• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2024 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 11:10

Detail zákazky Z20245824

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2024 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 11:10

Základné údaje

Z20245824

OF-291096

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9524249

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

36189626

VV MIX, s.r.o.

Alžbetina 51, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky a kolieska na laboratórne stoličky

stolička, kreslo, koliesko

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Kancelárska stolička - typ A
Funkcia
vybavenie pracoviska - Ergonomická kancelárska stolička určená na dlhodobé sedenie pri PC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Ergonomická kancelárska stolička celočalúnená ks 1
nosnosť kg 150
hĺbka sedáku  (nastaviteľná min. v rozsahu 4 cm); cm 46
šírka sedáku: cm 51
výška operadla chrbta: cm 59
výška stoličky od zeme po opierku hlavy: cm 125 142
výška sedu: cm 44 55
záruka rok 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ koliesok a priemer: univerzálne s priemerom minimálne 60 mm;
podrúčky: 3D nastaviteľné s mäkčeným PU povrchom so zámkom;
materiál sedáku, operadla a opierky hlavy: sedadlo z injektovanej peny;
operadlo: čalúnenie prešívané, čalúnenie v samonosnej látke, výškovo nastaviteľné s mechanickým zámkom navolenej polohy s nezávisle výškovo nastaviteľnou čalúnenou bedrovou oporou;
opierka hlavy: 3D nastaviteľná čalúnená samonosnou látkou LUCKY;
odolnosť poťahu: minimálne 190000 Martindale cyklov;
farba čalúnenia: čierna;
kríž: minimálne 5-ramenný, hliníkový LOOP s priemerom minimálne 69 cm;
synchrónny TB SYN NEW alebo ekvivalent, s plynulo nastaviteľnou hĺbkou sedu, s možnosťou zafixovania minimálne v 4-ch polohách, mechanika vybavená systémom anti-shock, ktorý spustí mechanizmus až po uvoľnení mechaniky a miernym zatlačením do operadla; mechanizmus:
3D nastaviteľná opierka hlavy čalúnená, výškovo nastaviteľná čalúnená bedrová opierka nezávisle na nastavení výšky chrbtovej opierky výškovo nastaviteľné operadlo s mechanickým zámkom 3D nastaviteľné podrúčky s mechanickým zámkom v zvolenej polohe plynulé nastavenie výšky sedu. funkcie:
hustota peny: 58 kg na m3.
dodanie stoličky v poskladanom stave, pre okamžité používanie áno
 2. 2. Kancelárska stolička - typ B
Funkcia
vybavenie pracoviska - kancelárska stolička vybavená synchrónnym mechanizmom, ktorý pri záklone sedák prizdviháva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Kancelárska stolička – otočná so synchrónnou mechanikou ks 4
nosnosť: kg 120
šírka sedáku: cm 46
celková šírka cm 59
záruka rok 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
operadlo: fixné sieťované operadlo potiahnuté čiernou koženkou;
sedadlo: potiahnuté priedušnou čiernou látkou;
opierky: výškovo nastaviteľné opierky rúk s PU topom;
kolieska na tvrdé podlahy s priemerom 50 mm;
oceľový chrómovaný piest a kríž s priemerom 64 cm; áno
synchrónna mechanika s nastavením odporu nakláňania operadla v závislosti od hmotnosti užívateľa áno
dodanie stoličky v poskladanom stave, pre okamžité používanie áno
 3. 3. Koliesko na tvrdé podlahy s tlakovou brzdou s priemerom 50 mm
Funkcia
vybavenie pracoviska - laboratória - náhradné diely na stoličky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3.Koliesko na tvrdé podlahy s tlakovou brzdou s priemerom 50 mm ks 75
oska kolieska s priemerom mm 11
záruka rok 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
koliesko na tvrdé podlahy s tlakovou brzdou s priemerom 50 mm áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia,  vynesenia do miestnosti určenej objednávateľom.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
6. Požaduje sa predložiť rozpis cien položiek, sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
10a.) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
13. Tovar má zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy.
14. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na servisný zásah, prevzatie reklamovaného tovaru je 48 hodín od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
15. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
16. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
17. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
18. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
19. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
20. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

22.07.2024 08:00 — 23.08.2024 14:00

1,00 podľa opisu - súbor

1 216,00

1 013,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.07.2024 10:20

17.07.2024 10:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2024 10:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2024 08:09 - Vstupná ponuka 1 216,00 € Cena s DPH
17.07.2024 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka 1 216,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS