• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2024 09:26
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2024 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2024 10:15

Detail zákazky Z20245859

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2024 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2024 09:26
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2024 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2024 10:15

Základné údaje

Z20245859

OF-291119

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9532406

Objednávateľ

00606758

Stredná zdravotnícka škola

Kukučínova 40, Košice, 04137, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach akceptujúcich stravné poukážky úspešného uchádzača minimálne v 6.000 stravovacích zariadeniach  na území SR.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota stravnej poukážky EUR 6,00
množstvo ks 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
stravná poukážka musí obsahovať číselný resp. čiarový kód
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá objednané množstvo stravných poukážok na miesto dodania podľa objednávky.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok.
Zmluva je uzatvorená na dobu určitú: na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania celkového vysúťaženého finančného objemu, podľa toho, čo nastane skôr.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky - balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu a všetky ďalšie náklady.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z: 1. ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2. provízie za stravné poukážky, 3. DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
CNHSP - Celková nominálna hodnota stravných poukážok (CNHSP=6,00 € ).
Dodávateľ musí byť vedený v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ sa zaväzuje na základe požiadavky odberateľa spätne odkúpiť stravovacie poukážky.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom e-mailu.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, vrátane nákladov za dopravu a doručenie dodaním stravných poukážok objednávateľovi, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, za prípadnú zmenu nominálnej hodnoty stravných poukážok a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky objednávateľovi. Žiadne iné náklady a poplatky si dodávateľ nebude účtovať.
Výška provízie sa vyjadruje v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
5SPBP - Celková cena stravných poukážok bez provízie v € - je celková nominálna hodnota všetkých stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CCSPBP = 6,00 € x 15.000 = 90.000,00 €).
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny na stravnú poukážku. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovnú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nominálna hodnota stravných poukážok a odobrané množstvo stravných sa môže meniť v závislosti od zmien v právnych predpisoch a organizačných zmien objednávateľa.
Objednávateľ má počas trvania zmluvného vzťahu právo požiadať o zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ktorá sa vykoná na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Dodávateľ je povinný tejto žiadosti vyhovieť.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v percente provízie objednávateľa, toto percento zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky nebude menené.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní.
Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby.
Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne ani maximálne množstvo.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 5 dní od ich vrátenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ  má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
V prípade zmeny legislatívy - zrušenie povinnosti zabezpečovať stravovanie zamestnancov formou stravných poukážok  si objednávateľ vyhradzuje právo ukončiť zmluvu ku dňu skončenia tejto povinnosti.
Názov Upresnenie
Interval objednávania stravných poukážok raz mesačne, v mesiacoch november a december stravné poukážky s novým emisným obdobím
Doba platnosti stravných poukážok pre obdobie uvedené na každej stravnej poukážke.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínova 40, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.08.2024 07:22 — 31.07.2025 07:22

15 000,00 ks

90 000,00

90 000,00

Dodržanie osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2024 08:07

22.07.2024 09:26

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2024 09:41

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2024 09:34 - Vstupná ponuka 89 999,99 € Cena s DPH
15.07.2024 13:14 - Najvýhodnejšia ponuka 89 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS