42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
50389301
KBM Trade s.r.o.
Nejedlého 49, Bratislava, 84102, SVK
Kynologický materiál a potreby pre výcvik a výkon služobných psov FS
kynológia, kynologický materiál, potreby pre výcvik psov
Tovar
1. Kynologický materiál a potreby pre výcvik a výkon služobných psov FS
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie základných pomôcok pre potreby výcviku, výkonu a každodennej starostlivosti o služobných psov. Poskytnutie štandardných, kvalitných a funkčných potrieb pre kynológov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vôdzka pogumovaná s pútkom dĺžka 150 cm, z pevného materiálu na povrchu pogumovaná, na konci s pútkom a ukončená pevnou karabínou; šitá alebo nitovaná, nie lepená | kus | 50 | ||
Vôdzka pogumovaná bez pútka dĺžka 400 cm, z pevného materiálu na povrchu pogumovaná, na konci bez pútka, ukončená silnou karabínou; šitá alebo nitovaná, nie lepená | kus | 50 | ||
Flexi vôdzka 8 m do 50 kg samonavíjacia pásková vôdzka, pre psov do 50 kg, dĺžka vôdzky 8 metrov | kus | 40 | ||
Vôdzka na poslušnosť vôdzka na poslušnosť z pevného materiálu, cca 40 cm dlhá, na jednej strane ukončená pevnou karabínou, na druhej bez pútka | kus | 50 | ||
Bič na poslušnosť so suchým zipsom bičík na poslušnosť potiahnutý suchým zipsom k upevneniu na výcvikovú vestu, dĺžka biču cca 110 cm | kus | 10 | ||
Loptička s priemerom 7 cm loptička z pevnej gumy plná, ukončená 50 cm dlhou šnúrou | kus | 80 | ||
Loptička s priemerom 7 cm loptička z pevnej gumy dutá , ukončená 50 cm dlhou šnúrou | kus | 50 | ||
Obojok sťahovací rozmer 54 cm vyrobený z Nerezu s dlhým článkom, priemer 3 mm, maximálna sila v ťahu 50kg | kus | 40 | ||
Obojok reflexný s nápisom nastaviteľný obojok s možnosťou pripnutia na pevno s kovovým trozubcom , reflexný popruh a vyšitý nápis „FINANČNÁ SPRÁVA“; rozmer šírka 6 cm, dĺžka 40 - 55 cm (20ks) a 55 - 65 cm (20ks) | kus | 40 | ||
Ostnatý obojok s krytom a nápisom vyrobený z Nerez_u, priemer 3,2 mm, s maximálnou silou v ťahu 50kg | kus | 40 | ||
Prepravka pre psa I. prepravka určená na leteckú prepravu psov certifikovaná Medzinárodnou asociáciou leteckých dopravcov (IATA) vyrobená z odolného plastu pre veľké psy do 45 kg, dvierka s bezpečnostnými zámkami, odkladacie priehradky na vrchnej časti prepravky, rozmer (D: 102-106 cm x Š: 73-80 cm x V: 72-78cm) | kus | 3 | ||
Prepravka pre psa II. prepravka určená na prepravu psov vyrobená z odolného plastu pre veľké psy do 45 kg, s hygienickou plastovou drenážnou vložkou, mriežkou pre vnútorné vetranie, dvoma priehradkami na predmety, obojsmerne posuvnými dverami, deliacou prepážkou a bezpečnostnou pružinovou západkou, rozmery:(D: 100-106 cm x Š: 73-80 cm x V: 70-75cm) | kus | 1 | ||
Loptička s magnetom loptička z pevnej gumy, vo vnútri vybavená magnetom a šnúrkou do 50 cm dĺžky, + dva magnety, ktoré sa pripevnia na výcvikovú vestu | kus | 50 | ||
Miska nerezová na vodu miska vyrobená z Nerez_u s priemerom 24 - 26 cm, s objemom do 2,8 litra, určená na vodu | kus | 100 | ||
Miska nerezová s gumou na potravu miska vyrobená z Nerezu s priemerom 32 – 35 cm s objemom do 2,8 litra, určená na potravu pre psa | kus | 100 | ||
Klicker s pútkom je určený na výcvik psov pozitívnou metódou; vyrobený z odolného plastu, má vyvýšené tlačidlo; na konci je pútko s možnosťou navlečenia na zápästie | kus | 50 | ||
Klicker na prst je určený na výcvik psov pozitívnou metódou; vyrobený z odolného plastu; má vyvýšené tlačidlo, na klickeri je pútko určené na prevlečenie na prst | kus | 50 | ||
Agility tunel 60 cm x 5 m polyesterový tunel určený pre tréning psov v interiéri aj v exteriéri; rozmery: priemer - 60 cm, dĺžka: 500 cm; materiál: polyester; balenie obsahuje: tunel+ prepravnú tašku, + 2 vaky na naplnenie pieskom, ktoré stabilizujú tunel. | kus | 1 | ||
Postroj pre psa s nápisom „FINANČNÁ SPRÁVA“ pevný postroj čiernej farby s reflexnými prvkami, s kovovou packou Click-Lock pre všetky typy psov, nastaviteľný. Na bokoch a hrudi je suchý zips pre umiestnenie nášivky s označením „FINANĆNÁ SPRÁVA“. Je vyrobený z odolného a silného silónu. | kus | 40 |
Názov |
1.3 Osobitné požiadavky na plnenie: |
1.3.1 Platobné podmienky |
1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru na miesto plnenia. Kúpna cena musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady predávajúceho vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru a súvisiacich služieb (najmä náklady za tovar, za obstaranie tovaru, dovozné clá, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie). |
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve. |
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list s uvedením dátumu a podpisom preberajúcej zodpovednej osoby. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo. |
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. Faktúra sa bude vystavovať a odosielať na adresu kupujúceho: Finančné riaditeľstvo SR, oddelenie účtovníctva, Mierová 23, 815 11 Bratislava |
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
1.3.2 Ostatné dojednania |
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi za účelom preukázania splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy, s uvedením presného názvu (obchodná značka a typové označenie) naceneného výrobku do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
V prípade nesplnenia požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa podľa prvej vety tohto ustanovenia, toto porušenie povinnosti je považované za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS |
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod, záručný list) v slovenskom alebo českom jazyku, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Kúpnej zmluvy v lehote 45 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: VSSK Gajary, č. d. 1047, 900 61 Gajary |
1.3.2.5 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi deň dodania tovaru písomne alebo elektronicky najneskôr tri (3) pracovné dni vopred, pričom dodanie tovaru predávajúci uskutoční až po písomnom alebo elektronickom odsúhlasení dňa dodania kupujúcim. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky tovaru znáša dodávateľ. |
1.3.2.6 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkovú cenu bez DPH, výšku DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu s DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.2.7 Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky. |
1.3.2.8 Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. |
Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky |
1.3.2.9 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. |
Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP. |
1.3.2.10 Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky. |
1.3.2.11 Dodávka sa považuje za splnenú jej odovzdaním zodpovedným zástupcom predávajúceho a prevzatím v mieste dodania zodpovedným zástupcom kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu druhu, kvality a rozsahu množstva tovaru. Predmet zmluvy/tovar sa bude preberať na základe dodacieho listu, ktorý odsúhlasia a potvrdia svojimi vlastnoručnými podpismi zodpovední zástupcovia oboch Zmluvných strán. Kupujúci môže po prevzatí tovaru riadne tovar užívať a predávajúci sa mu zaväzuje toto užívanie dňom prevzatia umožniť. |
Kupujúci si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
Slovenská republika
19.09.2024 00:00
845,00 kus
16 669,08
13 890,90
Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu tovaru preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.07.2024 13:53
19.07.2024 10:00
19.07.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.07.2024 15:15 - Vstupná ponuka | 16 669,08 | € | Cena s DPH |
16.07.2024 15:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 669,08 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: