• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2024 11:39

Detail zákazky Z20245893

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2024 11:39

Základné údaje

Z20245893

OF-290556

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9545143

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup zobrazovacích jednotiek

Monitor, zobrazovacie jednotky

  • 32320000-2 - Televízne a audiovizuálne zariadenia
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Farebný videomonitor
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie veľkoformátových zobrazovacích jednotiek v rozsahu 17 ks, ktoré budú spĺňať vysoké požiadavky pre rozlíšenie a grafické zobrazenie informácií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
MINIMÁLNA TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA:
Obrazovka: LED (DIRECT LED) 55" s rozlíšením 4K UHD (3840x2160),60 Hz, farebná
Pomer strán: 16:9
Svietivosť: Min. 350 cd/m²
Max doba odozvy: Max. 6 ms
Zvuk: Integrovaný reproduktor min. 2x 5 W
Rozhrania: Min. 1x HDMI, 1x audio, 1x RJ45, 1x USB
Prevádzka zariadenia: 24/7 (nepretržite)
Príslušenstvo: diaľkový ovládač
Záruka: Min. 3 roky (vyzdvihnutie u objednávateľa v rámci územia SR na náklady dodávateľa)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3 Osobitné požiadavky na plnenie
Objednávateľ požaduje nové, nepoužité veľkoformátové zobrazovacie jednotky v originálnom balení, vyrobené od výrobcu príslušnej značky.
I.PLNENIE
I.1 Miesto dodania bude upresnené v Objednávkovom formulári.
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste dodania.
I.3 Dodávateľ predloží do 5 (päť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy                nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail). V zozname uvedie, osobu, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osoby, ktoré budú vykonávať samotné plnenie.
b) vlastný návrh plnenia a podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu Zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky, v rozdelení jednotková cena pre danú položku v mene euro bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v mene euro s DPH. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta.
I.4 Tovar musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v bode 1.2. Opisného formulára, resp. Zmluve.
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar, , ak nespĺňa funkčnú a technickú                špecifikáciu uvedenú v bode 1.2 Opisného formuláru, resp. Zmluve.
I.6 Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky v zmysle požiadaviek Objednávateľa najneskôr do 15 (pätnásť) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
II. CENA
II.1 Cena za predmet zákazky musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním predmetu zákazky, vrátane dopravných nákladov a poskytovanie všetkých služieb, ktoré sú predmetom Zmluvy.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru súčasťou ktorých je odplata za celý predmet zákazky. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v EUR bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) maximálne na dve desatinné miesta.
II. 4 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania predmetu zákazky.
II. 5 celková cena je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet zákazky bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zákazky, po podpise Preberacieho protokolu alebo Dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene € (euro) bez DPH a v mene € (euro) s DPH v zmysle k Opisného formuláru.
III.3 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
III.4 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobného doručenia do podateľne v sídle Objednávateľa. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len: „Zákon o DPH“).
Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Zmluvy, dodatku, objednávky, popis plnenia v zmysle predmetu Zmluvy, bankové spojenie v zmysle Zmluvy. Ak faktúra nebude obsahovať vyššie uvedené údaje Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
Na účely fakturácie sa za deň dodania predmetu Zmluvy považuje deň podpísania Dodacieho listu alebo Preberacieho protokolu Objednávateľom.
III.5 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný tovar.
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za dodanie predmetu zákazky prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v Opisnom formulári, resp. v Zmluve sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
V. ĎALŚIE USTANOVENIA
V.1 Podmienky neupravené v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 14, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.08.2024 11:00

17,00 ks

11 484,63

11 484,63

v zmysle OF

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2024 14:54

19.07.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 454
 183
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2024 15:59 - Vstupná ponuka 11 484,00 € Cena bez DPH
16.07.2024 17:24 - Najvýhodnejšia ponuka 11 480,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS