• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2024 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2024 10:10

Detail zákazky Z20245871

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2024 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2024 10:10

Základné údaje

Z20245871

OF-291142

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9587271

Objednávateľ

17050561

Stredná odborná škola strojnícka

Športovcov 341/2, Považská Bystrica, 01749, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové šatníkové skrinky v počte 50 ks

kovové šatníkové skrinky

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovové šatníkové skrinky v počte 50 ks
Funkcia
Kovové šatníkové skrinky v počte 50 ks s 2 oddielmi nad sebou, s úložnými boxami – 6 boxov, tmavosivé dvere – 6 ks, cylindrický zámok – 6 ks  sú určené pre žiakov školy
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
•    Počet dverí: 6.
•    Pánty: kovové, umožňujúce otváranie dverí v uhle 100°, systém uchytenia horného čapu pre ľahkú výmenu dverí v prípade potreby.
•    Dvere vybavené tlmičmi dorazu.
•    Farba korpusu: sivá, RAL 7035.
•    Farba dverí: tmavosivá/antracit RAL 7031.
•    Materiál dverí: plechový.
•    Typ zámku: cylindrický s minimálne 2 kľúčmi, s možnosťou doobjednať ďalší kľúč podľa čísla uvedeného na zámku a s možnosťou doobjednať generálny kľúč pre všetky skrinky.
•    Typ základne: bez podnože.
•    Konštrukcia: zváraná z oceľového plechu hrúbky min. 0,6 mm.
•    Rozmery v x š x h (mm): 1800 x 900 x 500.
•    Hmotnosť (kg): cca 48.
•    Vetranie: podľa normy DIN 4547.
•    Ostatné parametre: 1 kovová šatníková tyč s nosnosťou min. 10 kg, 2 plastové háčiky s nosnosťou min. 4 kg, plastový transparentný rámček pre menovku 15 x 60 mm.
•    Výstužné prvky na dverách ako ochrana proti násilnému vniknutiu do skrinky.
•    Všetky prístupné hrany plechov sú vybavené bezpečnostnými ohybmi, aby sa zamedzilo poraneniu.
•    Povrchová úprava: výsledná vrstva laku musí byť zdravotne neškodná, pružná a mechanicky odolná.
•    Kompletne zostavené, vybavené montážnymi otvormi v bokoch korpusu pre vzájomné spojenie do radov vedľa seba a chrbtom k sebe.
•    Výrobok musí byť zvarovaný, nie montovaný.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Hodnotiace kritérium: Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena v eur s DPH za celý predmet zákazky.
Uvádzajte cenu v Eur s DPH (platcovia DPH) alebo celkovú cenu (neplatcovia DPH) za celý predmet zákazky. Do cenovej ponuky uveďte, či ste platca alebo neplatca DPH.
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ponukové ceny musia byť stanovené na celý predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ je k uvedenej zákazke neplatca DPH.
Konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním a vyložením predmetu zákazky na miesto dodania: Stredná odborná škola strojnícka, Športovcov 341/2, 017 49 Považská Bystrica.
Úspešný uchádzač sa preukáže dokladom o oprávnení dodávať požadovaný tovar uvedený v jednotlivých položkách opisného formulára.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie a cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ dodávaného tovaru s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužitý.
Súčasťou dodávky budú návody na obsluhu, záručné listy a preberací protokol vystavený dodávateľom.
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba sa bude realizovať na základe doručenej faktúry.
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku.
Kúpnu cenu uhradí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi. Splatnosť faktúry je do 30 dní po dodaní predmetu zákazky.
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady a zároveň zabezpečí náhradné plnenie počas doby reklamácie.
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom.
V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický, nový, nepoužitý tovar.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Žiadame dodávateľov zaradených na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov elektronického trhoviska v zmysle OPET, aby sa nehlásili do súťaže, nakoľko by podľa článku 18.2 písm. e) Všeobecných zmluvných podmienok OPET došlo k odstúpeniu od zmluvy.
Ak dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi rozpočet na tovar, ktorého parametre nie sú v súlade s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek alebo sa takýto tovar pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa náhradu škody v sume 100,00 Eur za každé takéto porušenie.
Účelom náhrady škody je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú nie je možné tovar dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technických vlastností Zmluvy.
Nedodržanie Technických vlastností predmetu zmluvy alebo Osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota •    Konštrukcia: zváraná z oceľového plechu hrúbky min. 0,6 mm.
Navrhnutá hodnota • Konštrukcia: z oceľového plechu hrúbky min. 0,7 mm.

Žiadame o úpravu špecifikácie produktu a povolenie minimálnych zmien, aby mohlo byť ponúkané širšie spektrum modelov štandardných vlastností na trhu a mohlo sa tak zúčastniť väčšie množstvo dodávateľov.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota •    Výrobok musí byť zvarovaný, nie montovaný.
Navrhnutá hodnota • Výrobok môže byť zvarovaný alebo montovaný.

Žiadame o úpravu definície produktu a povolenie montovaného ekvivalentu splňajúceho všetky požadované špecifikácie a ponúkajúceho minimálne rovnakú pevnosť ako zváraná alternatíva, aby mohlo byť ponúkané širšie spektrum modelov a mohlo sa tak zúčastniť väčšie množstvo dodávateľov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 341/2, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

02.09.2024 08:00 — 31.10.2024 14:00

1,00 zákazka

12 408,00

10 340,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2024 10:08

05.08.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 33
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2024 10:46 - Vstupná ponuka 12 408,00 € Cena s DPH
02.08.2024 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka 12 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS