00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
36189626
VV MIX, s.r.o.
Alžbetina 51, Košice, 04001, SVK
Kancelárske stoličky a kolieska na laboratórne stoličky
stolička, kreslo, koliesko
Tovar, Služba
|
1. 1. Kancelárska stolička - typ A
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie pracoviska - Ergonomická kancelárska stolička určená na dlhodobé sedenie pri PC |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Ergonomická kancelárska stolička celočalúnená | ks | 1 | ||
| nosnosť | kg | 150 | ||
| hĺbka sedáku (nastaviteľná min. v rozsahu 4 cm); | cm | 46 | ||
| šírka sedáku: | cm | 51 | ||
| výška operadla chrbta: | cm | 59 | ||
| výška stoličky od zeme po opierku hlavy: | cm | 125 | 142 | |
| výška sedu: | cm | 44 | 55 | |
| záruka | rok | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| typ koliesok a priemer: | univerzálne s priemerom minimálne 60 mm; |
| podrúčky: | 3D nastaviteľné s mäkčeným PU povrchom so zámkom; |
| materiál sedáku, operadla a opierky hlavy: | sedadlo z injektovanej peny; |
| operadlo: | čalúnenie prešívané, čalúnenie v samonosnej látke, výškovo nastaviteľné s mechanickým zámkom navolenej polohy s nezávisle výškovo nastaviteľnou čalúnenou bedrovou oporou; |
| opierka hlavy: | 3D nastaviteľná čalúnená samonosnou látkou LUCKY; |
| odolnosť poťahu: | minimálne 190000 Martindale cyklov; |
| farba čalúnenia: | čierna; |
| kríž: | minimálne 5-ramenný, hliníkový LOOP s priemerom minimálne 69 cm; |
| synchrónny TB SYN NEW alebo ekvivalent, s plynulo nastaviteľnou hĺbkou sedu, s možnosťou zafixovania minimálne v 4-ch polohách, mechanika vybavená systémom anti-shock, ktorý spustí mechanizmus až po uvoľnení mechaniky a miernym zatlačením do operadla; | mechanizmus: |
| 3D nastaviteľná opierka hlavy čalúnená, výškovo nastaviteľná čalúnená bedrová opierka nezávisle na nastavení výšky chrbtovej opierky výškovo nastaviteľné operadlo s mechanickým zámkom 3D nastaviteľné podrúčky s mechanickým zámkom v zvolenej polohe plynulé nastavenie výšky sedu. | funkcie: |
| hustota peny: | 58 kg na m3. |
| dodanie stoličky v poskladanom stave, pre okamžité používanie | áno |
|
2. 2. Kancelárska stolička - typ B
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie pracoviska - kancelárska stolička vybavená synchrónnym mechanizmom, ktorý pri záklone sedák prizdviháva |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 2. Kancelárska stolička – otočná so synchrónnou mechanikou | ks | 4 | ||
| nosnosť: | kg | 120 | ||
| šírka sedáku: | cm | 46 | ||
| celková šírka | cm | 59 | ||
| záruka | rok | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| operadlo: | fixné sieťované operadlo potiahnuté čiernou koženkou; |
| sedadlo: | potiahnuté priedušnou čiernou látkou; |
| opierky: | výškovo nastaviteľné opierky rúk s PU topom; |
| kolieska | na tvrdé podlahy s priemerom 50 mm; |
| oceľový chrómovaný piest a kríž s priemerom 64 cm; | áno |
| synchrónna mechanika s nastavením odporu nakláňania operadla v závislosti od hmotnosti užívateľa | áno |
| dodanie stoličky v poskladanom stave, pre okamžité používanie | áno |
|
3. 3. Koliesko na tvrdé podlahy s tlakovou brzdou s priemerom 50 mm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie pracoviska - laboratória - náhradné diely na stoličky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 3.Koliesko na tvrdé podlahy s tlakovou brzdou s priemerom 50 mm | ks | 75 | ||
| oska kolieska s priemerom | mm | 11 | ||
| záruka | rok | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| koliesko na tvrdé podlahy s tlakovou brzdou s priemerom 50 mm | áno |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia do miestnosti určenej objednávateľom. |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| 3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| 5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| 6. Požaduje sa predložiť rozpis cien položiek, sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| 10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| 10a.) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
| 13. Tovar má zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy. |
| 14. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na servisný zásah, prevzatie reklamovaného tovaru je 48 hodín od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 15. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 16. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| 17. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky. |
| 18. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
| 19. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 20. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
22.07.2024 08:00 — 23.08.2024 14:00
1,00 podľa opisu - súbor
1 216,00
1 013,33
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2024 10:20
17.07.2024 10:20
17.07.2024 10:35
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.07.2024 08:09 - Vstupná ponuka | 1 216,00 | € | Cena s DPH |
| 17.07.2024 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 216,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: