• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 10:50

Detail zákazky Z20245862

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 10:50

Základné údaje

Z20245862

OF-288868

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9558657

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36394556

Liptovské pekárne a cukrárne VČELA - Lippek k.s.

1.mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekárenské výrobky

Pekárenské výrobky

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15812122-4 - Sladké koláče
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pečivo
Funkcia
Nákup pečiva, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb konzumný 1000 - 1100 g ks 1500
Chlieb krájaný 450 - 500 g ks 50
Chlieb bezgluténový 350 - 420 g ks 100
Chlieb toastový balený krájaný 360 - 400 g ks 10
Sendvič krájaný balený 400 g ks 30
Bageta biela 250 g ks 30
Bageta celozrnná 200 - 250 g ks 30
Rožok štandard 40 - 50 g ks 10000
Rožok grahamový 45 - 90 g ks 300
Rožok cereálny 60 - 80 g ks 200
Pagáč 25g - 71 g ks 300
Kaiserka cereálna 50 - 60 g ks 100
 2. Sladké pečivo
Funkcia
Nákup sladkého pečiva, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Croisant cereálny slivkový 20 - 50 g ks 100
Croisant čokoládový 60 g ks 300
Gápeľský koláč slivkový 100 - 130 g ks 400
Koláč s posýpkou rôzne náplne 75 - 100 g ks 400
Rožok sladký makovka 80 g ks 100
Šiška smažená 50 - 70 g ks 850
Tlačený sviatočný koláč 250 - 400 g ks 70
Vianočka tuková s hrozienkami 350 - 400 g ks 150
Závin makový 400 g ks 150
Závin jablkový 400 g ks 150
Závin kakaový 280 - 400 g ks 150
Závin orechový 350 - 400 g ks 150
Závin tvarohový 350 - 400 g ks 150
Šatôčka plnená 80 - 120 g ks 320
Pľunder/lupačka višňá 70 - 80 g lekvárová ks 320
Bábovka 400 g ks 30
 3. Kysnuté produkty
Funkcia
Nákup kysnutých produktov, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Knedľa varená 600 g ks 700
Parené buchty 420 - 500 g bal 70
 4. Strúhanka
Funkcia
Nákup strúhanky, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Strúhanka 500 g ks 420
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie pekárenských výrobkov, ktoré sú schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v Európskej únii (ďalej len „EÚ“) ,zodpovedajú akosťou platným normám a spĺňajú podmienky podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách, v znení neskorších predpisov.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody (ďalej len dohody) množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej ceny Dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby neprekročil sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača počas trvania tejto dohody.
DODANIE
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodanie do 3 (troch) pracovných dní od akceptovania Objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar na miesto uvedené v Objednávke.
Požadované množstvo bude uvedené v každej samostatnej Objednávke.
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 (dvadsaťštyri) hodín vopred, kontaktnej osobe Objednávateľa uvedenej v konkrétnej Objednávke. Dodávateľ tiež môže o dodaní tovaru informovať kontaktnú osobu Objednávateľa e-mailom.
Dodanie je možné v pracovné dni: Pondelok - Piatok od 07:00 do14:00 hod.
Dodací list vystavený Dodávateľom ku každej Objednávke v 2 (dvoch) vyhotoveniach, bude pri doručení tovaru Objednávateľovi podpísaný zodpovednými osobami za Objednávateľa a Dodávateľa.
NÁVRH PLNENIA
Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Dohody vlastný Návrh plnenia s podrobným aktualizovaným rozpočtom.
Vlastný Návrh plnenia musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie Opisného formulára.
Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený vlastný Návrh plnenia je totožný ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“).
CENA
Cena musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nakládky, vykládky a dopravy na miesto dodania.
Cena za dodanie tovaru je konečná. Dodávateľ bude fakturovať len skutočne dodaný tovar.
K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“). Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby sa riadi zákonom SR č. 222/2004Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Jednotková cena predložená v Návrhu plnenia je pevná a nemenná počas celej doby trvania Rámcovej dohody.
Celková cena v zmysle tejto Dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného tovaru.
PLATOBNÉ PODMIENKY
Dodávateľ vystaví faktúru za dodanie tovaru a doručí ju vrátane príloh e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby za Objednávateľa, ktorá bude uvedená v Objednávkovom formulári alebo poštou na adresu sídla Objednávateľa bezodkladne po jej vystavení.
Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
Dodávateľ zodpovedá za splnenie podmienok podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách, v znení neskorších predpisov.
Dodaný tovar v čase dodania nesmie mať uplynutú výrobcom stanovenú expiračnú dobu a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. Minimálna expiračná doba predstavuje pri čerstvom pečive 24 (dvadsaťštyri) hodín, pri balenom pečive 3 (tri) dni, pri suchých koláčoch 3 (tri) dni, pri chladených kysnutých výrobkoch 3 (tri) dni.
Dodanie tovaru v čase dodania s uplynutým dátumom spotreby sa považuje za tovar s vadou.
Objednávateľ reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení. Oznámenie vád (reklamácie) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní Objednávateľ písomne nasledujúcu pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní od doručenia písomného oznámenia. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný prevziať reklamované tovary v mieste dodania na vlastné náklady.
V prípade, ak dodaný tovar nebude spĺňať požadované technické a kvalitatívne požiadavky, bude Dodávateľ povinný na základe písomnej výzvy Objednávateľa zabezpečiť náhradné plnenie. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 (troch) pracovných dní, odo dňa písomnej výzvy Objednávateľa.
ODSTÚPENIE/PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY
V prípade nedodržania technických parametrov tovaru uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Rámcovej dohode a podľa požiadaviek Objednávateľa alebo v prípade akéhokoľvek porušenia Dohody, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať dodací list, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov.
USTANOVENIA
Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za Plavom 10, Liptovský Ján, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12

17 630,00 ks/bal

9 264,15

9 264,15

V zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2024 08:05

29.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 147
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2024 09:30 - Vstupná ponuka 8 962,40 € Cena bez DPH
29.07.2024 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka 8 962,40 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS