (ii) porušenie takéhoto zákazu je Kupujúci oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vylučuje uzavretie dohody podľa predchádzajúcej vety.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov.
Splatnosť čiastkových faktúr bude 60 dní.
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Andreja Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

25.07.2024 14:00 — 27.07.2026 13:59

1,00 rôzne počty kusov podľa jednotlivých položiek

21 146,70

21 146,70

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.07.2024 13:02

19.07.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 427
 91
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2024 12:23 - Vstupná ponuka 21 146,70 € Cena bez DPH
19.07.2024 12:43 - Najvýhodnejšia ponuka 21 145,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS