• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2024 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2024 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2024 12:15

Detail zákazky Z20245818

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2024 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2024 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2024 12:15

Základné údaje

Z20245818

OF-291087

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9549807

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

47136201

DREVOKOM SLOVAKIA s.r.o.

Čičava 314, Čičava, 09301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie MŠ Haanova 9, MŠ Turnianska 10

nábytok, stôl, stolička

  • 39161000-8 - Nábytok pre materské školy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obdĺžnikový stôl - 8 ks
Funkcia
Stôl vyrobený z preglejky potiahnutý HPL laminátom.
Zaoblené rohy.
Nastaviteľná výška.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MŠ Haanova 9 ks 8
Rozmer cm 120 x 80 125 x 85
Nastaviteľná výška cm 40-6
Hrúbka preglejky mm 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba buk alebo podľa výberu zadávateľa
Farba stolovej dosky zelená alebo podľa výberu zadávateľa
 2. Stolička - 48 ks
Funkcia
Stoličky z lakovanej preglejky
Zaoblené rohy.
Plastové koncovky.
Stohovateľné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MŠ Haanova 9 ks 48
Výška sedenia cm 26 28
Hrúbka preglejky mm 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba buk alebo podľa výberu zadávateľa
 3. Malá kuchynská zostava - 1 ks
Funkcia
Vhodná do menších priestorov.
Skladá sa zo spodnej dvojdverovej skrinky a vrchnej skrinky.
Vrchná skrinka má dvierka a po stranách regál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MŠ Turnianska 10 ks 1
Šírka cm 80 85
Hĺbka cm 45
Celková výška cm 200 205
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál LTD
Farba dub alebo podľa výberu zadávateľa
 4. Kuchynský drez - 1 ks
Funkcia
Vhodný pre položku č. 3.
Odolnosť proti korózií aj pri narušenom povrchu drezu, odolnosť proti vysokým teplotám, vysoká životnosť a hygiena.
Obsahuje kompletný sifón s prípojkou na umývačku riadu alebo na práčku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MŠ Turnianska 10 ks 1
Rozmer cm 80x60x15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál nezer, kov
Typ celoplošný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru vrátane dopravy ( MŠ v MČ Petržalka) a montáže na miesto plnenia podľa technickej špecifikácie.
2. Dodať zmontované, resp. zabezpečiť montáž na mieste.
3. Odvoz a likvidácia prípadných baliacich kartónov a fólií, v ktorých bude nábytok dodaný.
4.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
5.Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom v slovenskom alebo českom jazyku.
6. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.
7. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie.
8. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
10.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií.
11.Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
12.Záručná doba pre každý jeden dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
13.Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, súladu dodaného tovaru so Zmluvou, sprevádzkovaním tovaru na mieste plnenia, po zaškolení pracovníkov Objednávateľa, potvrdení dodacieho listu oprávneným zástupcom Objednávateľa.
14. Nedodržanie požiadavky č. 1,2,4 a 5  objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
15. Vyobrazenie v prílohe je iba ilustračné.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

MŠ - MČ Petržalka, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

02.09.2024 08:00 — 30.09.2024 14:00

1,00 celok

4 894,36

4 078,63

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.07.2024 09:35

25.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 76
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2024 12:36 - Vstupná ponuka 4 891,99 € Cena s DPH
25.07.2024 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 4 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS