Z20245897
OF-291060
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Opravy a ošetrovanie autobusov
preventívny servis, diagnostika porúch, nacenenie opráv
Služba
|
1. Diagnostika autobusu Iveco Crossway
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vykonanie diagnostiky – špecifikovanie porúch |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Iveco Crossway, r.v.: 2018, VIN: VNE6236P60M036904, stav tachometra: 144 145 km | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Diagnostika | Požaduje sa nacenenie opravy porúch zistených diagnostikou s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie porúch |
| Do cenovej ponuky zahrnúť všetky náklady spojené s vykonaním diagnostiky |
| Názov |
| Miesto poskytnutia služby: Trenčín |
| Dodávateľ služby do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží kontaktnej osobe za objednávateľa konkrétne miesto poskytnutia služby a kontaktnú osobu za dodávateľa |
| Dodanie služby bude realizované na základe uplatnenia predplateného kreditu na plnenie predmetu zmluvy formou čipovej karty alebo iný vhodný ekvivalent (po dohode s objednávateľom) |
| V prípade predplateného kreditu formou čipovej karty požadujeme maximálne 5 ks čipových kariet. |
| Platnosť predplateného kreditu nie je časovo ohraničená |
| Dodávateľ predloží na uhradenie faktúru, ktorá bude obsahovať jednotkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu v EUR s DPH. |
| Dodávateľ ku faktúre priloží dodací list alebo faktúra bude slúžiť ako dodací list. |
| Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť škody na vozidlách spôsobené pri poskytovaní služby, ktoré vzniknú jeho konaním. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluvných podmienkach sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Vo faktúre uviesť "ID" zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. |
| Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s verejným obstarávaním, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
22.07.2024 08:00 — 30.07.2024 14:00
1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára
80,00
67,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.07.2024 14:50
19.07.2024 15:00
19.07.2024 15:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: