• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2024 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2024 10:05

Detail zákazky Z20245891

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2024 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2024 10:05

Základné údaje

Z20245891

OF-291143

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9528159

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač knihy_100 rokov štátnych lesov vo Vranove

tlačiarenské služby, tlač, kniha

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79821000-5 - Konečná úprava tlače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač knihy_100 rokov štátnych lesov vo Vranove
Funkcia
PARAMETRE TLAČOVINY:
tlač knihy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový náklad ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát výsledný knižný blok A5+ obálka
Rozsah obálka 4strany+128 strán vnútra
Papier / materiál obálka 200g natieraný papier matný, vnútro 100g natieraný papier matný
Farebnosť obálka 1/0 matné lamino
Povrchová úprava polep: matné lamino
KHS väzba V2 bez záložiek
Počet strán 132
Náklad 500 ks
Tlačové podklady Tlačové podklady budú dodané kontaktnou osobou Objednávateľa 06.09.2024.
Tlač Objednávateľ požaduje pred tlačou zaslať digitálny náhľad k odsúhlaseniu.
Termín dodania 30 dní od dodania tlačových podkladov, najneskôr však do 30.09.2024
Balenie do fólie á 20 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Tovar bude dodaný vrátane balenia, dopravy a vyloženia na určené miesto dodania.
2. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa doručenia.
3. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:Požadujeme dodržanie farebnosti tlače podľa odsúhlaseného nátlačku.
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
4. Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. .
5. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po jeho predchádzajúcom písomnom súhlase.
6. Túto Zmluvu je možné predčasne zrušiť písomnou dohodou zmluvných strán.
7. Nedodanie služieb v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie predmetnej Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čemernianska 136, Vranov, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika

06.09.2024 14:00 — 30.09.2024 14:00

500,00 ks

1 417,50

1 417,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2024 14:31

19.07.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 215
 39
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2024 06:53 - Vstupná ponuka 1 417,50 € Cena bez DPH
16.07.2024 19:24 - Najvýhodnejšia ponuka 1 399,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS