00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
47681331
EUREX MEDICA, spol. s r.o.
Výstavní 604/111, Ostrava-Vítkovice, 70300, CZE
Antibiotické disky a médiá
antibiotické disky, médiá, mikrobiológia
Tovar, Služba
1. Antibiotické disky a médiá
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. MacConkey Agar, 500g - médium používané na detekciu, izoláciu a stanovenie počtu koliformných baktérií v potravinách a vode. | Balenie | 2 | ||
2. Sabouraud agar, 500 g - médium používané na izoláciu, identifikáciu a kultiváciu kvasiniek a plesní vo vzorkách len mierne kontaminovaných baktériami. | Balenie | 2 | ||
3. Mueller- Hinton agar, 500 g - vyrobený podľa noriem WHO a testovaný v súlade s akceptačnými limitmi opísanými v dokumente M6-A Národného výboru pre klinické laboratórne štandardy | Balenie | 2 | ||
4. Pastorex Staph PLUS 250 testov/balenie - na detekciu fibrinogénového afinitného antigénu, proteínu A a kapsulárnych polysacharidov S. aureus | Balenie | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. Dodávateľ svoju cenovú kalkuláciu predloží elektronicky na mailovú adresu kontaktnej osoby verejného obstarávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 kalendárnych dní po uzavretí zmluvy elektronicky (mailom) oznámiť verejnému obstarávateľovi oprávnenú osobu dodávateľa zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby. |
Zásielka (y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia. |
Súprava (y) musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 6 mesiacov od dodania. |
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi. |
Faktúra bude dodávateľom vystavená a objednávateľovi doručená do jeho sídla v papierovej forme alebo v elektronickej forme na adresu zadanú Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s platnými predpismi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru. |
V prípade doručenia iného tovaru, použitého tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí. |
Dodávateľ a objednávateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronickej platformy a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
pokračovanie: Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb. |
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | 4. Pastorex Staph PLUS 250 testov/balenie - na detekciu fibrinogénového afinitného antigénu, proteínu A a kapsulárnych polysacharidov S. aureus | Balenie | 2 | ||
Navrhnutá hodnota | 4. Pastorex Staph PLUS 250 testov/balenie - na detekciu fibrinogénového afinitného antigénu, proteínu A a kapsulárnych polysacharidov S. aureus (nebo ekvivalent) | Balení | 2 |
Bude zadavatel akceptovat alternativu od jiného výrobce (Staphaurex™ Plus Latex Agglutination Test) o velikosti balení 450 testů nebo 150 testů? Počet a velikost balení bude nakombinovaný tak, aby se co nejvíce přiblížil požadovanému počtu testů 500, tj. 450 nebo 600 testů (jakou velikost balení bude zadavatel preferovat?).
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
22.07.2024 08:00 — 02.08.2024 11:00
1,00 sada
662,00
662,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2024 11:21
17.07.2024 11:30
17.07.2024 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.07.2024 09:59 - Vstupná ponuka | 662,00 | € | Cena bez DPH |
16.07.2024 13:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 618,70 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: