• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 10:50

Detail zákazky Z20245865

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 10:50

Základné údaje

Z20245865

OF-288865

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9558659

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36455938

TATRAPEKO, a.s.

1. mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zákusky a slané pečivo

Zákusky a slané pečivo

  • 15812200-5 - Torty/zákusky
  • 15812000-3 - Pečivo a cukrovinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zákusky
Funkcia
Nákup zákuskov, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ananásový rez 50 g ks 1000
Bratislavské rezy 40 - 50 g ks 1000
Čokoládová roláda 40 g ks 500
Karamelový veterník 70 - 80 g ks 300
Kávové zrno 40 - 50 g ks 1000
Kokosová roláda 40 - 47 g ks 1000
Krémeš 50 - 80 g ks 1000
Orechový košíček 50 g ks 1000
Pralinkový rez 45 - 50 g ks 1000
Punčový rez 40 - 60 g ks 1000
Medový rez 35 - 40 g ks 1000
Štrúdľa orechovo - ovocná 80 - 100 g ks 1000
Štrúdľa višňovo - maková 100 g ks 1000
Štrúdľa orechovo - ovocná 480 - 500 g ks 200
Štrúdľa višňovo - maková 480 - 500 g ks 200
Kubánska torta 80 - 140 g ks 500
Kokosová lahôdka 40 - 50 g ks 1000
Čajové pečivo mix 1000 g ks 50
Vaječný venček 20 - 50 g ks 1000
Roláda bezgluténová 70 - 100 g ks 40
Tvarohový chlebíček/tunel 55 - 80 g ks 1000
 2. Slané pečivo
Funkcia
Nákup slaného pečiva, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pagáčiky škvarkové 250 g bal 100
Krehké tyčinky s rascou 200 - 300 g bal 100
Krehké tyčinky so syrom 200 - 300 g bal 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie zákuskov a slaného pečiva, ktoré sú schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v Európskej únii (ďalej len „EÚ“) ,zodpovedajú akosťou platným normám a spĺňajú podmienky podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách, v znení neskorších predpisov.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody (ďalej len dohody) množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej ceny dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby neprekročil sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača počas trvania tejto dohody.
DODANIE
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodanie do 3 (troch) pracovných dní od akceptovania Objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar na miesto uvedené v objednávke.
Požadované množstvo bude uvedené v každej samostatnej Objednávke.
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 (dvadsaťštyri) hodín vopred, kontaktnej osobe Objednávateľa uvedenej v konkrétnej objednávke. Dodávateľ tiež môže o dodaní tovaru informovať kontaktnú osobu Objednávateľa e-mailom.
Dodanie je možné v pracovné dni: Pondelok - Piatok od 07:00 do 14:00 hod.
Dodací list vystavený Dodávateľom ku každej Objednávke v 2 (dvoch) vyhotoveniach, bude pri doručení tovaru Objednávateľovi podpísaný zodpovednými osobami za Objednávateľa a Dodávateľa.
NÁVRH PLNENIA
Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Dohody vlastný Návrh plnenia s podrobným aktualizovaným rozpočtom.
Vlastný Návrh plnenia musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie opisného formulára.
Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený Návrh plnenia je totožný s ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“).
CENA
Cena musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nakládky, vykládky a dopravy na miesto dodania.
Cena za dodanie tovaru je konečná. Dodávateľ bude fakturovať len skutočne dodaný tovar.
K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“). Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby sa riadi zákonom SR č. 222/2004Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Jednotková cena predložená v Návrhu plnenia je pevná a nemenná počas celej doby trvania Dohody.
Celková cena v zmysle tejto Dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného tovaru.
PLATOBNÉ PODMIENKY
Dodávateľ vystaví faktúru za dodanie tovaru a doručí ju vrátane príloh e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby za Objednávateľa, ktorá bude uvedená v Objednávkovom formulári alebo v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa bezodkladne po jej vystavení.
Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
Dodávateľ zodpovedá za splnenie podmienok podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov.
Dodaný tovar v čase dodania nesmie mať uplynutú výrobcom stanovenú expiračnú dobu a počas stanovenej expiračnej doby musia byť zachované jeho vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. Minimálna expiračná doba predstavuje pri čerstvom pečive 24 (dvadsaťštyri) hodín, pri balenom pečive 3 (tri) dni, pri krémových koláčoch 48 (štyridsaťosem) hodín, pri suchých koláčoch 3 (tri) dni.
Dodanie tovaru v čase dodania s uplynutým dátumom spotreby sa považuje za tovar s vadou.
Objednávateľ reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení. Oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní Objednávateľ písomne nasledujúcu pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní od doručenia písomného oznámenia. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný prevziať reklamované tovary v mieste dodania na vlastné náklady.
V prípade, ak dodaný tovar nebude spĺňať požadované technické a kvalitatívne požiadavky, bude Dodávateľ povinný na základe písomnej výzvy Objednávateľa zabezpečiť náhradné plnenie. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 (troch) pracovných dní, odo dňa písomnej výzvy Objednávateľa.
ODSTÚPENIE/PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY
V prípade nedodržania technických parametrov tovaru uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Rámcovej dohode a podľa požiadaviek Objednávateľa alebo v prípade akéhokoľvek porušenia Rámcovej dohody, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať Dodací list, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov.
USTANOVENIA
Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za Plavom 10, Liptovský Ján, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12

16 090,00 ks/bal

18 888,90

18 888,90

V zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2024 08:20

29.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 147
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2024 09:27 - Vstupná ponuka 13 713,10 € Cena bez DPH
29.07.2024 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka 13 713,10 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS