• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2024 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 15:00
  •    Zrušenie zákazky
    19.07.2024 15:03

Detail zákazky Z20245897

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2024 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 15:00
  •    Zrušenie zákazky
    19.07.2024 15:03

Základné údaje

Z20245897

OF-291060

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie autobusov

preventívny servis, diagnostika porúch, nacenenie opráv

  • 50113000-0 - Opravy a údržba autobusov
  • 50113100-1 - Oprava autobusov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostika autobusu Iveco Crossway
Funkcia
Vykonanie diagnostiky – špecifikovanie porúch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Iveco Crossway, r.v.: 2018, VIN: VNE6236P60M036904, stav tachometra: 144 145 km ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Diagnostika Požaduje sa nacenenie opravy porúch zistených diagnostikou s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie porúch
Do cenovej ponuky zahrnúť všetky náklady spojené s vykonaním diagnostiky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto poskytnutia služby: Trenčín
Dodávateľ služby do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží kontaktnej osobe za objednávateľa konkrétne miesto poskytnutia služby a kontaktnú osobu za dodávateľa
Dodanie služby bude realizované na základe uplatnenia predplateného kreditu na plnenie predmetu zmluvy formou čipovej karty alebo iný vhodný ekvivalent (po dohode s objednávateľom)
V prípade predplateného kreditu formou čipovej karty požadujeme maximálne 5 ks čipových kariet.
Platnosť predplateného kreditu nie je časovo ohraničená
Dodávateľ predloží na uhradenie faktúru, ktorá bude obsahovať jednotkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu v EUR s DPH.
Dodávateľ ku faktúre priloží dodací list alebo faktúra bude slúžiť ako dodací list.
Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť škody na vozidlách spôsobené pri poskytovaní služby, ktoré vzniknú jeho konaním.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluvných podmienkach sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vo faktúre uviesť "ID" zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s verejným obstarávaním, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.07.2024 08:00 — 30.07.2024 14:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

80,00

67,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.07.2024 14:50

19.07.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 374
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS