• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2024 10:50

Detail zákazky Z20245873

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2024 10:50

Základné údaje

Z20245873

OF-290929

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9528157

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

50389301

KBM Trade s.r.o.

Nejedlého 49, Bratislava, 84102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kynologický materiál a potreby pre výcvik a výkon služobných psov FS

kynológia, kynologický materiál, potreby pre výcvik psov

  • 35000000-4 - Bezpečnostné, hasičské, policajné a ochranné vybavenie
  • 18143000-3 - Ochranný výstroj
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kynologický materiál a potreby pre výcvik a výkon služobných psov FS
Funkcia
Zabezpečenie základných pomôcok pre potreby výcviku, výkonu a každodennej starostlivosti o služobných psov. Poskytnutie štandardných, kvalitných a funkčných potrieb pre kynológov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vôdzka pogumovaná s pútkom dĺžka 150 cm, z pevného materiálu na povrchu pogumovaná, na konci s pútkom a ukončená pevnou karabínou; šitá alebo nitovaná, nie lepená kus 50
Vôdzka pogumovaná bez pútka dĺžka 400 cm, z pevného materiálu na povrchu pogumovaná, na konci bez pútka, ukončená silnou karabínou; šitá alebo nitovaná, nie lepená kus 50
Flexi vôdzka 8 m do 50 kg samonavíjacia pásková vôdzka, pre psov do 50 kg, dĺžka vôdzky 8 metrov kus 40
Vôdzka na poslušnosť vôdzka na poslušnosť z pevného materiálu, cca 40 cm dlhá, na jednej strane ukončená pevnou karabínou, na druhej bez pútka kus 50
Bič na poslušnosť so suchým zipsom bičík na poslušnosť potiahnutý suchým zipsom k upevneniu na výcvikovú vestu, dĺžka biču cca 110 cm kus 10
Loptička s priemerom 7 cm loptička z pevnej gumy plná, ukončená 50 cm dlhou šnúrou kus 80
Loptička s priemerom 7 cm loptička z pevnej gumy dutá , ukončená 50 cm dlhou šnúrou kus 50
Obojok sťahovací rozmer 54 cm vyrobený z Nerezu s dlhým článkom, priemer 3 mm, maximálna sila v ťahu 50kg kus 40
Obojok reflexný s nápisom nastaviteľný obojok s možnosťou pripnutia na pevno s kovovým trozubcom , reflexný popruh a vyšitý nápis „FINANČNÁ SPRÁVA“; rozmer šírka 6 cm, dĺžka 40 - 55 cm (20ks) a 55 - 65 cm (20ks) kus 40
Ostnatý obojok s krytom a nápisom vyrobený z Nerez_u, priemer 3,2 mm, s maximálnou silou v ťahu 50kg kus 40
Prepravka pre psa I. prepravka určená na leteckú prepravu psov certifikovaná Medzinárodnou asociáciou leteckých dopravcov (IATA) vyrobená z odolného plastu pre veľké psy do 45 kg, dvierka s bezpečnostnými zámkami, odkladacie priehradky na vrchnej časti prepravky, rozmer (D: 102-106 cm x Š: 73-80 cm x V: 72-78cm) kus 3
Prepravka pre psa II. prepravka určená na prepravu psov vyrobená z odolného plastu pre veľké psy do 45 kg, s hygienickou plastovou drenážnou vložkou, mriežkou pre vnútorné vetranie, dvoma priehradkami na predmety, obojsmerne posuvnými dverami, deliacou prepážkou a bezpečnostnou pružinovou západkou, rozmery:(D: 100-106 cm x Š: 73-80 cm x V: 70-75cm) kus 1
Loptička s magnetom loptička z pevnej gumy, vo vnútri vybavená magnetom a šnúrkou do 50 cm dĺžky, + dva magnety, ktoré sa pripevnia na výcvikovú vestu kus 50
Miska nerezová na vodu miska vyrobená z Nerez_u s priemerom 24 - 26 cm, s objemom do 2,8 litra, určená na vodu kus 100
Miska nerezová s gumou na potravu miska vyrobená z Nerezu s priemerom 32 – 35 cm s objemom do 2,8 litra, určená na potravu pre psa kus 100
Klicker s pútkom je určený na výcvik psov pozitívnou metódou; vyrobený z odolného plastu, má vyvýšené tlačidlo; na konci je pútko s možnosťou navlečenia na zápästie kus 50
Klicker na prst je určený na výcvik psov pozitívnou metódou; vyrobený z odolného plastu; má vyvýšené tlačidlo, na klickeri je pútko určené na prevlečenie na prst kus 50
Agility tunel 60 cm x 5 m polyesterový tunel určený pre tréning psov v interiéri aj v exteriéri; rozmery: priemer - 60 cm, dĺžka: 500 cm; materiál: polyester; balenie obsahuje: tunel+ prepravnú tašku, + 2 vaky na naplnenie pieskom, ktoré stabilizujú tunel. kus 1
Postroj pre psa s nápisom „FINANČNÁ SPRÁVA“ pevný postroj čiernej farby s reflexnými prvkami, s kovovou packou Click-Lock pre všetky typy psov, nastaviteľný. Na bokoch a hrudi je suchý zips pre umiestnenie nášivky s označením „FINANĆNÁ SPRÁVA“. Je vyrobený z odolného a silného silónu. kus 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3 Osobitné požiadavky na plnenie:
1.3.1 Platobné podmienky
1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru na miesto plnenia. Kúpna cena musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady predávajúceho vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru a súvisiacich služieb (najmä náklady za tovar, za obstaranie tovaru, dovozné clá, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie).
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list s uvedením dátumu a podpisom preberajúcej zodpovednej osoby. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo.
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. Faktúra sa bude vystavovať a odosielať na adresu kupujúceho: Finančné riaditeľstvo SR, oddelenie účtovníctva, Mierová 23, 815 11 Bratislava
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.2 Ostatné dojednania
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi za účelom preukázania splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy, s uvedením presného názvu (obchodná značka a typové označenie) naceneného výrobku do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
V prípade nesplnenia požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa podľa prvej vety tohto ustanovenia, toto porušenie povinnosti je považované za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod, záručný list) v slovenskom alebo českom jazyku, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Kúpnej zmluvy v lehote 45 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.  Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: VSSK Gajary, č. d. 1047, 900 61 Gajary
1.3.2.5 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi deň dodania tovaru písomne alebo elektronicky najneskôr tri (3) pracovné dni vopred, pričom dodanie tovaru predávajúci uskutoční až po písomnom alebo elektronickom odsúhlasení dňa dodania kupujúcim. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky tovaru znáša dodávateľ.
1.3.2.6 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkovú cenu bez DPH, výšku DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu s DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.7 Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky.
1.3.2.8 Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie.
Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky
1.3.2.9 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje.
Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP.
1.3.2.10 Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky.
1.3.2.11 Dodávka sa považuje za splnenú jej odovzdaním zodpovedným zástupcom predávajúceho a prevzatím v mieste dodania zodpovedným zástupcom kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu druhu, kvality a rozsahu množstva tovaru. Predmet zmluvy/tovar sa bude preberať na základe dodacieho listu, ktorý odsúhlasia a potvrdia svojimi vlastnoručnými podpismi zodpovední zástupcovia oboch Zmluvných strán. Kupujúci môže po prevzatí tovaru riadne tovar užívať a predávajúci sa mu zaväzuje toto užívanie dňom prevzatia umožniť.
Kupujúci si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

19.09.2024 00:00

845,00 kus

16 669,08

13 890,90

Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu tovaru preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2024 13:53

19.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2024 15:15 - Vstupná ponuka 16 669,08 € Cena s DPH
16.07.2024 15:15 - Najvýhodnejšia ponuka 16 669,08 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS